Rakkaus aito vain voi kestää.

Tää homma alkaa maistumaan jo puulta
mä kaipaan jotain aivan uutta tuulta?
Ja uutta välkehtivää meren aavaa
kun rakkauskin tuo vain uutta haavaa.

Mä tahdon aikaa omaan elämääni
tää kouhotus kun sekoittaa mun pääni,
ja rakkauden viitan myöskin aidon
niin moni osaa näytellä sen taidon.

Ei täällä pelkkä pintakiilto kestä
jos rakkaus ei tule sydämestä?
Se kylmää silloin myöskin kantajansa
ei tunteen hellyyttä saa rakkaimpansa.

Voi rakkautta näytellä vain houkka
tunteiltaan jos onkin pelkkä moukka?
Ei omistaa voi kenkään ihmismieltä
jos rakkaus ei löydy tunnetieltä?

On täällä monta miestä,myöskin naista
voi löytyä myös monta samanlaista?
Vain rakkaus on sama ikuisesti
ei koskaan muutu rakkauden lesti.

On hellyys ilmainen tuo voima mainen
sen tahtoo jokainen,mies ja nainen,
ei rahassa se poissa ole keltään
jos tunteen aidon antaa sydämeltään.

8

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää pohdintaa. Vaan mitä on rakkaus? Miljardeja selityksiä: kuka on oikeassa. Ehkä rakkauden selityksistä on tehty aidolle tunteelle ja olemiselle kahleita ja harhaan vielvää helistystä. Ehkä se rakkaus on juuri sanomasi kaltainen: joka heti siihen kasvaa tuoretta ainesta ja hellyys siinä nousee kuin mesi kukkasen uumenista ja pörrääjät ovat onnellisia kun saa hunajaa jolla voi pienent rakkaudenhaavatkin puhdistaa.

      Kiitos runostasi

      Ps, rakkaus ei saa kelottua sillä silloin kipinävaarakin on vaarallista. ;-)

      • Quunsade erittäin mielenkiintoisesta
        palautteestasi,jota todella arvostan.

        Onkohan kukaan tehnyt RAKKAUDESTA
        väitöskirjaa? Olisi kyllä paljon materiaalia.

        Jos rakkaus kelottuu?
        Kipinävaara on oleellinen,
        palaako vain jossain muualla?

        Hyvää Juhannuksen jatkoa Sinulle.


    • lindalinda1

      runossasi onkaan ihmiselon sävyjä, rakkaudenkin.

      Mutta hellyys,
      se on voimavara meille jokaiselle,
      niin naiselle kuin miehellekin.

      Ja aitous toinen toisillemme.

      Kiitos runostasi ja säästä huolimatta,
      lempeää Juhannuksen jatkoa Sinulle ystäväni.

      • rakkauteen
        on ehtymätön voimavara
        jos sitä osaa oikein ammentaa?

        Kiitos Sinulle linda.

        Oikein hyvää Juhannuksen jatkoa
        myös Sinulle. J


    • sanoisin.

      Olipa osuvasti
      riimitelty
      tuo
      sinun rakkaus
      analyysisi.

      Empä siihen
      mitään lisää.

      Kaikki
      sanoit
      mikä
      oli
      sanomisen arvoista.

      Eli; Kiitos siitä.

      • palautteestasi.

        Oikein lämpimiä kesäpäiviä
        Sinulle.


    • tiiger-66

      olipas syvää pohdintaa
      runossasi,
      ja hienoo kuinka syvissä vesissä
      uimisen kokeneena
      ei se pintaliito tyydytä,,,
      Mistä sen aidon rakkauden tunnistaa,
      mun mielestä siihen kuuluu tuskaa,
      uskaltaa avautua toiselle semmoisena kuin on,
      toisen rohkaisemana,
      ja omasta kokemuksesta tiedän sanoo,
      et kun on päästänyt irti ja vapaaksi toisen,
      ja kun hän onkin palannut takaisin,
      siinä on sitä jotain,, onko se sitä aitoa rakkautta~~

      kiits ja hyvääkeskikesän juhlapyhien jatkoja~~

      • rakkaudesta?
        Joka ei arvostele,syytä
        tai hylkää.

        Rakkaus palaa
        rakkauden luokse,
        aito rakkaus.

        Kiitos Sinulle ystävä.

        Lämpöisiä tuulia Sinulle
        rakkaudentiellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe