Hei, olen 17-vuotias tänä kesänä kesälukioon lähtemistä harkitseva tyttö jos vain seuraa löytyy. Olisitko kiinnostunut lähtemään kanssani pitämään hauskaa opiskelun ohella? Tyttö tai poika, ei väliä. Voin jättää yhteystietoni, jos kiinnostusta löytyy.
Kesälukioon seuraa?
5
275
Vastaukset
- mwwwwwww
minne päin kesälukioon?
- Abi2010
Hei, luultavasti etelä-Suomeen olisi tarkoitus lähteä kieliä kertaamaan.
- ihmeen
Abi2010 kirjoitti:
kesälukio? En ole koskaan kuullutkaan vaikka olen lukion käynyt?
Voiko sinne päästä sellaisetkin jotka ovat lukion jo suorittaneet? - vielä piti
Abi2010 kirjoitti:
kysyä sellaista että haittaako hirveän kauheasti jos paljastutkin kurssilla elämäni naiseksi ja tulee ihan hirmuinen kiihko iskeä sinut? :D
- Abi2010
vielä piti kirjoitti:
kysyä sellaista että haittaako hirveän kauheasti jos paljastutkin kurssilla elämäni naiseksi ja tulee ihan hirmuinen kiihko iskeä sinut? :D
Hei, enemmän tietoa kesälukiosta ja eri vaihtoehdoista saa osoitteesta www.kesälukio.fi. Minun mielestäni kesälukioon voi ilmoittautua jo lukion käynytkin, mutta mitään hyötyähän siitä ei saa, sillä kurssit kesälukioissa ovat lähinnä vielä lukiota käyville tarkoitettuja ja ns. kertaavia kursseja.
Mitä viimeisimpään kysymykseen tulee, iskuyritykset eivät haittaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564