mistä liikkeestä halvimpia kihlasormuksia??

love minä

tietääkö kukaan täl hetkel olevia?

10

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryynis

      Halvat hopeiset kihlat saa varmasti joka liikkeestä n. 20 eurolla.
      Se on sitten eri asia, kuka haluaa hopeakihlat (hopea kun ei ole kovin kestävä materiaali).

    • zuuzipaa

      Jos olet menossa kihloihin niin miksi haluat halvimmat kihlat mitä löytyy? Kannattaa satsata myös laatuun!! :) En sano tätä loukatakseni, vaan kokemuksesta. Itse menin nuorena tyttönä kihloihin ja ostimme sormukset jotka oli silloin edullisimmat. Ei mennyt kauaa kun sormukset olivat täynnä naarmuja ja himmenneet vaikka olevinaan kultaa oli...

      Se kihlaus ei kyllä elämää kestänytkään, siinä mielessä oli hyvä ettei panostettu sormuksiin... :D

      • avwb

        Teinikihlojen kihlasormusten ei kovin pitkään tarvitse kestääkään.


    • Nomore

      Kultajousessa saa yleensä Dianan kihloja halvalla, mutta myös joka toisesta kultasepänliikkeestä erilaisilla jäsenyyskorteilla.

      Panostakaa nyt edes kultaan.

      • liikkeestä saapi

        Ite ostettiin poikaystävän (joka kolmen kuukauden päästä on jo aviomies) kanssa reilu vuos sitten hopeiset, hyvin laadukkaat kihlasormukset, joihin santsattiin 100euroa.. Ja varmaanhan se on tärkeintä että jos menee kihloihin, että ne tosissaan kestää sen 20vuotta? ei todellakaan. Ellei suoraan osteta sormuksia joita käytetää naimisiin mennessä... Jos mennään kihloihin niin mun mielestä mennää vähintää kolmen vuoden sisään naimisiin.. jotai järkeä tähänki vittuiluun täällä.. Ja se on mun mielestä sama onko ne hopeiset vai kultaset, eikö se kuitenki oo tärkeintä se että sitoutuu siihen toiseen sillä tavalla että menee sen kanssa naimisiin..


      • merkitys tärkein
        liikkeestä saapi kirjoitti:

        Ite ostettiin poikaystävän (joka kolmen kuukauden päästä on jo aviomies) kanssa reilu vuos sitten hopeiset, hyvin laadukkaat kihlasormukset, joihin santsattiin 100euroa.. Ja varmaanhan se on tärkeintä että jos menee kihloihin, että ne tosissaan kestää sen 20vuotta? ei todellakaan. Ellei suoraan osteta sormuksia joita käytetää naimisiin mennessä... Jos mennään kihloihin niin mun mielestä mennää vähintää kolmen vuoden sisään naimisiin.. jotai järkeä tähänki vittuiluun täällä.. Ja se on mun mielestä sama onko ne hopeiset vai kultaset, eikö se kuitenki oo tärkeintä se että sitoutuu siihen toiseen sillä tavalla että menee sen kanssa naimisiin..

        Jos ajatuksena on mennä kihloihin jotta voisi esitellä kaikille mahdollisen muhkeaa ja näyttävää kihlasormusta, lie parasta olla menemättä kihloihin ollenkaan.

        Eihän siinä millään muulla ole mitään merkitystä kuin sillä, mitä kaksi toistansa rakastavaa toisilleen lupaavat ja mihin sitoutuvat. Ja jos ihan totta puhutaan, se on pelkästään niiden kahden ihmisen välinen asia millaiset sormukset haluavat. Uhkeampaa tai kestävämpää liittoa ei synny sillä, kuinkako kallista ja häikäisevää vasemmassa nimettömässä kiiltelee.


      • ---------
        liikkeestä saapi kirjoitti:

        Ite ostettiin poikaystävän (joka kolmen kuukauden päästä on jo aviomies) kanssa reilu vuos sitten hopeiset, hyvin laadukkaat kihlasormukset, joihin santsattiin 100euroa.. Ja varmaanhan se on tärkeintä että jos menee kihloihin, että ne tosissaan kestää sen 20vuotta? ei todellakaan. Ellei suoraan osteta sormuksia joita käytetää naimisiin mennessä... Jos mennään kihloihin niin mun mielestä mennää vähintää kolmen vuoden sisään naimisiin.. jotai järkeä tähänki vittuiluun täällä.. Ja se on mun mielestä sama onko ne hopeiset vai kultaset, eikö se kuitenki oo tärkeintä se että sitoutuu siihen toiseen sillä tavalla että menee sen kanssa naimisiin..

        Siis mitä ihmettä?? Tottahan sen kihlasormuksen tulee kestää läpi elämän, oli siinä ohella vihkisormus tai ei. Itse ainakin aion käyttää molempia yhtäaikaa


    • En enää kihloissa

      Ostin naisystävälle halvan tuohisormuksea

    • Tiiasddd

      Noo, jos kestävämpää ja näyttävämpää haluaa, niin siitä pitää sitten tietysti vähän maksaakkin enemmän.
      Kultajousesta au amore, vai mitkä lie nyt olikaan maksoivat yhteensä kaksi sormusta 198€ ja opiskelijakortti kun oli niin sai päälle 150€ hintaan.
      Jos varaa ei nyt heti ole niin oikeastaan suosittelen mieluummin säästämään sen verran että saa vähän parempilaatuset kuin että menisi ostamaan huonolaatuista.

    • Löffäri

      Halvimmat saa varmaan ihan markettien ovien läheisyydessä olevista "purkka-automaateista"! Maksaa n. 1-2euroa ja löytyy kivellä ja eri väreissä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe