En löytänyt googlettamalla, pitäisi päästä Puolasta laivalla Viro / Latvia maihin. Siis Riian tai Pärnuun. Laivoja lähtenee Gdansk tai Gdynia tai sitten siellä Saksan rajalla se kaupuni, joka nimeä en edes yritä kirjoittaa, S kirjaimella alkava.....
Menen Finnlinesillä Gdyniaan ja tulen joskus takaisin Baltiaan.
Puolasta baltiaan laivalla
2
689
Vastaukset
- ???
Gdanskista, Gdyniasta eikä Szczecinistakaan matkustajalaivoja Latviaan ei kulje. Lähin reitti on Saksan Rostockista.
Gdanskista Riikaan pääsee lentoteitse (Tukholman kautta), tässä esimerkki:
1. lento: Wizzair (www.wizzair.com)
Gdansk » Stockholm - Skavsta
date: Wed 19 Aug 09
flight: W6 325
departs: GDN 11:45 arrives: NYO 12:55
Price: 12 EUR
--------------------------------
2. lento: Ryanair (www.ryanair.com)
SPECIAL OFFER
Ons, 19 Aug 09 FlygFR 9741
Avgång: Stockholm (Skavsta) 19:40
Ankomst: Riga 21:45
Totalt pris: 129,00 SEK (n. 12 EUR)
Se on myös edullisin matkustustapa. Kaksi lentolippua yht. 24 euroa, sis. verot.- Asentaja12
sanoa että olen mopottimella liikenteessä. Joskus olen nähnyt että Gdyniasta pääsisi laivalla Riiaan (Venetspelits tms). Oli joku puolalainen varustamo, mutta nyt ei löydy mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181