En tunnu olevan ainoa jota ketuttaa se että kun ensin tekee yhden perheen, sitten kun siirtyy pelaamaan toista perhettä, tää edellinen perhe omatoimisesti "etenee" mitä tyhmimpiin juttuihin (uusia lapsia, rumia nimiä, lihova kauheiksi yms :D).
Olen asetuksista ottanut pois sen "tarinan eteneminen käyttöön" -kohdan, mutta ei se kyllä mitään muuttanut. Edelleen ne ei-aktiiviset-perheet vaan elää omaa elämäänsä. En tykkää. Mites muilla? Toimiiko toi "tarinan eteneminen käyttöön" -nappi? Vinkkejä?
"Tarinan eteneminen käyttöön"
7
607
Vastaukset
- Sims fani
En VIELÄ omista Sims 3 peliä mutta jos noin on haluaisin itsekkin tietää aijon ostaa sen ns. 3 viikon kuluttua paitsi jos kyselyyni tulee hirvee läjä *Älä osta* vinkkejä tähän mennessä taijan ostaa sen.
- .......
Kyseessä on ilmeisesti jonkunlainen bugi. Ainakin olen sellaisiin viesteihin netissä törmännyt. Ikääntyminen ja tarinan eteneminen käyttöön ei saa pois päältä. EA olisi tähän päivitystä ilmeisesti kyhäämässä. Eli ei auta kuin odottaa.
- S.I.M.I
Kyllähän ne simit toisesa perheestä esim. lihovat jos syöpöttelevät jossain yhteisötontilla, mutta nuo molemmat asetukset toimivat minulla oikein hyvin. Paljon todenmukaisempaahan se on jos ne toimivat itsenäisesti, en ymmärrä oikein miksi et voisi tehdä uutta pelitallennusta johon tekisit vain yhden perheen...
- shammy009
S.I.M.I kirjoitti:
Kyllähän ne simit toisesa perheestä esim. lihovat jos syöpöttelevät jossain yhteisötontilla, mutta nuo molemmat asetukset toimivat minulla oikein hyvin. Paljon todenmukaisempaahan se on jos ne toimivat itsenäisesti, en ymmärrä oikein miksi et voisi tehdä uutta pelitallennusta johon tekisit vain yhden perheen...
On kyllä kumma kun toisilla toimii ja toisilla ei :/
Mun mielestä se on ihan ok että ne muut, eli siis tietokoneen luomat simit etenevät ties minne, aivan sama. Mutta jos oon kauan pelannu jollain yhdellä perheellä, sitten vaikka tän perheen lapsi muuttaa jonnekin omaan kämppään ja pelaan sillä jonkun aikaa. Sitten kun tuun takas tähän alkuperäiseen perheeseen, en halua että esim:
-joku on ottanut loparit jostain työstä, minkä takia oon laittanu sen raatamaan.
-ovat hankkineet uusia kakaroita, joiden nimet on just Mirja ja Kalle (no niin, nimenhän voi kai muuttaa siellä kaupungintalolla)
-ja kun on luonut just sen näköisen simin ku haluaa, sitten ne on lihonut sellasiksi dinosauruksiksi kaikki.
-ovat laittaneet välejä poikki ystäviin tms.
-kuolema vienyt jonkun ja sillattis. - Pikkuheli123
shammy009 kirjoitti:
On kyllä kumma kun toisilla toimii ja toisilla ei :/
Mun mielestä se on ihan ok että ne muut, eli siis tietokoneen luomat simit etenevät ties minne, aivan sama. Mutta jos oon kauan pelannu jollain yhdellä perheellä, sitten vaikka tän perheen lapsi muuttaa jonnekin omaan kämppään ja pelaan sillä jonkun aikaa. Sitten kun tuun takas tähän alkuperäiseen perheeseen, en halua että esim:
-joku on ottanut loparit jostain työstä, minkä takia oon laittanu sen raatamaan.
-ovat hankkineet uusia kakaroita, joiden nimet on just Mirja ja Kalle (no niin, nimenhän voi kai muuttaa siellä kaupungintalolla)
-ja kun on luonut just sen näköisen simin ku haluaa, sitten ne on lihonut sellasiksi dinosauruksiksi kaikki.
-ovat laittaneet välejä poikki ystäviin tms.
-kuolema vienyt jonkun ja sillattis.No ei mua toi haittaa kauheesti toi niiden perheiden eteneminen...vaihdan talouksia tiuhaan tahtiin jotta simit eivät omatoimisesti tyri mitään...jos vaikka joku akka synnyttää jotaki lasta ni vaihdan heti siihen talouteen...vaikka sen nimen voikin muuttaa jälkeenpäin... tälläsiä nimiä on tullu esim. Thor, Hemmo, Leif ja sit joku ihme Reima. Todella typeriä!
- Yritän auttaa
Pikkuheli123 kirjoitti:
No ei mua toi haittaa kauheesti toi niiden perheiden eteneminen...vaihdan talouksia tiuhaan tahtiin jotta simit eivät omatoimisesti tyri mitään...jos vaikka joku akka synnyttää jotaki lasta ni vaihdan heti siihen talouteen...vaikka sen nimen voikin muuttaa jälkeenpäin... tälläsiä nimiä on tullu esim. Thor, Hemmo, Leif ja sit joku ihme Reima. Todella typeriä!
Hyvä vinkki tohon ongelmaan, että simit lihovat valaiksi, lapset saavat kamalia nimiä tms. Avaa koodiluukku painamalla Ctrl Shift C. Kirjoita koodikenttään TestingCheatsEnabled true. Kun koodi on laitettu, vie hiiri haluamasi simin kohdalle, paina Shift pohjan ja klikkaa simiä. Valitse ilmestyvistä toiminnoista "Muokkaa simiä siminluonnissa". Näin voit helposti säätämällä saada simin laihemmaksi, vaihtaa nimen ilman, että tarvitsee mennä kaupungintalolle ja muokata simejä sydämesi kyllyydestä. Toivottavasti auttoi. :)
- iso ongelma
siis mää oon kokeillu kaikkia keinoja mun koneella mut en saa sitä koodikenttää esiin ett AUTTAKAA PLIIS mulla on asus kone. oon kokeillu ctrl shift c ja en saa sitä esiin. oon asentanu sims 3. ja oon myös kokeillu ctrl windows alt c ja kaikkee nii mulla on pulma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481