Uskaltaako ostaa tälläisen mopottimen. Miehelläni on kyseinen peli GS-versiona, mutta minä haluaisin katupyörän. Tietääkö joku onko näissä CS ja GS malleissa sama moottori ( Rotax )??
Katselin Nettimotosta tarjontaa: Yllättävän vähän noilla näköjään ajetaan vm. -01 ajettu 8000 km , vm. -02 ajettu 9200 km ja vm. -03 ajettu 15 000 km.
Onko jotenkin huono ajettava kun ei kilometrejä kerry?? Tekniikan kuitenkin luulisi olevan luotettavaa.
BMW F 650 CS Scarver
1
1676
Vastaukset
- uusiomotoristi
Aloitin moottoripyöräilyn 3v sitten Scarverilla ja hyvin sujui 30 vuoden tauon jälkeen. Pientä teknistä murhetta oli, mutta syy selvisi myöhemmin - oma moka. Varmaan ajelisin vieläkin, jos cs soveltuisi kahdestaan ajamiseen. Sinulla ei ole sitä ongelmaa ja yksinään se on varmaan markkinoiden helpoimpia pyöriä ajaa.
Ehkä noita kilometrejä ei kerry, kun cs ei kuitenkaan ole mikään matkapyörä. Ne jotka haluaa ajaa kokonaisia päiviä putkeen vaihtavat hyvin äkkiä sopivampaan.
CS:ssä ja Gessussa on sama moottori.
Scarveri on erikoisen näköinen. Se voi myydessä olla etu tai haitta. Itsellä ei ollut ongelmia, mutta useammassa liikkeessä suunnilleen naurettiin pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374