Turkkilainen..kannattaako luottaa?

varoako/luottaako

Tervehdys..Toivoisin asiallisia vastauksia kaikilta ja versinkin sellaisilta joilla kokemusta samankaltaisesta tapauksesta..
Eli tapasin Turkin lomallani miehen. Olimme lomallani monesti yhdessä. Aluksi ajattelin, että en tule koskaan lankeamaan turkkilaisiin miehiin, sillä olen kuullut paljon negatiivista näistä naistennaurattajista. En alussa jatkanut hänen tapailuaan, koska ajattelin hänen haluavan vain "sitä". Mutta eräänä päivänä näin hänen juoksevan perääni. Seuraavana päivänä menin tapaamaan häntä ja hän oli loukkaantunut.
Sen jälkeen tapailimme ja hän yhä halusi olla yhteyksissä, vaikka en kahden viikon lomani aikana hänelle "sitä" antanut. Hän tapasi äitini myös. Ja he tulivat hyvin toimeen. Hän halusi minun jäävän luokseen ja hän olisi elättänyt minut..mutta en voinut jäädä. Sanoin, että jos hän tulisi ensin Suomeen..aluksi hän vastusteli, koska se olisi niin monimutkaista, mutta lopulta sovimme yrittävämme saada hänelle väliaikaista viisumia.
Olemme olleet yhteyksissä joka päivä, mutta en edelleenkään tiedä luottaako häneen. Voisiko hänellä muka olla muita motiiveja, koska aluksi en edes ollut kiinnostunut, emme ole harrastaneet seksiä, eikä hän aluksi ollut halukas tulemaan Suomeen? Olen kuullut niin paljon negatiivista, mutta toisaalta hän on ollut ihana minua kohtaan, eikä painostanut ja etenimme minun ehdoillani..en tiedä mihin luottaa?
Mitä mieltä te olette asiasta? Onko samanlaisia kokemuksia?Kertokaa kaikki kokemukset ja mielipiteet? Eihän sitä voi tietysti koskaan varmasti tietää..

36

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomeen

      Karvaranne on hyvä näyttelijä, jonka motiivi on päästä jonnekin länsimaahan loisimaan.

      Tyhmät suomalaiset ovat tuoneet joukolla nyt jo runsaasti loisia maahamme. Ja sama 'trendi' näyttää jatkuvan. Ottakaa vastuu ja lopettakkaa syötettävien tänne rahtaaminen ja houkutteleminen.

      • varoako/luottaako

        Voi olla, että on hyvä näyttelemään, mutta..et tainnut lukea viestiäni kunnolla tai sitten olin epäselvästi kirjoittanut (pahoitteluni), mutta ensinnäkin tämä "karvaranne" olisi mielummin pitänyt minut siellä ja epäröi tänne tuloa pitkään, mutta kun en millään voinut jäädä sinne tuli toisiin ajatuksiin..ja toisekseen hän ei ainakaan nyt ole tänne pysyvästi tulossa, korkeintaan kolmeksi kuukaudeksi..ja senkään jälkeen ei huolta, että hän tänne tulisi huollettavaksi, sillä mielummin muutan sinne missä ihmiset ystävällisiä ja lämpöä, kun jäisin tänne ennakkoluuloisten haukuttavaksi..


      • kun hävetä
        varoako/luottaako kirjoitti:

        Voi olla, että on hyvä näyttelemään, mutta..et tainnut lukea viestiäni kunnolla tai sitten olin epäselvästi kirjoittanut (pahoitteluni), mutta ensinnäkin tämä "karvaranne" olisi mielummin pitänyt minut siellä ja epäröi tänne tuloa pitkään, mutta kun en millään voinut jäädä sinne tuli toisiin ajatuksiin..ja toisekseen hän ei ainakaan nyt ole tänne pysyvästi tulossa, korkeintaan kolmeksi kuukaudeksi..ja senkään jälkeen ei huolta, että hän tänne tulisi huollettavaksi, sillä mielummin muutan sinne missä ihmiset ystävällisiä ja lämpöä, kun jäisin tänne ennakkoluuloisten haukuttavaksi..

        näitten tyttöjen puolesta ,että ne ilkeääkin kirjottaa näitä lapsellisia juttuja turkinpojista . Olisko aika kasvaa aikuiseksi.


      • varoako/luottaako
        kun hävetä kirjoitti:

        näitten tyttöjen puolesta ,että ne ilkeääkin kirjottaa näitä lapsellisia juttuja turkinpojista . Olisko aika kasvaa aikuiseksi.

        mikäs viestissäni on niin lapsellista, olisi kiva tietää eli voisitko hiukan tarkentaa. Ja mistähän päättelet minun olevan tyttö? Ja millä tavalla minun tulisi kasvaa aikuiseksi?olisin kiitollinen jos voisit hiukan tarkentaa..


      • *****
        varoako/luottaako kirjoitti:

        Voi olla, että on hyvä näyttelemään, mutta..et tainnut lukea viestiäni kunnolla tai sitten olin epäselvästi kirjoittanut (pahoitteluni), mutta ensinnäkin tämä "karvaranne" olisi mielummin pitänyt minut siellä ja epäröi tänne tuloa pitkään, mutta kun en millään voinut jäädä sinne tuli toisiin ajatuksiin..ja toisekseen hän ei ainakaan nyt ole tänne pysyvästi tulossa, korkeintaan kolmeksi kuukaudeksi..ja senkään jälkeen ei huolta, että hän tänne tulisi huollettavaksi, sillä mielummin muutan sinne missä ihmiset ystävällisiä ja lämpöä, kun jäisin tänne ennakkoluuloisten haukuttavaksi..

        "ensinnäkin tämä "karvaranne" olisi mielummin pitänyt minut siellä ja epäröi tänne tuloa pitkään, mutta kun en millään voinut jäädä sinne tuli toisiin ajatuksiin"

        Hei haloo!
        Sulla 2 viikon loma ja tossa ajassa kerkesi jo "muuttaa mielensä" että voisikin tulla Suomeen!
        Ei kukaan tee oikeesti noin nopeesti tollasia päätöksiä eli varmasti on etsiny jo aikaisemminkin keinoa päästä pois Turkista.


    • kelaa vähän

      Huiputus on taidetta....
      Ja se on helppoa, kun kohde on yksinkertainen.

      • varoako/luottaako

        kun kerran olet sitä mieltä, että kyse on huiputuksesta, niin miksiköhän hän haluaisi huiputtaa?..ja mitä yksinkertaisuuteeni tulee, niin sitä en todellakaan ole..aluksi en osoittanut mitään kiinnostusta ja edelleenkin olen erittäin varovainen,ja keneltä tahansa kysyykin niin en ole mikään helppo nakki, siksi ehkä monet jutut kaatuvat lyhyeen kun huomaavat minun olevan "vaikea" tapaus mutta mitäs minä tässä sinulle mitään vakuuttelen..


      • v.i.r.h.e
        varoako/luottaako kirjoitti:

        kun kerran olet sitä mieltä, että kyse on huiputuksesta, niin miksiköhän hän haluaisi huiputtaa?..ja mitä yksinkertaisuuteeni tulee, niin sitä en todellakaan ole..aluksi en osoittanut mitään kiinnostusta ja edelleenkin olen erittäin varovainen,ja keneltä tahansa kysyykin niin en ole mikään helppo nakki, siksi ehkä monet jutut kaatuvat lyhyeen kun huomaavat minun olevan "vaikea" tapaus mutta mitäs minä tässä sinulle mitään vakuuttelen..

        Minulla oli juuri samat fiilikset oman erehdykseni kanssa. Kaikki yrittivät puhua järkeä päähäni, mutta mikään ei auttanut! Olin idiootti ja lähdin tapaamaan miestä vielä uudestaan, hiukan pitemmäksi aikaa. Ja rupesihan tosiasiat selviään! ja näin vierestä kun useamman kuukauden katselin toimintaa niin voin sanoa etten yhtään turkkilaista miestä nähnyt joka olisi ollut uskollinen tyttö/naisystävälleen. monet olivat vielä kihloissakin ja olevinaan onnellisia,, pyhpyh. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ettet ole tälle miehelle millään tavalla ERITYINEN, olet yksi muiden joukossa ja tulet aina olemaan. se on totuus joka tarvitsee hyväksyä!


      • milliesuomalainen
        v.i.r.h.e kirjoitti:

        Minulla oli juuri samat fiilikset oman erehdykseni kanssa. Kaikki yrittivät puhua järkeä päähäni, mutta mikään ei auttanut! Olin idiootti ja lähdin tapaamaan miestä vielä uudestaan, hiukan pitemmäksi aikaa. Ja rupesihan tosiasiat selviään! ja näin vierestä kun useamman kuukauden katselin toimintaa niin voin sanoa etten yhtään turkkilaista miestä nähnyt joka olisi ollut uskollinen tyttö/naisystävälleen. monet olivat vielä kihloissakin ja olevinaan onnellisia,, pyhpyh. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa ettet ole tälle miehelle millään tavalla ERITYINEN, olet yksi muiden joukossa ja tulet aina olemaan. se on totuus joka tarvitsee hyväksyä!

        olin suomessa asuvan turkkilaisen kanssa 6 kk. Lopulta sain kiinni pettämisestä, oli huijannut ihan alusta alkaen. Suhde minun lisäkseni ainakin parin muun naisen kanssa. Oli olevinaan niin uskollinen muka, ja pyh. Viimeisenä päivänä näin vielä muistikirjan, jossa oli suomenkielellä muistiinkirjoitettuja kauniita kohteliaisuuksia naisille, oli siellä muutaman hauskakin "tekisitkö minulle ruokaa" hehheh. Nyt naurattaa, tuosta on jo kuitenkin n 5 v, silloin itketti tosissaan kun olin ollut.


      • kuolema olisi
        milliesuomalainen kirjoitti:

        olin suomessa asuvan turkkilaisen kanssa 6 kk. Lopulta sain kiinni pettämisestä, oli huijannut ihan alusta alkaen. Suhde minun lisäkseni ainakin parin muun naisen kanssa. Oli olevinaan niin uskollinen muka, ja pyh. Viimeisenä päivänä näin vielä muistikirjan, jossa oli suomenkielellä muistiinkirjoitettuja kauniita kohteliaisuuksia naisille, oli siellä muutaman hauskakin "tekisitkö minulle ruokaa" hehheh. Nyt naurattaa, tuosta on jo kuitenkin n 5 v, silloin itketti tosissaan kun olin ollut.

        kansantaloudelle erittäin hyväksi.


      • pikkupojat
        kuolema olisi kirjoitti:

        kansantaloudelle erittäin hyväksi.

        Olisi kansan miesten tehtävä pitää naisensa kurissa. Naisilla ei ole minkäänlaista halua ylläpitää omaa kansaansa. On miehinen impulssi rakentaa ja ylläpitää. Naisen perimmäinen impulssi on alistua ja levittää. Johtuu biologiasta.

        Vaan minkäs sille voi kun suomipoikia kiinnostaa enempi kaljoittelu ja vormuloiden tai homolätkän äärellä öliseminen.


    • kokemusta on....

      Älä luota tai usko, usein turistikohteiden miehillä on jo nuorena solmittu avioliitto (muslimeja suurin osa) jossain aivan muualla kuin missä lomailet. Ja liuta lapsia sekä koko perhe elätettävänä, siis suomeksi äidit, isät, tädit, sedät, siskot, veljet jne. jne. turistien, naisten, nuorten ja vanhojen, kustannuksella pyrkivät ns. parempaan elämään ja rahan saantiin perheelle!

    • Kokemuksen äänellä

      Itselläni on ollut turkkilainen mies ja suhde alkoi lomaromanssista.Olimme yhdessä 5 vuotta,joista 2 naimisissa.Epäilijöitä riitti ja kommenttia tuli paljon,suurin osa varoittavia.Mutta luotettavampaa ja rakastavampaa miestä saa hakea kun tämä turkkilaiseni oli.Liittomme päättyi mieheni kuolemaan 2006.
      Mieheni ei missään tapauksessa halunnut käyttää minua hyväkseni tullakseen maahamme,vaan elelimme Turkissa.Tottakai kulttuurimme törmäsivät ajoittain,vai olikohan se vain meidän persoonamme jotka törmäsivät?En ole kuullut,että ongelmattomia liittoja on olemassakaan,oli kyseessä sitten minkä maalaiset tahansa.
      Ei pidä yleistää,että kaikki turkkilaiset haluavat vain hyväksikäyttää meitä länsimaalaisia naisia.Mutta niitäkin on,olen itsekin nähnyt kuinka etsitään tyttöystävää turistitytöistä,vaikka maalla odottaa perhe.
      Sinulle varoako/luottaako sanoisin,että katsele rauhassa,mene käymään uudestaan,ei sitä koskaan tiedä kuka on se oikea,voihan se olla turkkilainen.Itse kuuntelin aikoinaan omaa sisintäni ja menin takaisin ja sain kokea uskomattoman rakkaustarinan,joka päättyi liian aikaisin.Muistoksi jäi paljon kauniita muistoja ja ennenkaikkea tytär.

    • palstalta

      on turhaa kysellä mitään asiallista. Luota vaistoihisi ja järkeesi. Hän on luottamukesi arvoinen tai sitten ei - ihmisistä ei koskaan tiedä. Minulla on olut turkkilainen mies 15 vuotta, joten yksi luotettava sieltä ainakin löytyi :-))

    • aviomies

      Minä olen seurustellut turkkilaisen miehen kanssa kohta kolme vuotta. Romanssimme alkoi ihan samalla tavalla kuin teidänkin. Tänä kesänä menimme naimisiin. Turistiviisumia on melko mahdoton tähän-Suomen-maahan saada, ja meille ainakin sanottiin suoraan, että perhesiteen perusteella on melkeinsäkin ainoa vaihtoehto yrittää. Hän on hakenut viisumia tänne kolme kertaa ja aina on ollut erilainen syy siihen, miksi sitä ei ole saatu.

      Miehesi rehellisyydestä ja uskollisuudesta on mahdoton sanoa mitään. Mutta ethän voi tietää näistä suomalaisistakaan täällä. Et kenestäkään. Vain aika näyttää. Ja on ne turkkilaiset ainakin kohteliaampia ja näyttävät tunteensa selvemmin kuin suomalaiset.
      Ystäväni sanoikin kerran, että ne valehtelee niin ihanasti.
      Vitsi vitsi, mutta monessa tapauksessa tottakin.

      Mene sinne uudelleen ja tutustu miehen perheeseen. Se kertoi ainakin minulle paljon.
      Älä kuuntele näitä negatiivisia juttuja, yleensä niitä puhuvat ihmiset, jotak eivät ole Turkissa edes käyneet. Kuulopuheita.
      Itse huomaat ajan kanssa, onko suhteenne luotu kestämään vai ei.

      Me olisimme onnellisia, jos vain saisin mieheni ntänne Suomeen. Hän tosin haluaisi ennemmin asua Turkissa, mutta meille se ei ole mahdollinen vaihtoehto.
      Meillä on koti myöskin Turkissa.

      Tsemppiä sinulle vaan!

      • kuulopuheita

        "Ystäväni sanoi kerran että ne valehtelee nin ihanasti " Yhtä ihanasti taitaa miehesikin valehtelee sinulle ,ei rehellisen ihmisen tarvitse viisumia monta kertaa hakea eipä taida kaverilla olla puhtaat jauhot pussissa. Kyllä kannatta kuunnella muitakin ,kuin näitä sinisilmäsiä hölmöjä . joo just näin eihän Turkissa muut käy ,kuin suomalaiset peräkammari tytöt.


      • pian EU:ssa

        silloin ei tarvita mitään viisumia, mitä tuokaan ei ikinä saa, kun ei ole aiemmilta morsiamiltaan lainattua rahaa muistanut maksaa ja "pikkuneidit" ovat sen ilmoittaneet.

        turkki on jo kolmensadan vuoden kuluttua jäsen, kun koko eurooppa on tuhottu!


      • sinun olevan
        kuulopuheita kirjoitti:

        "Ystäväni sanoi kerran että ne valehtelee nin ihanasti " Yhtä ihanasti taitaa miehesikin valehtelee sinulle ,ei rehellisen ihmisen tarvitse viisumia monta kertaa hakea eipä taida kaverilla olla puhtaat jauhot pussissa. Kyllä kannatta kuunnella muitakin ,kuin näitä sinisilmäsiä hölmöjä . joo just näin eihän Turkissa muut käy ,kuin suomalaiset peräkammari tytöt.

        Sinäkin olet näköjään yksi nistä, JOKA VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUU....
        Kuinka hyvin ntunnet Turkki-Suomi-viisumikäytännön????


      • jälleen kerran
        pian EU:ssa kirjoitti:

        silloin ei tarvita mitään viisumia, mitä tuokaan ei ikinä saa, kun ei ole aiemmilta morsiamiltaan lainattua rahaa muistanut maksaa ja "pikkuneidit" ovat sen ilmoittaneet.

        turkki on jo kolmensadan vuoden kuluttua jäsen, kun koko eurooppa on tuhottu!

        kateellinen ja katkera ihminen puhumassa. Sinä kun et päätä kuka asuu missäkin. Turkkilaiset miehet ovat enemmän kuin tervetulleita Suomeen vaimojensa luokse.


      • ja siellä puhuu
        kuulopuheita kirjoitti:

        "Ystäväni sanoi kerran että ne valehtelee nin ihanasti " Yhtä ihanasti taitaa miehesikin valehtelee sinulle ,ei rehellisen ihmisen tarvitse viisumia monta kertaa hakea eipä taida kaverilla olla puhtaat jauhot pussissa. Kyllä kannatta kuunnella muitakin ,kuin näitä sinisilmäsiä hölmöjä . joo just näin eihän Turkissa muut käy ,kuin suomalaiset peräkammari tytöt.

        tanakka, punakka ja hanakka. Ole hyvä ja mene apinoiden maahan, löydät vertaisesi :)


      • suo ja kuokka
        jälleen kerran kirjoitti:

        kateellinen ja katkera ihminen puhumassa. Sinä kun et päätä kuka asuu missäkin. Turkkilaiset miehet ovat enemmän kuin tervetulleita Suomeen vaimojensa luokse.

        vai ovat enemmän kuin tervetulleita Suomeen, lol lol lol. Miksiköhän se niiden pääsy tänne sitten monasti kovin vaikeaa, joskus pääsy evätään kokonaan.


    • vai ei..

      Siihen kun ei kukaan pysty sinulle vastausta antamaan. Sen näyttää aika. Itse luotin 6 vuotta sitten ja luotan edelleen. Sain maailman ihanimman aviomiehen ja isän pojallemme. Hän ei myöskään aluksi halunnut tulla Suomeen ja pelkäsimmekin hetken, että koko homma kaatuu siihen. Perheensäkin vastusti ajatusta, mutta itsekään en ollut silloin valmis lähtemään Turkkiin. Rakkaus kuitenkin voitti. Jatkoimme neuvottelua ja mieheni "sai luvan" muuttaa Suomeen. Olemme onnellisia yhdessä ja suunnitelmissa on muuttaa Turkkiin jonain päivänä, nyt olisin siihen jo valmis. Toivotan sinulle onnea! Katso rauhassa ajan kanssa, älkää tehkö liian hätiköityjä päätöksiä ja keskustelkaa kaikesta, ettei tule myöhemmin yllätyksiä. Aika tekee tehtävänsä.

    • yksi kokemus liikaa

      Pystyin samaistumaan kertomaasi ja ajatuksiisi...

      Itselläni on lomareissultani erittäin huono kokemus Turkkilaisesta miehestä. Kyseinen "herrasmies" työskenteli ravintolassa, jossa kävimme useita kertoja syömässä. Minulla ei ollut aikomustakaan kiinnostua tästä kyseisestä miehestä pätkääkään ja jätin kaikenlaiset kommentit omaan arvoonsa. Viikon kuluessa hän kuitenkin monilla eri tavoilla liehitteli minua - kertoi elämästään ja ajatusmaailmastaan...perheestään...entisistä suhteistaan...tapasimme rannalla ja ravintolassa..päivällä ja illalla...itse peruin yhden sovitun tapaamisemme, koska epäröin hänen motiivejaan. Tästä seurauksena mies loukkaantui/ suuttui ja seuraavana päivänä tuli minun luokseni. Kertoi olleensa hyvin pettynyt kun emme nähneetkään.

      Nyt jälkeenpäin ajateltuna tämä kyseinen herrasmies teki koko viikon järjestelmällisesti työtä voittaakseen luottamukseni...pohjimmiltani ajattelen ihmisitä hyvää ja lopulta valheet alkoivat pudota minuun ! Hän oli erittäin taitava valehtelemaan...valheet todella luonnollisia ja on vieläkin vaikea uskoa että kyse oli järjestelmällisistä valheista. Yhteydenpito loppui välittömästi kun palasin Suomeen!
      En pidä itseäni hyväuskoisena ja naiivina...itseasiassa juuri päinvastaisena...koen että minun on vaikea luottaa ihmisiin ja en luota helposti keneenkään. En kuitenkaan myöskään asennoidu ihmisiin eri tavoin riippuen siitä mistä kulttuurista he ovat. En tuomitse ketään. Yritän elää elämääni ennakkoluulottomasti.

      Tämän kokemuksen jälkeen tunnen oloni erittäin petetyksi ja käytetyksi...huijatuksi. Olen käynyt Turkissa 4 kertaa ja vakavasti harkitsen menenkö enää viidettä kertaa. Mikäli menen, pysyn hyvin kaukana paikallisista miehistä!

      Neuvoisin sinua oman kokemukseni ja netistä lukemieni kokemuksien mukaan suhtautumaan tähän Turkkilaiseen mieheen erittäin varoen. Etene hiljaa, teillä ei ole mitään kiirettä mihinkään!! Älä anna hänelle missään tilanteessa rahaa( itseäni ei rahallisesti huijattu, mutta monia on), älä usko rakkauden tunnustuksien ja hellyyden osoitusten olevan peruste parisuhteelle. Puhu paljon; kysele ja käytä tervettä järkeä(tosin monet ovat sitä yrittäneet ja silti tulleet huijatuiksi). Mikäli tämä kyseinen mies on elämäsi rakkaus teillä ei ole mihin kään kiire!!! Ole varovainen :) Monilla on huonoja kokemuksia, kuten itsellänikin..mutta toisaalta hän saattaa kuulua niihin hyviinkin...niitäkin kuulemma on !

