suomen pisin sana, josta joskus aiemmin on ollut riitaa täällä, on seuraavanlainen:
Kumarreksituteskenteleentuvaisehkollaismaisekkuudellisenneskenteluttelemattomammuuksissansakkaankopahan
SUOMEN PISIN SANA
14
3398
Vastaukset
- ihan kamala!
Hirveä sana! Tota on en oo kuullukkaan aikasemmin. Mulle on pisimmäksi on väitetty tätä:
ymmärtämättömyydelläänsäkäänköhän
tää on nyt sentään paremmin ymmärrettävissä kun toi sun.- m
mulle on kerrottu et se ois toi epäjärjestelmällisyyttämättömyydelläänsäkäänköhän
toi mikä on oikeesti suomen pisin sana nii siitä ei tajua mitää !
mikä siinä on ees se perus sana mistä se johdetaan ?
ei sitä pysty ees lausuun ku toi on tollasta jotain vanhaa suomee
tai jotai ?`:D - oisko tääää?
m kirjoitti:
mulle on kerrottu et se ois toi epäjärjestelmällisyyttämättömyydelläänsäkäänköhän
tai jotai ?`:DLentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas (61)
Tän ainaki tajuu paremmi. - epäjärjestelm...
m kirjoitti:
tai jotai ?`:DTämän minäkinolen kuullut ja luullut sumen pisimäksi sanaksi.
Ketjun aloittajan pisimmäksi väittämää sanaa en ole koskaan kuullut, enkä ymmärrä yhtään,
mitä se edes tarkoittaa. - xsokswisw
ei ees ooo
- Pisin sana
Pisin sana ever on sunsana 1 sentti.
- Ha ha
Mitä sönkötät? Ei voi olla suomen pisin sana siansaksanintokiinanvenäjää! Suomen pisin sana pitää olla suomea!
- Vitun tahvo
Vitun tahvo ota asioista selvää enne ku rupeet tollasta paskaa postailee tänne... tollaset ihme torspot pitäs lähettää lappii keskitysleiril hakkaamaa polttopuita uunii varte ympärivuotisena varustuksena shortsit ja sandaalit ja siinä sitte odotella omaa saunavuoroo.. ite oisin ampumassa kyllä ilmakolla vielä siinä ku hakkaisitte... saatana et oot varmaa rumaki viel.. kyllähän tota ehdotettu ollaa mut ei ainakaa guinnesin miehet hyväksyny... voinhan mäkin tästä sitte yhdellä sanalla kuvailla sua... tyhmyydenruummillistumastatullutvitullinenpässiapinakenettodellakinkuuluuperseraiskatavähintäänkolmekertaaviikossa
- opeko
Ahistaako
- sdfgggyy
opeko kirjoitti:
Ahistaako
VITTU
- ASDFGHJKLOOIUYTREW
TÄS ON TEILLE PITKÄ SANA OMAKOTITALOKOLMIVAIHEKILOWATTITUNTIMITTARILASKUVALITUSLOMAKEPAINOKONEKUIVAUSSYLINTERITUOTANTOLAITOSSUUNNITELMA 109 KIRJAINTA ON TUOSA SANAS
Väärin. Kuten joku jo totesikin, suomenkielen pisin sana on epäjärjestelmällistyydytätmättömyydellänsäkäänköhän ja toiseksi pisin: jäjeretlmällistyydyttämättömyydellänsäkäänköhän. Kolmenneksi tulee sana: vanhurkaudettomuudellansakaankohan. Ja neljänneksi: uskonnottomuudellansakaankohan. Ja niin edelleen.
Tässä ei ole niin pitkää sanaa.
- Kullimmittari
Kullikulli... 169 kertaa. Lepotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892