Jos on tämä kysymys väärällä osastolla, niin anteeksi.
Louis Masterssonin kirjoittamat Morgan Kanet ( 80 kpl ) minulla on.
Luin jostakin että Sheriffi-sarjassa on myös yksi Mastersonin kirjoittama Morgan Kane-tarina. Siis sellainen mitä ei tuossa varsinaisessa sarjassa ole. Tietääkö joku kertoa enemmän esim. tuon kyseisen Sheriffi-kirjan numeron??
Morgan Kane
6
5355
Vastaukset
- the capt.
Kiitos. Upeat sivut.
- raid64
oikesataan niitä on kaksi ,Santa fe verinen tie ja hirsipuu ja tähti joista jälkinmäinen on kyseinen. Sheriffi sarjan kirja joka ilmestyi 1967, Huuto. net sieltä voi löytyä muutenkin siellä on aika paljon kaneja myynnissä
- the capt
Santa Fen verinen tie mulla onkin noiden 80 Kanen lisäksi, mutta toi Hirsipuu ja tähti on viä hakusessa.
- Sundance Kid
Sheriffi-sarjassa on ilmestynyt Tähti tai hirsipuu ja vielä viisi sarjakuva-albumia ilmestyneistä peruspokkareista. Omistan kaikki 80 5 1. Olen kuullut ilkeitä huhuja, että olis vielä yksi jossakin, mutten tiedä missä sarjassa pokkari on ilmestynyt. Sheriffi-sarja?
- 1ooooooooooooooooooo
"kuoleman kvartetti" louis masterson nro 23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670