pano hommat kyllä kiinnostaa kauko idässä. tosin naiset siellä ovat pieniä ja laihoja, ja kun lopuksi pari euroa heittää niin ne ovat tyytyväisiä ja saavat taas ostettua riisikupin. ja hehän tykkäävät suomalaisesta vehkeestä, se on tunnettu tosi asia.
panohommat kyllä kiinnostaa
7
1607
Vastaukset
- kannattaa opetella
ettei ole liian noloa luettavaa tuo sun tekstisi.
- tosiasioita
mitäs noloa mun kirjotuksissa on? kirjotan tosiasioista niin kuin ne on,Jos tarkoitat kirjoitus virheitä niitähän aina sattuu.
- aika
ylpeä itsestäsi?
Ja sun vehkeestäs ei kukaan tykkää, mutta nälässä se paskakin maistuu.
Hanki provo elämä! Juhanusheilaa et taida Suomesta saada..- kyllä näin on
suomalainen läskivasara ei mulle juhannus heilaksi kelpaa, ovat sännyssä kuin mätä lahna. silmät vaan liikkuu jos nekään. ulkolaista se pitää olla ne sentään ymmärtää vehkeen päälle.
- olli kuhta
kyllä näin on kirjoitti:
suomalainen läskivasara ei mulle juhannus heilaksi kelpaa, ovat sännyssä kuin mätä lahna. silmät vaan liikkuu jos nekään. ulkolaista se pitää olla ne sentään ymmärtää vehkeen päälle.
sinä et tajua kunnon suomalaisesta hk:sta yhtään mitään..tv suomalainen läskivasara......kaikki on kiittäneet jotka on kyenneet:)
- Visitor
Sama se on Turkin- ja marokonpojillakin vai luuletko sen olevan aitoa rakkautta.
- kesäkissaa Thaimaasta
Pitävät kodin kunnossa valittamatta ja makaamatta sohvalla. Lisäksi aina valmiina ainakin toinen kissoista petihommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016