En löytänyt googlettamalla, pitäisi päästä Puolasta laivalla Viro / Latvia maihin. Siis Riian tai Pärnuun. Laivoja lähtenee Gdansk tai Gdynia tai sitten siellä Saksan rajalla se kaupuni, joka nimeä en edes yritä kirjoittaa, S kirjaimella alkava.....
Menen Finnlinesillä Gdyniaan ja tulen joskus takaisin Baltiaan.
Puolasta baltiaan laivalla
2
511
Vastaukset
- ???
Gdanskista, Gdyniasta eikä Szczecinistakaan matkustajalaivoja Latviaan ei kulje. Lähin reitti on Saksan Rostockista.
Gdanskista Riikaan pääsee lentoteitse (Tukholman kautta), tässä esimerkki:
1. lento: Wizzair (www.wizzair.com)
Gdansk » Stockholm - Skavsta
date: Wed 19 Aug 09
flight: W6 325
departs: GDN 11:45 arrives: NYO 12:55
Price: 12 EUR
--------------------------------
2. lento: Ryanair (www.ryanair.com)
SPECIAL OFFER
Ons, 19 Aug 09 FlygFR 9741
Avgång: Stockholm (Skavsta) 19:40
Ankomst: Riga 21:45
Totalt pris: 129,00 SEK (n. 12 EUR)
Se on myös edullisin matkustustapa. Kaksi lentolippua yht. 24 euroa, sis. verot.- Asentaja12
sanoa että olen mopottimella liikenteessä. Joskus olen nähnyt että Gdyniasta pääsisi laivalla Riiaan (Venetspelits tms). Oli joku puolalainen varustamo, mutta nyt ei löydy mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882