Näyttää siltä, että Punis alkaa julkaista Chibi Vampirea suomeksi Karin-nimellä! Olen lukenut sarjaa enkuksi viisi osaa ja aika hyvältä vaikuttaa. Onko kukaan muu lukenut? Onko anime mistään kotoisin?
Chibi Vampire Suomeksi
7
511
Vastaukset
- iloinrn typykkä
Olen myös luoskellut kyseistä sarjaa ja katsonut animenkin. Mielestäni anime on hyvä, ja suosittelen läpimästi sitä katsottavaksi niille jotka siitä ovat kiinnostuneet.
- Vamppaajatar
maashu kirjoitti:
Onko tietoa milloin alkaa julkaista? Itse olen animen nähnyt ja pidin aikas paljon.
Puniksen nettisivuilla sanottiin, että Karin alkaa 1.9.
- Anxx
Karinhan on oikein mukava sarja. :) Animen olen nähnyt ja kiva oli. Mangat omistan jo kaikki japaniks, jotenen aio ostaa, mutta positiivinen uutinen.
- -Malla
Koko sarja kerätty ja anime katottu=) animessa on erillainen juoni mutta silti ihan ok tavaraa.. kannattaa kummiskin lukea sarja ennen kun alkaa katomaan animena koska siinä on joitain juonni paljastuksia ja sitten vain pettyy ;/
1.9 tulee CH 1 suomeksi! toivottavasti suomennos on hyvääeikä mitään very outoa murretta.. no sehän sitten nähdään :>- kriittinen_piste
Alle keskitason. Sitä samaa saibaa mitä kloonataan jatkuvasti.
- ewisa
kriittinen_piste kirjoitti:
Alle keskitason. Sitä samaa saibaa mitä kloonataan jatkuvasti.
luin englanniks ja siihen se lopahti, kun uusia kappaleita ei enää tullut
animea en oo tosin kattonu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214