Elikkä ollaan jonkin ajan päästä lähdössä taas pariisiin mutta johtuen lentojen hinnoista lennämmekin finnairilla joten saavumme terminaaliin 2D, aikaisemmin olemme lentäneet blue1nilla joka siis saapuu terminaaliin yksi. Ja vaikka kuinka katson terminaali 2D:n karttaa niin en löydä siitä rer-junien lähtöpaikkaa. Joten kysymykseni onkin että lähteekö junat vain jostain tietystä paikasta 2 terminaalissa, esim 2A hallista vai löytyykö lähtöpaikka joka hallista?
Vastaukset 6
- selviää
Lentokentällä on hyvät opasteet junille ja ainahan voi kysyä. Lähijuna-asema (RER) on kyllä muistaakseni molemmilla terminaaleilla, pikajuna (TGV) lähtee vain terminaalilta 2. Terminaalien välillä on oma junakuljetus, joten siirtyminen ei ole ongelma.
- avusta
Kiitos kauheasti tuosta todella oli apua, kappas kun en itse tuollaista löytänyt. Taisin keskittyä liikaa lentokentän sisätiloihin.
- oseania
avusta kirjoitti:
Kiitos kauheasti tuosta todella oli apua, kappas kun en itse tuollaista löytänyt. Taisin keskittyä liikaa lentokentän sisätiloihin.
Heippa!
Pienoinen pulma ja matkakuume kasvaa.. Elikkäs.
Lennämme joulun alla Pariisin kautta Hong Kongiin. Finnairin lento Helsingistä saapuu CDG:lle terminaaliin 2D ja Hong Kongin lento lähtee terminaalista 2A. Miten pitkä etäisyys on 2D ja 2A välillä? Pitääkö meidän käyttää jonkinlaista junaa kentällä, jotta pääsemme jatkoyhteyden lähtöpaikalle, vai voiko tuon matkan kävellä..? Onko edes mahdollista kävellä tuota matkaa..?
Kiittäen jo etukäteen vastauksista! :) - tuosta:
oseania kirjoitti:
Heippa!
Lennämme joulun alla Pariisin kautta Hong Kongiin. Finnairin lento Helsingistä saapuu CDG:lle terminaaliin 2D ja Hong Kongin lento lähtee terminaalista 2A. Miten pitkä etäisyys on 2D ja 2A välillä? Pitääkö meidän käyttää jonkinlaista junaa kentällä, jotta pääsemme jatkoyhteyden lähtöpaikalle, vai voiko tuon matkan kävellä..? Onko edes mahdollista kävellä tuota matkaa..?
Kiittäen jo etukäteen vastauksista! :) - Asiakaspalvelua saa
oseania kirjoitti:
Heippa!
Kiittäen jo etukäteen vastauksista! :)Jos kenttäkuviot täällä Suomessa eivät selviä ja Finskillä lennätte, kyselkää matkalla matkustamohenkilökunnalta neuvoa. Viimeinen oljenkorsi on vaihtokentällä tuupata jatkolennon lippu kenttävirkailijalle, niin neuvovat varmasti eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568