Nyt kaikki capitaatit Hannun tukena syömälakkoon. Saatte kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
-Tuette Hannua ja korjaatte miinuksella olevaa talouttanne:)
Tukilakko heti
11
243
Vastaukset
- mietiskelijä..
Olen samaa mielt..tehdään myös syömälakko..minä ja monta ystävääni tässä mukana..Aloitamme huomenna...Olemme Hannun tukena...Hyvää Juhannusta kaikille kumminkin,ja( voimia Hannulle ja kestävyyttä( jos joku välittäis terveiset)..
- Nero Paniskos
Rupean myötunnosta nainti lakkoon heti syksyllä!
- kaikkiin
Nero Paniskos kirjoitti:
messevän näköisiin myös syksyllä.
- Ritari lääniltä
Nero Paniskos kirjoitti:
Rupean täällä vankilassa syömälakkoon mutta en pysty tuohon naintilakkoon.
- -konan-
Miettikää monenko sadan prosentin säästön saavutatte vaikkapa kuukauden syömättömyydellä ja sit vaan laskemaan kuinka monta kuukautta täytyy olla syömättä, että saatte kaikki winkkari tappiot kuitattua.
Se on hyvä ajatus.
Syksyllä langanlaihat capitalaiset ovat selvästi havaittavissa kaduilla ja toreilla.- kysykää sponsoriltanne
Jos saat viisi liittymään ruokalakkoon ja ne antavat ruokarahansa sinulle saat pitää yhden ruokarahan ja annat minulle ne neljä.
Ja jos saat ne jatkaamaa jokainen viisi ettenpäin saat jo viisi ruokarahaa, tästäkin minä saan kaksikymmentä.
Ruokarahastakin saa hyvän pyramiidin aikaiseksi - Kolesteroli laskee
Kyllä se WC:n porukka erottuu tosiaan massasta.
- 10000 ei tehny ilmoa
kysykää sponsoriltanne kirjoitti:
Jos saat viisi liittymään ruokalakkoon ja ne antavat ruokarahansa sinulle saat pitää yhden ruokarahan ja annat minulle ne neljä.
Ja jos saat ne jatkaamaa jokainen viisi ettenpäin saat jo viisi ruokarahaa, tästäkin minä saan kaksikymmentä.
Ruokarahastakin saa hyvän pyramiidin aikaiseksiEkana pitää perustaa säätiö. Vaikkapa trs-säätiö (täysinrehellinensäätiö).
Nimi vakuuttaisi oitis kaikki winkkarit ja edessä olisi helppo pyramidin rakennus.
- Kärpäspaperi.
Näin rankempaa sadetta odotellessa on aikaa. Joten niistä pillun päreistä tarkempi selvitys.
Pillun päreitä käytettiin vielä 1800-luvulla, ennen laudeliinojen keksimistä, saunoissa naisten alapään suojana. Ymmärrettävistä syistä olosuhteet maaseudulla olivat tuolloin hygienian kannalta erittäin puutteelliset, eivätkä miehet yleensä käyneet "esipesussa" ennen lauteille istumista. Lauteet siis suorastan kuhisivat erilaisia mikrobeja ja bakteereita, varsinkin koliformisia bakteereita.
Pillun päreet eli "vitukkeet", kuten niitä tuolloin kutsuttiin tehtiin tavallisista männyistä vuolluista päreistä muotoilemalla ne naisen omien muotojen ja käyttötarkoituksen mukaan. Luonnollisesti ne olivat alussa puunvärisiä, mutta muuttivat sitten väriään mitä enemmän niitä käytettiin. Ihan pärekaton harmaiksi ne eivät sentään ehtineet.
Sanonta "Tuhannen pillun päreiksi" on syntynyt luonnollisesti siitä, kun miehet ovat arvioineet puun kokoa ja sen riittävyyttä erilaisiin käyttötarkoituksiin. Naisille varattiin tietysti oma puu vitukkeisiin eli pillun päreisiin.
"Tuo mänty riittää varmasti tuhannen pillun päreiksi", on varmasti ollut tuttu sanonta eri puolilla Suomea.- vai.....
Mitenkäs nämä pillun päreet liittyvät syömiseen tai syömättömyyteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837