Mikä kaupunki jonka nimessä on 2 eläintä?
Kysyy utelias,
9
697
Vastaukset
Suomenniemeltä löytyä kyseistä kaupunkia.
- non-rec
Kuuluu Etelä-Suomen lääniin. Asukkaita aika vähän, mutta sitäkin "varakkaampia"; heti Kauniaisten jälkeen omaisuuden määrä on suurin Suomessa per asukas (oli ainakin pari vuotta sitten). Metsäomaisuutta lähinnä.
Kaupunkia Suomenniemellä ei ole ;-D. Toivottavasti ei tulossakaan.
- olisiko,
Uusikaarlepyy?
- malttamaton...
Onko Suomessa?
Onhan tuo Uusikaarlepyy oikein, nokkelasti keksitty.
Siinähän on sika ja pyy, kaksi eläintä!- akka.
Tellastiina kirjoitti:
Onhan tuo Uusikaarlepyy oikein, nokkelasti keksitty.
Siinähän on sika ja pyy, kaksi eläintä!Pingo
- olisiko,
akka. kirjoitti:
Pingo
minähän sen tuolla yllä olin jo kirjoittanut.
*öhöm* olisiko, kirjoitti:
minähän sen tuolla yllä olin jo kirjoittanut.
*öhöm*Ihan sinua minä ainakin kirjoituksellani tarkoitin, enkä sitä vastausta yrittänyt mitenkään omia.
Laitoin sen vain selitykseksi vihjeen pyytäjälle, kun vastaus oli jo siellä. D))- minä sen
Tellastiina kirjoitti:
Ihan sinua minä ainakin kirjoituksellani tarkoitin, enkä sitä vastausta yrittänyt mitenkään omia.
Laitoin sen vain selitykseksi vihjeen pyytäjälle, kun vastaus oli jo siellä. D))hoksasin. :))
Aloittaja-"akallehan" vinkkasinkin. Sen kerran kun jotain tietää, pitää olla lujana. :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497