    • Ginasoooon

      Jokainen ihminen on yksilö.
      Kuulostaahan tuo aika tutulta, mutta koskaan et voi tietää,ellet ota selvää.eikö niin?
      Suurimmalla osalla on ns.kurjia kokemuksia, mutta se ei tarkoita,että sinun kohdallasi pitäisi olla juuri näin.
      Minulla on muutaman vuoden takaa suht.samanlainen kokemus.
      Minä en myöskään hypännyt sänkyyn miehen kanssa,eikä hän mankunut suomeen.
      Pidimme suhdetta yllä noin vuoden, kunnes tulimme siihen tulokseen,ettei suhteemme onnistu välimatkan vuoksi. Hänellä oli työt turkissa,enkä minä ollut valmis muuttamaan sinne.
      Siitä,luotinko minä häneen.. voin sanoa, että jokaisen ihmisen kanssa kannattaa pitää silmät auki. Myös SUOMALAISTEN miesten kanssa!!
      Neuvoni on, että katso rohkeasti eteenpäin ja älä välitä paskan vertaa näistä natisijoista täällä! :)

    • emmaj89

      Itselläni on tälläkin hetkellä turkkilainen mies, mutta hän pahoinpitelee minua, ja pakottaa kaikkeen pettämiseni takia. Olen täysin hänen armoillaan, enkä pääse eroamaan hänestä koska hän ei kirjoita papereita. Asumme saman katon alla, enkä pääse minnekkään koska hän uhkailee minua. En käy tällä hetkellä töissä hänen takiaan. Älä tee samaa virhettä että ottaisit Turkkilaisen miehen. Tai ylipäätänsä mitään ulkomaalaista. Tiedän etten ole ainoa. Älä luota häneen, hän haluaa vain päästä suomeen ja heti kun hän on päässyt, hän käyttää sinua vain hyväkseen. Kaikilla on tämmöisiä kokemuksia. Ja älä sinä tee sitä virhettä. Itse tekisin mitä vain jotta voisin erota miehestäni, tai jotta saisin tämän suuren virheeni tekemättömäksi.

      • puhut?

        Eli oliko virhe ottaa tämä turkkilainen mieheksi, vai virhe lähteä huoraamaan hänen poissaollessaan? Etkös juuri tuolla monikulttuuriset suhteet-palstalla vuodattanut, että miehesi ollessa Turkissa käymässä, sinä menit sänkyyn toisen kanssa, ja nyt on asiat huonosti? Mitä muuta odotit? Katso peiliin ja ota vastuu teoistasi! Huora ei ansaitse myötätuntoa, oli kyseessä sitten mies tai nainen.
        T. turkkilaisen vaimo.


    • kulkijaa...

      Minun rakkaustarinani alkoi lomaromanssista. Olemme jo olleet naimisissakin hetken aikaa, ja lapsiakin on. Tosin olemme suurimman osan ajasta Turkissa miehen työpaikan vuoksi.
      Kävin ensimmäisenä kesänä lomilla Turkissa miestäni tapaamassa, ja kesän jälkeen oli päätettävä, miten etenemme.
      Otin sitten härkää sarvista, sanoin itseni irti töistä jne. ja lähdin Turkkiin. Mieheni ei halunnut alun alkaenkaan Suomeen, joskin hän on sanonut jälkeenpäin, että olisi tullut jos minä en olisi lähtenyt Turkkiin. Eihän se ota jos ei annakaan, ja koska tiesin miehelläni olevan perusasiat kunnossa, en jännittänyt eloa Turkissa kovinkaan paljoa. Ainahan sitä voi mennä takaisin Suomeen, jos ei onnistu.
      Meillä ei turistiviisumien kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia, aina olemme heti saaneet viisumin, myös silloin kun emme olleet naimisissa tai kihloissa. Oleskelulupaa mieheni ei ole hakenut, koska ei ole sitä tarvinnut. Suomen lomat onnistuvat viisumeillakin.
      Paljon on huonoja tarinoita, mutta vastaavasti ihan normaalia perhe-elämää viettää paljon kaltaisiamme pariskuntia.
      Sitähän ei tiedä kuin kokeilemalla, mutta miehen koulutustaso ja työpaikka kertoo jo aika paljon sivistyksen tasosta. En sanoi etteikö muutenkin voisi hyvää miestä löytää, mutta en itse kyllä hyppäisi koneeseen kouluttamattoman duunarin luokse, koska tiedän, mitä se Turkissa tarkoittaa.
      Varsinkin turistikohteissa useimmat tekevät sesonkityötä, mikä tarkoittaa sitä, ettei talvella tienata mitään.
      Suomeen muuttokaan ei turkkilaiselle ole mitään auvoisaa, helppoa elämää, joten sitä ei kannata ihan ykkösvaihtoehdoksi kaavailla.

      Normaalilla järjellä ja ripauksella skeptisyyttä homma lähtee liikkeelle, ja siitä sitten suuntaan tai toiseen.
      Ei kuitenkaan kannata ruusunpunaisin lasein kulkea, vaikeutensa on joka maassa. Me olemme kuitenkin saaneet homman onnistumaan.

    • suomalaisia miehiä

      Sanon vaan sulle, että mulla on ollut 5 suomalaista miestä, joista 3 jäi pettämisestä kiinni. Ihan samanlaisia ovat suomipoijjaat, eivät vain näytä huijauksiaan niin räikeästi kuin turkkilaiset. Matkustavat Thaimaahan ostamaan huoria. Kuinkahan moni suomalainen mies on minunkin työpaikallani käynyt maksullista ostamassa, onpa löytynyt renkaatkin sormesta.

      Ei ole maan kansalaista, on vain yksilöitä. Kulttuuritausta vaikuttaa meihin kaikkiin, mutta periaate on sama. Jos joku on kusipää ja pettää, niin hän sitä tekee, sille ei voi mitään. Oli sitten turkkilainen tai suomalainen. On minulla ollut suhde yhteen turkkilaiseen, oli herrasmies verrattuna näihin juntteihin. Suhde kaatui muihin juttuihin, ei pettämiseen.

      • jos sinulla

        on ollut viisi miestä, joista kolme jäänyt kiinni pettämisestä, olet niin sanotusti toivoton tapaus, joka vetää pettäjiä puoleensa.

        Ne on ihan oma lajinsa.

        Aivan kuin oma lajinsa ovat ihmiset jotka ovat 15-vuotta työttömänä valittaen päivästä toiseen etteivät saa töitä. Aivan oma lajinsa.


    • naisia ollakaan?

      Huhhuh !

      • mies turkista

        ...kun huonolla itsetunnolla varustetut suomen miehet parjaavat täällä... no täytyy kai heidänkin jonnekin purkaa tuntojaan... juntit...

        on totta että toiset liitot epäonnistuvat, mutta ihan yhtälailla näin voisi olla suomalaisen miehen kanssa...
        eihän kenestäkään voi mennä takuuseen, oli hän mistä maasta tahansa, jos ei tunne entuudestaan...viina, mielenterveysongelmat ym aiheuttaa hyvin paljon hallaa ja suomalaiset miehet tuntuvat olevan hyvin korkealle sijoittuneet näihin...

        ja...yhtälailla naiset voisivat puhua suomen miehistä jotka äidin seuraajaksi kaipaavat ruuan laittajaa, niskasta rapsuttajaa, täydellistä PALVELIJAA, naista thaimaasta...

        itse menin kaksi vuosikymmentä sitten turkkiin lomalle ihastuin ja raahasin miehen tänne...siitä seurasi kaksi ihanaa lasta ja paljon ihania ihmisiä koko suku sieltä puolelta, ihan tavallisia ihmisiä !!! hetkeäkään en vaihtaisi pois...

        siispä kirjoituksen aloittaja, etene hiljaa ja tutustu mieheen ja perheeseen kunnolla... sinun on sitten luotettava vaistoihisi, tehtävä omat valintasi elämässä... kenestäkään ihmisestä maailmassa ei voi mennä 100% takuuseen...


