Olen opintojen alussa ja minua vaivaa se, että kätilöillä on vuoden pidempi tutkinto kuin sairaanhoitajilla. Ja peruspalkka kvtessissä on sama. Saako käitlö sitten kuitenkin loppu viimeksi parempaa palkkaa? Onko esim jotain tehtäväkohtaisia lisiä tai että esim synnärillä olisi parempi palkka kuin sairaanhoitajalla osastolla?
Kätilön palkka?
2
750
Vastaukset
- klö-sh AMK
Sama palkka valitettavasti ku sairaanhoitajillakin ja ihan sama missä oot työssä:(, kätilöliitto on perseestä! Terveydenhoitajilla parempi palkka ku hoitsuilla ja th:t saa työskennellä äitiysneuvolassa virassa, mutta kätilöt ei! Joten mieti vielä toisen kerran opiskeletko siihen ammattiin, vaikka se onkin ihana ammatti!
- kukkakepppi
Tänään Iltasanomien sivulla oli jättilista mitä KESKIMÄÄRIN eri ammattikunnat tienaavat. Tuolla listalla kätilön palkka oli hivenen suurempi, syytä siihen en tiedä. Tässä linkki: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1705263
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667