Kysymys trans seksistä pitäville

Xyope

Kun olen laittanut treffiilmoituksen tänne ja selkeästi ilmoittanut mitä haen eli miestä en halua loukata nyt transseksistä pitäviä millään tavoin. Niin olisiko se viisasta laittaa siihen ilmoitukseeni että sitten ei transsujen vastauksia vai kuinka? Koska olen saanut vastauksia paljonkin miestranssuilta ja minua ei kiinnosta, olen sen heille ilmoittanut. Miten ilmoitan sen korrektisti että että äläkää vastatko loukkaamatta kenenkään seksuaalista mieltymistä. Jos joku vastaa tähän toivonkin vain nyt oikeiden transsujen vastauksia.

ps. Olen sitten nainen ja vastaukset ovat tulleet miehiltä

29

1770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xyope

      Eli haluan neuvoja miten muokkaan sen ilmoitukseni uudelleen ja niin en halua esim. transsut pois, koska se antaa tylyn kuvan , vaikea selittää. Eli miten laitan sen sellaiseksi että en loukkaa ja kuitenkin ei kiinnosta transsut tositarkoituksella.

      • mitäh??

        Olet laittanut tavallisen seuranhakuilmoituksen, ei siis minnekään transpalstalle, olet tavallinen nainen etkä halua kumppanisi olevan transvestiittimies etkä ilmeisesti transmieskään... Siis etsit cismiestä, joka ei ole transvestiitti. Mutta... Miksi ihmeessä saat viestejä tiiteiltä, sitä jäin miettimään. Voithan vaan olla vastaamatta niihin. Tai laittaa, että etsin perus-heteromiestä, ei erikoisuuksia.


      • Xyope
        mitäh?? kirjoitti:

        Olet laittanut tavallisen seuranhakuilmoituksen, ei siis minnekään transpalstalle, olet tavallinen nainen etkä halua kumppanisi olevan transvestiittimies etkä ilmeisesti transmieskään... Siis etsit cismiestä, joka ei ole transvestiitti. Mutta... Miksi ihmeessä saat viestejä tiiteiltä, sitä jäin miettimään. Voithan vaan olla vastaamatta niihin. Tai laittaa, että etsin perus-heteromiestä, ei erikoisuuksia.

        Ihan tavallinen seurahaku ja kriteerinä oli ihan tavallinen heteromies mutta kamalan tullut transmiehiltä vastauksia ja minulla ihan tavallinen kuva hyvin naisellinen. Miten siis suhtaudun ja miten muutan sitä ilmoitustani.


      • tarkoitatko
        Xyope kirjoitti:

        Ihan tavallinen seurahaku ja kriteerinä oli ihan tavallinen heteromies mutta kamalan tullut transmiehiltä vastauksia ja minulla ihan tavallinen kuva hyvin naisellinen. Miten siis suhtaudun ja miten muutan sitä ilmoitustani.

        oikeasti transmiehiltä (naisen kroppaan syntynyt mies) vai transvestiittimiehiltä (mies, joka pukeutuu naiseksi)..? En oikein tiedä mikä siihen sitten auttais. Parasta jättää vaan viestit huomiotta. Taitaa kyllä olla tosi yleinen ilmiö, että naisten viesteihin vastaa vaikka millaset miehet. Ne ei paljoa välitä, vaikka viestissä olisi, että ei trans-ihmisille. Se saattaa vaan provosoida niitä vastaamaan. Tietysti transmies tai tv-mies voi hyvinkin olla hetero, että se ei sulje niitä pois. Laita, että "ei erikoisuuksia". Ja sitten et vaan vastaa, jos erikoisia tulee.


      • vastaa
        Xyope kirjoitti:

        Ihan tavallinen seurahaku ja kriteerinä oli ihan tavallinen heteromies mutta kamalan tullut transmiehiltä vastauksia ja minulla ihan tavallinen kuva hyvin naisellinen. Miten siis suhtaudun ja miten muutan sitä ilmoitustani.

        Tuskinpa transmiehiä nyt niin kamalasti on, vai ymmärrärrätkö itsekkään mikä ero on transmiehellä ja transvestiitilla. Olisit vain imarreltu saamastasi huomiosta. Eihän sinun ole mikään pakko vastata saamiisi viesteihin. Itse päätät mihin vastaat ja mistä kiinnostut, joten mikäs tässä nyt on ongelmana? Tavallinen ja hyvin naisellinen kuvasi varmasti vetoaa monenlaisiin miehiin. Etkö olisi enemmän huolestuneempi jos et saisi yhtään vastausta? Niin ja millainenhan on se tavallinen heteromies mielestäsi?


      • Xyope
        vastaa kirjoitti:

        Tuskinpa transmiehiä nyt niin kamalasti on, vai ymmärrärrätkö itsekkään mikä ero on transmiehellä ja transvestiitilla. Olisit vain imarreltu saamastasi huomiosta. Eihän sinun ole mikään pakko vastata saamiisi viesteihin. Itse päätät mihin vastaat ja mistä kiinnostut, joten mikäs tässä nyt on ongelmana? Tavallinen ja hyvin naisellinen kuvasi varmasti vetoaa monenlaisiin miehiin. Etkö olisi enemmän huolestuneempi jos et saisi yhtään vastausta? Niin ja millainenhan on se tavallinen heteromies mielestäsi?

        Millainen on heteromies? Liian paljon kerrottavaa millainen se on eikä kuulu tänne palstalle heteroitten jutut, mutta yksi tärkeä teitenkin vaikka oliskos tässä jotakin sellainen joka ei pukeudu naiseksi, sekä meikkaa. Onko liikaa vaadittu heterolta?


      • huomautus...
        Xyope kirjoitti:

        Millainen on heteromies? Liian paljon kerrottavaa millainen se on eikä kuulu tänne palstalle heteroitten jutut, mutta yksi tärkeä teitenkin vaikka oliskos tässä jotakin sellainen joka ei pukeudu naiseksi, sekä meikkaa. Onko liikaa vaadittu heterolta?

        Tää palsta ei ole sinänsä seksuaalisuuspalsta, mutta useimmat tällä palstalla on heteroita, jos se jotain kiinnostaa. Ihan tavallista seksiä ainakin hoidetut transnaiset harrastaa, ja ymmärtääkseni transmiehetkin. Ja transvestiitikin kai.


      • saa aina
        Xyope kirjoitti:

        Millainen on heteromies? Liian paljon kerrottavaa millainen se on eikä kuulu tänne palstalle heteroitten jutut, mutta yksi tärkeä teitenkin vaikka oliskos tässä jotakin sellainen joka ei pukeudu naiseksi, sekä meikkaa. Onko liikaa vaadittu heterolta?

        kaikenmaailman ehdotuksia, kummallisiakin, kun ilmotuksensa laittaa jonnekin. Voihan siihen laittaa,että etsin miehekästä miestä tms.


      • Harvemmin
        vastaa kirjoitti:

        Tuskinpa transmiehiä nyt niin kamalasti on, vai ymmärrärrätkö itsekkään mikä ero on transmiehellä ja transvestiitilla. Olisit vain imarreltu saamastasi huomiosta. Eihän sinun ole mikään pakko vastata saamiisi viesteihin. Itse päätät mihin vastaat ja mistä kiinnostut, joten mikäs tässä nyt on ongelmana? Tavallinen ja hyvin naisellinen kuvasi varmasti vetoaa monenlaisiin miehiin. Etkö olisi enemmän huolestuneempi jos et saisi yhtään vastausta? Niin ja millainenhan on se tavallinen heteromies mielestäsi?

        naiset on imarreltuja pervojen, humalaisten ja rumien äijien lähentelyistä... Varsinkaan, jos keneltäkään muulta ei saa huomiota. Tavallinen heteromies on sellanen, joka antaa naisen olla nainen ja on itse ylpeä mieheydestään. Ei naiset mitään epävarmaa yltiömachoa halua, muttei myöskään meikkaavaa ja mekkoilevaa.


      • Just Keep It Simple
        saa aina kirjoitti:

        kaikenmaailman ehdotuksia, kummallisiakin, kun ilmotuksensa laittaa jonnekin. Voihan siihen laittaa,että etsin miehekästä miestä tms.

        Minä olen transmies (en siis transvestiitti) ja läheisieni mielestä miehekäs mies. Eli tuo filtteri ei miestäni ole sellainen, jota kannattaa käyttää. Miksi ei ihan suoraan voisi sanoa: "Ei TV miehiä, kiitos". Sen merkitys lienee kaikille tv ihmisille selvä eikä minun mielestäni se ole loukkaavaa (ajattelen siltä kannalta, että vastaavasti joku sanoisi "Ei TS miehiä, kiitos"). Ei asiasta tarvitse tehdä sen monimutkaisempaa.


      • sille linjalle
        Just Keep It Simple kirjoitti:

        Minä olen transmies (en siis transvestiitti) ja läheisieni mielestä miehekäs mies. Eli tuo filtteri ei miestäni ole sellainen, jota kannattaa käyttää. Miksi ei ihan suoraan voisi sanoa: "Ei TV miehiä, kiitos". Sen merkitys lienee kaikille tv ihmisille selvä eikä minun mielestäni se ole loukkaavaa (ajattelen siltä kannalta, että vastaavasti joku sanoisi "Ei TS miehiä, kiitos"). Ei asiasta tarvitse tehdä sen monimutkaisempaa.

        lähdetään, niin sitten jokaisessa seuranhakuviestissä olisi teksti "ei ts-naista" tai ei "ei ts-miehille". Monen naisen mielestä henkilö, jolla ei ole supertoimivaa penistä, ei mahdu "miehekäs mies"-kategoriaan. Ja sitten henkilö, joka tykkää laittautua sängyssä hepeniin ja meikata, voisi tajuta, ettei kuulu naisen silmissä kovin miehekkäisiin.


      • ja ei
        sille linjalle kirjoitti:

        lähdetään, niin sitten jokaisessa seuranhakuviestissä olisi teksti "ei ts-naista" tai ei "ei ts-miehille". Monen naisen mielestä henkilö, jolla ei ole supertoimivaa penistä, ei mahdu "miehekäs mies"-kategoriaan. Ja sitten henkilö, joka tykkää laittautua sängyssä hepeniin ja meikata, voisi tajuta, ettei kuulu naisen silmissä kovin miehekkäisiin.

        Enpä usko. Kyllä minä tiedän moniakin naisia, joita ei kiinnosta musta-valkoinen oleminen eivätkä sellaista kumppanissakaan etsi. Vähän samaan tapaan kuin on naisia jotka eivät itse polta, mutta kumppanin tupakointi ei heitä kuitenkaan häiritse. Ja sitten on niitä, joille se on showstopper ja he ovat sitä porukkaa jotka ilmoitukseen laittavat "ei tupakin tupruttelijoita".

        Alkuperäinen postaaja tuntui olevan asiastaan varma, etsi vain tapaa sitä sanoa muita loukkaamatta ja edelleenkin olen sitä mieltä että asian suoraan sanominen säästää kaikkien osapuolten aikaa, hermoista nyt puhumattakaan.

        Ja mitä tulee siihen supertoimivaan penikseen, niin mikään ei niin luotettavasti toimikaan kuin transmiehen kaupasta ostettu keinotekoinen... ;)


      • sen järjellä
        ja ei kirjoitti:

        Enpä usko. Kyllä minä tiedän moniakin naisia, joita ei kiinnosta musta-valkoinen oleminen eivätkä sellaista kumppanissakaan etsi. Vähän samaan tapaan kuin on naisia jotka eivät itse polta, mutta kumppanin tupakointi ei heitä kuitenkaan häiritse. Ja sitten on niitä, joille se on showstopper ja he ovat sitä porukkaa jotka ilmoitukseen laittavat "ei tupakin tupruttelijoita".

        Alkuperäinen postaaja tuntui olevan asiastaan varma, etsi vain tapaa sitä sanoa muita loukkaamatta ja edelleenkin olen sitä mieltä että asian suoraan sanominen säästää kaikkien osapuolten aikaa, hermoista nyt puhumattakaan.

        Ja mitä tulee siihen supertoimivaan penikseen, niin mikään ei niin luotettavasti toimikaan kuin transmiehen kaupasta ostettu keinotekoinen... ;)

        ajattelisi, mutta tavallinen heteronainen ei näe sitä niin. Niitten kanssa vaaditaan tilanne, jossa nainen on jo rakastunut, kun saa tietää kumppanin taustan. Niinhän sitä tavallisille miehillekin yritetään selittää, että transnainen on paljon parempi, kun niillä on tosi tiukka reikä ja raskaudenehkäsystäkään ei tarttis huolehtia eikä ne ainakaan ole peniskateudesta kärsiviä kiihkofeministejä, joille naisen rooli ei kelpaa, mutta tavallisen miehen reaktio on, että kiitos ei, en ole homo.


      • tietysti
        sen järjellä kirjoitti:

        ajattelisi, mutta tavallinen heteronainen ei näe sitä niin. Niitten kanssa vaaditaan tilanne, jossa nainen on jo rakastunut, kun saa tietää kumppanin taustan. Niinhän sitä tavallisille miehillekin yritetään selittää, että transnainen on paljon parempi, kun niillä on tosi tiukka reikä ja raskaudenehkäsystäkään ei tarttis huolehtia eikä ne ainakaan ole peniskateudesta kärsiviä kiihkofeministejä, joille naisen rooli ei kelpaa, mutta tavallisen miehen reaktio on, että kiitos ei, en ole homo.

        millanen itte on, mutta mä oon niin tavallinen mies eikä mussa ole sellasta "sukupuolen moninaisuutta", niin tykkäisin naisenikin olevan ihan tavallinen. Biseksuaalin kanssa tilanne olis varmaan helpompi.


      • on
        tietysti kirjoitti:

        millanen itte on, mutta mä oon niin tavallinen mies eikä mussa ole sellasta "sukupuolen moninaisuutta", niin tykkäisin naisenikin olevan ihan tavallinen. Biseksuaalin kanssa tilanne olis varmaan helpompi.

        tavallinen tai epätavallinen ihan samoin kuin kaikki muut naiset, eikä edusta sukupuolista variaatiota muuta kuin niin sanoessaan.


      • transnaiselle
        on kirjoitti:

        tavallinen tai epätavallinen ihan samoin kuin kaikki muut naiset, eikä edusta sukupuolista variaatiota muuta kuin niin sanoessaan.

        transmies?


      • kelpaisi?
        transnaiselle kirjoitti:

        transmies?

        Sitäpaitsi hyvin harva ihminen rakastuu pelkästään sukupuoleen, ja eikös se mitä sen kuoren sisältä löytyy ole kuitenkin tärkein asia?


      • sitä luulisi
        kelpaisi? kirjoitti:

        Sitäpaitsi hyvin harva ihminen rakastuu pelkästään sukupuoleen, ja eikös se mitä sen kuoren sisältä löytyy ole kuitenkin tärkein asia?

        mutta kun pitkä, hoikka ja kaunis transnainen puhkee kukkaan ja saa ensimmäistä kertaa elämässään metsästää miehiä, ne lähtee cis-alfaurosten perään eikä halua olla missään tekemisissä toisten ts-taustaisten kanssa.


      • What?
        sitä luulisi kirjoitti:

        mutta kun pitkä, hoikka ja kaunis transnainen puhkee kukkaan ja saa ensimmäistä kertaa elämässään metsästää miehiä, ne lähtee cis-alfaurosten perään eikä halua olla missään tekemisissä toisten ts-taustaisten kanssa.

        Ja mitä pahaa siinä on?


      • mut kysymys
        What? kirjoitti:

        Ja mitä pahaa siinä on?

        oli, että huoliiko ts-nainen ts-miehen kumppaniks...


      • Kolmois-S
        mut kysymys kirjoitti:

        oli, että huoliiko ts-nainen ts-miehen kumppaniks...

        Noin kymmenessä sekunnissa.


      • vastaukseen11
        mitäh?? kirjoitti:

        Olet laittanut tavallisen seuranhakuilmoituksen, ei siis minnekään transpalstalle, olet tavallinen nainen etkä halua kumppanisi olevan transvestiittimies etkä ilmeisesti transmieskään... Siis etsit cismiestä, joka ei ole transvestiitti. Mutta... Miksi ihmeessä saat viestejä tiiteiltä, sitä jäin miettimään. Voithan vaan olla vastaamatta niihin. Tai laittaa, että etsin perus-heteromiestä, ei erikoisuuksia.

        Niin, kyllä ainakin jos itse saan viestin jonkun treffipalstan kautta, niin mun mielestä on ihan fiksua edes sanoa se että ei kiinnosta, kun se että jättää vastaamatta. Tietenkin nyt vastaamatta jättäminen on yks tapa ilmasta se ettei kiinnosta, mutta itse jos laittaisin jollekkin vastauksen, niin mielellään haluisin saada takaisin edes sellaisen viestin että sori ei kiinnosta.


      • eri mieltä
        vastaukseen11 kirjoitti:

        Niin, kyllä ainakin jos itse saan viestin jonkun treffipalstan kautta, niin mun mielestä on ihan fiksua edes sanoa se että ei kiinnosta, kun se että jättää vastaamatta. Tietenkin nyt vastaamatta jättäminen on yks tapa ilmasta se ettei kiinnosta, mutta itse jos laittaisin jollekkin vastauksen, niin mielellään haluisin saada takaisin edes sellaisen viestin että sori ei kiinnosta.

        Arvostan kohteliaisuutta, mutta... Jos nainen ilmasee viestissään etsivänsä tietyntyyppistä miestä, ja täysin erilainen mies vastaa, ja vielä kirjottaa huohotustyyliin haluavansa panna siinä ja siinä asennossa meikeissä ja hame päällä, ja näitä viestejä tulee paljon, niin sillon voi jo jättää vastaamatta.


      • Anonyymi
        sitä luulisi kirjoitti:

        mutta kun pitkä, hoikka ja kaunis transnainen puhkee kukkaan ja saa ensimmäistä kertaa elämässään metsästää miehiä, ne lähtee cis-alfaurosten perään eikä halua olla missään tekemisissä toisten ts-taustaisten kanssa.

        Samaan hengenvetoon - näin 15 vuotta myöhemmin - voidaan todeta, että samoin komeat transmiehet haluavat (ja saavat) itselleen nimenomaan cisnaisia synnyttämään heille perheen.


    • junes

      no millaista miestä sitten etsit?

    • mitä on trans seksi ???

      Ihmettelen vaan :o

      • Vastannut

        Perin juurin yksinkertaiseen kysymykseen: Mitä on trans-seksi?

        Edelleenkin ihmettelen :O


      • sitä, että
        Vastannut kirjoitti:

        Perin juurin yksinkertaiseen kysymykseen: Mitä on trans-seksi?

        Edelleenkin ihmettelen :O

        tiitti panee sua hameessa ja meikeissä, peruukissa tms tai käskee naista laittamaan strap-onin kun mies on pukeutunut naiseksi.


      • suut

        olettaisin että joku erityisesti nauttisi jos tietäisi että vaginani on kirurgin käsialaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe