Hellurei! Kyproksen matka olis lähestymässä kolmen viikon päästä,ja nyt on heränny liuta kysymyksiä. Hotellimme on Panthea Agia Napa:ssa..Hotellissamme on automaattipesukoneet,mutta saanko viedä ruumaan menevässä matkalaukussa pyykinpesujauhetta pikkupyykille??
Toinen asia mikä tulee mieleen on että mitä maksaa tekstiviestit sieltä lähetettynä? ja käykö kännykän laturi paikallisiin pistorasioihin?
Olisin kovasti kiitollinen jos osaisitte kertoa minulle jotain kyseisestä paikasta..Ensimmäistä kertaa reissaamassa ja hiukkasen kyllä jännittää :D matkalaukku ollu jo kuukauden levällään ;)
KYPROS
3
457
Vastaukset 3
- pulveri
moi
minulla aina reissuilla mukana pyykinpesuainetta, että saa pientä pyykkiä pestä huoneessa.
olen ottanut vielä pätkän kotinarua ja n. 10 muovista pyykkipoikaa, ne ei paljon paina eikä tilaa vie, mutta aina ei huoneistossa ole kuivaustelinettä ja tuuli voi parvekkeelta/terassilta viedä vaikka t-paidan...
mukavaa reissua : )- ziziz
kiitos vastauksestasi.. Onkohan hotellissa hiustenkuivaaja,vai pitääkö ottaa oma mukaan?
- kännykän laturi
hei
tarvit adapterin, jonka saa parilla eurolla lähes kaikista pikku marketeista. siellä pistorasiassa 3 reikää ja virta eri, joten se välikappale tarvitaan.
ei kannata ostaa suomesta, siellä paljon halvempi ja saat varmasti oikean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1471180Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 41607
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57551