mistä liikkeestä halvimpia kihlasormuksia??

love minä

tietääkö kukaan täl hetkel olevia?

10

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryynis

Halvat hopeiset kihlat saa varmasti joka liikkeestä n. 20 eurolla.
      Se on sitten eri asia, kuka haluaa hopeakihlat (hopea kun ei ole kovin kestävä materiaali).

• zuuzipaa

Jos olet menossa kihloihin niin miksi haluat halvimmat kihlat mitä löytyy? Kannattaa satsata myös laatuun!! :) En sano tätä loukatakseni, vaan kokemuksesta. Itse menin nuorena tyttönä kihloihin ja ostimme sormukset jotka oli silloin edullisimmat. Ei mennyt kauaa kun sormukset olivat täynnä naarmuja ja himmenneet vaikka olevinaan kultaa oli...

Se kihlaus ei kyllä elämää kestänytkään, siinä mielessä oli hyvä ettei panostettu sormuksiin... :D

• avwb

Teinikihlojen kihlasormusten ei kovin pitkään tarvitse kestääkään.

• Nomore

Kultajousessa saa yleensä Dianan kihloja halvalla, mutta myös joka toisesta kultasepänliikkeestä erilaisilla jäsenyyskorteilla.

Panostakaa nyt edes kultaan.

• liikkeestä saapi

Ite ostettiin poikaystävän (joka kolmen kuukauden päästä on jo aviomies) kanssa reilu vuos sitten hopeiset, hyvin laadukkaat kihlasormukset, joihin santsattiin 100euroa.. Ja varmaanhan se on tärkeintä että jos menee kihloihin, että ne tosissaan kestää sen 20vuotta? ei todellakaan. Ellei suoraan osteta sormuksia joita käytetää naimisiin mennessä... Jos mennään kihloihin niin mun mielestä mennää vähintää kolmen vuoden sisään naimisiin.. jotai järkeä tähänki vittuiluun täällä.. Ja se on mun mielestä sama onko ne hopeiset vai kultaset, eikö se kuitenki oo tärkeintä se että sitoutuu siihen toiseen sillä tavalla että menee sen kanssa naimisiin..

• merkitys tärkein
        liikkeestä saapi kirjoitti:

Ite ostettiin poikaystävän (joka kolmen kuukauden päästä on jo aviomies) kanssa reilu vuos sitten hopeiset, hyvin laadukkaat kihlasormukset, joihin santsattiin 100euroa.. Ja varmaanhan se on tärkeintä että jos menee kihloihin, että ne tosissaan kestää sen 20vuotta? ei todellakaan. Ellei suoraan osteta sormuksia joita käytetää naimisiin mennessä... Jos mennään kihloihin niin mun mielestä mennää vähintää kolmen vuoden sisään naimisiin.. jotai järkeä tähänki vittuiluun täällä.. Ja se on mun mielestä sama onko ne hopeiset vai kultaset, eikö se kuitenki oo tärkeintä se että sitoutuu siihen toiseen sillä tavalla että menee sen kanssa naimisiin..

Jos ajatuksena on mennä kihloihin jotta voisi esitellä kaikille mahdollisen muhkeaa ja näyttävää kihlasormusta, lie parasta olla menemättä kihloihin ollenkaan.

Eihän siinä millään muulla ole mitään merkitystä kuin sillä, mitä kaksi toistansa rakastavaa toisilleen lupaavat ja mihin sitoutuvat. Ja jos ihan totta puhutaan, se on pelkästään niiden kahden ihmisen välinen asia millaiset sormukset haluavat. Uhkeampaa tai kestävämpää liittoa ei synny sillä, kuinkako kallista ja häikäisevää vasemmassa nimettömässä kiiltelee.

• ---------
        liikkeestä saapi kirjoitti:

Siis mitä ihmettä?? Tottahan sen kihlasormuksen tulee kestää läpi elämän, oli siinä ohella vihkisormus tai ei. Itse ainakin aion käyttää molempia yhtäaikaa

• En enää kihloissa

Ostin naisystävälle halvan tuohisormuksea

• Tiiasddd

Noo, jos kestävämpää ja näyttävämpää haluaa, niin siitä pitää sitten tietysti vähän maksaakkin enemmän.
      Kultajousesta au amore, vai mitkä lie nyt olikaan maksoivat yhteensä kaksi sormusta 198€ ja opiskelijakortti kun oli niin sai päälle 150€ hintaan.
      Jos varaa ei nyt heti ole niin oikeastaan suosittelen mieluummin säästämään sen verran että saa vähän parempilaatuset kuin että menisi ostamaan huonolaatuista.

• Löffäri

Halvimmat saa varmaan ihan markettien ovien läheisyydessä olevista "purkka-automaateista"! Maksaa n. 1-2euroa ja löytyy kivellä ja eri väreissä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      418
      3503
    2. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      124
      2616
    3. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      108
      2590
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      2
      2388
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      36
      2163
    6. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      4
      2075
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1602
    8. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      62
      1515
    9. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      43
      1463
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      48
      1287
    Aihe