      • sinulle reppana
        mies turkista kirjoitti:

        ...kun huonolla itsetunnolla varustetut suomen miehet parjaavat täällä... no täytyy kai heidänkin jonnekin purkaa tuntojaan... juntit...

        on totta että toiset liitot epäonnistuvat, mutta ihan yhtälailla näin voisi olla suomalaisen miehen kanssa...
        eihän kenestäkään voi mennä takuuseen, oli hän mistä maasta tahansa, jos ei tunne entuudestaan...viina, mielenterveysongelmat ym aiheuttaa hyvin paljon hallaa ja suomalaiset miehet tuntuvat olevan hyvin korkealle sijoittuneet näihin...

        ja...yhtälailla naiset voisivat puhua suomen miehistä jotka äidin seuraajaksi kaipaavat ruuan laittajaa, niskasta rapsuttajaa, täydellistä PALVELIJAA, naista thaimaasta...

        itse menin kaksi vuosikymmentä sitten turkkiin lomalle ihastuin ja raahasin miehen tänne...siitä seurasi kaksi ihanaa lasta ja paljon ihania ihmisiä koko suku sieltä puolelta, ihan tavallisia ihmisiä !!! hetkeäkään en vaihtaisi pois...

        siispä kirjoituksen aloittaja, etene hiljaa ja tutustu mieheen ja perheeseen kunnolla... sinun on sitten luotettava vaistoihisi, tehtävä omat valintasi elämässä... kenestäkään ihmisestä maailmassa ei voi mennä 100% takuuseen...

        poor whiet trashille tiedoksi: kun puhut junteista - Turkissa niitä maanviljejöitä riittää ja siellä vetävät vielä eläimet auraa, joten...

        Noh, tiedän että olet tyypillinen kebabinvääntäjän nainen, jolle nyt ei kannata tällaisista kauheasti mitään yrittää selittää...kun sinulla ne kaikki koulutkin kesken jäi. Mutta hyvää jatkoa junttimiehesi kanssa.

        PS:Juntti-Turkki ei vieläkään EU:ssa, miksiköhän?


    • suomessa.

      tilastojen mukaan nämä ovat nyt yleensä niitä "JOKAMIEHEN" oikeuskia käyttäviä idiootti-murjaaneja ,kuten MUSUMAISTA yleensä.tuo ihmeessä kun haluat nyrkin ja hellan väliin.täällä muslimimaitten jätkät harrastaa joukkoraiskauksia jne..jäämättä kiinni kun niistä vaietaan, peläten kostoa. sit suomi-nainen on baaris aina sen verran humalas et ei kehtaa poliisillle ja MUSUT kyl kehtaa kytätä ja käyttää hyväksi. kertokaa samalla miksi afrikka on kehityksessä nollavaltio eli KURJA, ja turkkki ihmisoikeuksineen vieläkin fiasko.siellä ei oikeesti ulkomaalaisella ole oikeuksi. mm.turkkilainen ajoi suomalaisen kaverin auton perään, niin paikalle tuli poliisi ja asia kääntyi niin et se suomalainen"peruutti" MUSUN autoon. no siinä kävi niin et ne vänkäs sen niin et kun lähtee menemään niin ei joudu linnaan, eli peräänajo meni omaan piikkiin. heinoja nuo turkkilaiset, mutta suomi-losoperseelle ne vvaan kelpaa moukkamaisinen toimineen. tosi LAATUA!

    • Cryz Neitsyt N

      Kiitos kaikille palautteista munkin puolesta(vaikken ole kirjoituksen aloittaja). Mulla on vähän samanlainen tilanne, mut juuri niinkuin edellä mainittiin, on myöskin niitä hyviä tapauksia jotka ei ole joka maan kansalaisuuksien perään. Mulla on itse sellainen tilanne että yritän estää sen ettei huiputeta ja samasta lähtökohdasta aloin suomessa lomailleen Turkkilaisen kanssa juttua jatkamaan.
      Jouduin ihan kamalasti tekemään töitä etten olisi antanut numeroa. En ole huiputettava tapaus ja muita ottajiakin olisi toki mut jotenkin tämän miehen kanssa ajatusmaailma kohtasi(en ole tyypillinen tunteeton suomalainen, vaikkei nyt yleistää saisi):)
      Mä otin riskin ja kosin tätä miestä itse... ja ajan kanssa uskon et teot näyttää sen. Mut jos todella haluat tämän miehen, älä ole sitä kastia kuin suomineitoja yleistetään vaan ole jotain enemmän...

      Minun kurdi ei ainakaan voi vastustaa tätä itsenäistä, ahkeraa, seksikästä luojan luomaa ja plussana olen viel kiltti... Et pitää olla itsetunto kohdillaan tai vähän korkeammallakin... :D

      Tsemppiä päätöksissänne:"Nenä tuulessa ja hattu korkeella!", sen on tän joskus niin itsestään selvän elämän onnellisuus. Ei silti tarvitse taipua toisen tahtoon, sitä en meinaa...

      • pp

        Suomessa lomaileva turkkilainen...heh


    • Anonyymi

      Neljä vinkkiä:

      1.ÄLÄ
      2. KOSKAAN
      3. LUOTA
      4. TURKKILAISEEN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe