Kylvin timotei-ruokonata-seosta suojaviljaan(kaura) ja ajattelin syöttää kauran vihantana eläimille.Onko tietoa, voiko cantorilla käsitellyn pellon syöttää eläimille vihantana? Tuoteseloste ei kerro sitä asiaa.
Cantor kasvinsuojeluaine
3
803
Vastaukset
- juu niin
EI KAURALLE
Ethän jo ruiskuttanut.- Maalainen_maalta
Miksi Cantoria ei saa kauralle laittaa? Itse ainakin olen tälle kevättä kaikki kaurani Cantorilla ruiskuttanut. Sekator on kyllläkin sellainen aine, joka ei kauralle käy.
Itse alkuperäiseen aiheeseen en osaa suoraan vastata. Tuota kannattaa kysyä suoraan ko. aineen maahantuojalta eli Berneriltä. - aloittaja
Maalainen_maalta kirjoitti:
Miksi Cantoria ei saa kauralle laittaa? Itse ainakin olen tälle kevättä kaikki kaurani Cantorilla ruiskuttanut. Sekator on kyllläkin sellainen aine, joka ei kauralle käy.
Itse alkuperäiseen aiheeseen en osaa suoraan vastata. Tuota kannattaa kysyä suoraan ko. aineen maahantuojalta eli Berneriltä.Soitin bernerin kasvinsuojeluneuvontaan ja cantorilla käsiteltyä kasvustoa ei saa syöttää vihantana eläimille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741