suomen pisin sana, josta joskus aiemmin on ollut riitaa täällä, on seuraavanlainen:
Kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakkaankopahan
SUOMEN PISIN SANA
14
3901
Vastaukset
- ihan kamala!
Hirveä sana! Tota on en oo kuullukkaan aikasemmin. Mulle on pisimmäksi on väitetty tätä:
ymmärtämättömyydelläänsäkäänköhän
tää on nyt sentään paremmin ymmärrettävissä kun toi sun.- m
mulle on kerrottu et se ois toi epäjärjestelmällisyyttämättömyydelläänsäkäänköhän
toi mikä on oikeesti suomen pisin sana nii siitä ei tajua mitää !
mikä siinä on ees se perus sana mistä se johdetaan ?
ei sitä pysty ees lausuun ku toi on tollasta jotain vanhaa suomee
tai jotai ?`:D - oisko tääää?
m kirjoitti:
mulle on kerrottu et se ois toi epäjärjestelmällisyyttämättömyydelläänsäkäänköhän
toi mikä on oikeesti suomen pisin sana nii siitä ei tajua mitää !
mikä siinä on ees se perus sana mistä se johdetaan ?
ei sitä pysty ees lausuun ku toi on tollasta jotain vanhaa suomee
tai jotai ?`:DLentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas (61)
Tän ainaki tajuu paremmi. - epäjärjestelm...
m kirjoitti:
mulle on kerrottu et se ois toi epäjärjestelmällisyyttämättömyydelläänsäkäänköhän
toi mikä on oikeesti suomen pisin sana nii siitä ei tajua mitää !
mikä siinä on ees se perus sana mistä se johdetaan ?
ei sitä pysty ees lausuun ku toi on tollasta jotain vanhaa suomee
tai jotai ?`:DTämän minäkinolen kuullut ja luullut sumen pisimäksi sanaksi.
Ketjun aloittajan pisimmäksi väittämää sanaa en ole koskaan kuullut, enkä ymmärrä yhtään,
mitä se edes tarkoittaa. - xsokswisw
ei ees ooo
- Pisin sana
Pisin sana ever on sunsana 1 sentti.
- Ha ha
Mitä sönkötät? Ei voi olla suomen pisin sana siansaksanintokiinanvenäjää! Suomen pisin sana pitää olla suomea!
- Vitun tahvo
Vitun tahvo ota asioista selvää enne ku rupeet tollasta paskaa postailee tänne... tollaset ihme torspot pitäs lähettää lappii keskitysleiril hakkaamaa polttopuita uunii varte ympärivuotisena varustuksena shortsit ja sandaalit ja siinä sitte odotella omaa saunavuoroo.. ite oisin ampumassa kyllä ilmakolla vielä siinä ku hakkaisitte... saatana et oot varmaa rumaki viel.. kyllähän tota ehdotettu ollaa mut ei ainakaa guinnesin miehet hyväksyny... voinhan mäkin tästä sitte yhdellä sanalla kuvailla sua... tyhmyydenruummillistumastatullutvitullinenpässiapinakenettodellakinkuuluuperseraiskatavähintäänkolmekertaaviikossa
- opeko
Ahistaako
- sdfgggyy
opeko kirjoitti:
Ahistaako
VITTU
- ASDFGHJKLOOIUYTREW
TÄS ON TEILLE PITKÄ SANA OMAKOTITALOKOLMIVAIHEKILOWATTITUNTIMITTARILASKUVALITUSLOMAKEPAINOKONEKUIVAUSSYLINTERITUOTANTOLAITOSSUUNNITELMA 109 KIRJAINTA ON TUOSA SANAS
Väärin. Kuten joku jo totesikin, suomenkielen pisin sana on epäjärjestelmällistyydytätmättömyydellänsäkäänköhän ja toiseksi pisin: jäjeretlmällistyydyttämättömyydellänsäkäänköhän. Kolmenneksi tulee sana: vanhurkaudettomuudellansakaankohan. Ja neljänneksi: uskonnottomuudellansakaankohan. Ja niin edelleen.
Tässä ei ole niin pitkää sanaa.
- Kullimmittari
Kullikulli... 169 kertaa. Lepotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483