Tää homma alkaa maistumaan jo puulta
mä kaipaan jotain aivan uutta tuulta?
Ja uutta välkehtivää meren aavaa
kun rakkauskin tuo vain uutta haavaa.
Mä tahdon aikaa omaan elämääni
tää kouhotus kun sekoittaa mun pääni,
ja rakkauden viitan myöskin aidon
niin moni osaa näytellä sen taidon.
Ei täällä pelkkä pintakiilto kestä
jos rakkaus ei tule sydämestä?
Se kylmää silloin myöskin kantajansa
ei tunteen hellyyttä saa rakkaimpansa.
Voi rakkautta näytellä vain houkka
tunteiltaan jos onkin pelkkä moukka?
Ei omistaa voi kenkään ihmismieltä
jos rakkaus ei löydy tunnetieltä?
On täällä monta miestä,myöskin naista
voi löytyä myös monta samanlaista?
Vain rakkaus on sama ikuisesti
ei koskaan muutu rakkauden lesti.
On hellyys ilmainen tuo voima mainen
sen tahtoo jokainen,mies ja nainen,
ei rahassa se poissa ole keltään
jos tunteen aidon antaa sydämeltään.
Rakkaus aito vain voi kestää.
8
223
Vastaukset
hyvää pohdintaa. Vaan mitä on rakkaus? Miljardeja selityksiä: kuka on oikeassa. Ehkä rakkauden selityksistä on tehty aidolle tunteelle ja olemiselle kahleita ja harhaan vielvää helistystä. Ehkä se rakkaus on juuri sanomasi kaltainen: joka heti siihen kasvaa tuoretta ainesta ja hellyys siinä nousee kuin mesi kukkasen uumenista ja pörrääjät ovat onnellisia kun saa hunajaa jolla voi pienent rakkaudenhaavatkin puhdistaa.
Kiitos runostasi
Ps, rakkaus ei saa kelottua sillä silloin kipinävaarakin on vaarallista. ;-)Quunsade erittäin mielenkiintoisesta
palautteestasi,jota todella arvostan.
Onkohan kukaan tehnyt RAKKAUDESTA
väitöskirjaa? Olisi kyllä paljon materiaalia.
Jos rakkaus kelottuu?
Kipinävaara on oleellinen,
palaako vain jossain muualla?
Hyvää Juhannuksen jatkoa Sinulle.
- lindalinda1
runossasi onkaan ihmiselon sävyjä, rakkaudenkin.
Mutta hellyys,
se on voimavara meille jokaiselle,
niin naiselle kuin miehellekin.
Ja aitous toinen toisillemme.
Kiitos runostasi ja säästä huolimatta,
lempeää Juhannuksen jatkoa Sinulle ystäväni.rakkauteen
on ehtymätön voimavara
jos sitä osaa oikein ammentaa?
Kiitos Sinulle linda.
Oikein hyvää Juhannuksen jatkoa
myös Sinulle. J
- sanoisin.
Olipa osuvasti
riimitelty
tuo
sinun rakkaus
analyysisi.
Empä siihen
mitään lisää.
Kaikki
sanoit
mikä
oli
sanomisen arvoista.
Eli; Kiitos siitä. - tiiger-66
olipas syvää pohdintaa
runossasi,
ja hienoo kuinka syvissä vesissä
uimisen kokeneena
ei se pintaliito tyydytä,,,
Mistä sen aidon rakkauden tunnistaa,
mun mielestä siihen kuuluu tuskaa,
uskaltaa avautua toiselle semmoisena kuin on,
toisen rohkaisemana,
ja omasta kokemuksesta tiedän sanoo,
et kun on päästänyt irti ja vapaaksi toisen,
ja kun hän onkin palannut takaisin,
siinä on sitä jotain,, onko se sitä aitoa rakkautta~~
kiits ja hyvääkeskikesän juhlapyhien jatkoja~~rakkaudesta?
Joka ei arvostele,syytä
tai hylkää.
Rakkaus palaa
rakkauden luokse,
aito rakkaus.
Kiitos Sinulle ystävä.
Lämpöisiä tuulia Sinulle
rakkaudentiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
