On se niin hiton MUKAVAA,,,,,,,

Alkon kiertänyt

,,,kun ei vatkaa eikä kurista näin heti aamusta kun meni taas nou Juhannus selvistäpäin.
Isot miehet itkee pälkää,,kun huolten reppu painaa ristiselkää,, lauleskeli kaun sitten.ennen abbaa, Junnu Wat.

Liian monia Juhannuksen jälkeisiä " kutturoita " kärsittyäni vihdoin syttyi pääkoppassani valo jonka ansiosta nyt istun tässä koneellani täysissä sielun ja ruumiin voimissa.


Voin vakuuttaa vilpittömin mielein ,että jos vähänkin tunnet pistoa rinnassasi siitä , että taas tuli vedettyä matto itsensä alta ja kohelettua liuottimien parissa tarpeettoman tanakasti, lopeta koko harrastus kerta HEITOLLA ja katkaisen krapulan kottaraiselta siivet lopullisesti !


Silloin olet elämäsi voittaja ja voittajien on helppo hymyillä !

Kerro yksikin syy miksi niin ei kannattaisi tehdä !

12

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyn.

      kännissä on vaan niin hemmetin hauskaa olla! Voittaa ainakin kuivahumalassa kärvistelyn.

      • Heh

        Niin voit olla vähän viisaampi.
        Päädyt toteamaan, että kännissä ei olekaan enää hauskaa.
        Uskotko?
        Et.


      • kertoo kyllä
        Heh kirjoitti:

        Niin voit olla vähän viisaampi.
        Päädyt toteamaan, että kännissä ei olekaan enää hauskaa.
        Uskotko?
        Et.

        käyttäjästään aika paljon --?

        Mutta olkoon---en halua aiheuttaa heille tarpeetonta mielipahaa !


      • sinullahan
        kertoo kyllä kirjoitti:

        käyttäjästään aika paljon --?

        Mutta olkoon---en halua aiheuttaa heille tarpeetonta mielipahaa !

        se kuivahumala on tai sitten mt-ongelma, jonka lääkitystä ei ole saatu kohdalleen. Ei kukaan terve ja aikuinen ihminen kirjoita tuohon tyyliin kuin sinä.


      • tunnista-------
        sinullahan kirjoitti:

        se kuivahumala on tai sitten mt-ongelma, jonka lääkitystä ei ole saatu kohdalleen. Ei kukaan terve ja aikuinen ihminen kirjoita tuohon tyyliin kuin sinä.

        kirjallisia Opin-Näytteitäni spurgu-osiossa ?

        terveisin sburgu Kalliosta.


    • se sama huutaja

      joka jo eilen riehui täällä ihmisille? Tiedoksesi vaan, tämän palstan aihe on Alkoholin käyttö eikä raittius, vaikka muutamat ihmiset niin luuleekin. Raittius on hienoa niille, joille se on onnistunut ja viinan juonti on myös hienoa niille, joille se sopii.

      • paikkasi on:

        kahlaajalintujen munakokoelmien ( vuodelta 1966 ) ihailu ja keräily-osio.

        Löytynee luontoaiheista !

        Hyvää matkaa !


      • "Keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista."

        Palstan aihe ei siis ole "Alkoholin käyttö"!


      • hiusten halkomista
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

        "Keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista."

        Palstan aihe ei siis ole "Alkoholin käyttö"!

        ja mitähän eroa on "keskustelussa alkoholin käytöstä" ja "alkoholin käytössä".

        En siis tajua, eikö täällä voi puhua vapaasti juomisesta mutta myös alkoholiongelmasta ja raitistumisesta. Luulisi että kaikille mielipiteille riittää tilaa.

        Ongelma on tietyt kuivahuikkapotilaat, jotka eivät voi sietää sitä, että jotkut osaa käyttää viinaa kohtuullisesti.


      • samalla tavalla
        hiusten halkomista kirjoitti:

        ja mitähän eroa on "keskustelussa alkoholin käytöstä" ja "alkoholin käytössä".

        En siis tajua, eikö täällä voi puhua vapaasti juomisesta mutta myös alkoholiongelmasta ja raitistumisesta. Luulisi että kaikille mielipiteille riittää tilaa.

        Ongelma on tietyt kuivahuikkapotilaat, jotka eivät voi sietää sitä, että jotkut osaa käyttää viinaa kohtuullisesti.

        kuin vähähiilihydraattisella diettiosiossa jossa jo surutta v***laan toisille kirjoittajille.

        Kuinka paljon onkaa "käyttämätöntä vihaa " joka saa onneksi purkautua harmittomasti näillä sivuilla ,eikä veri,paska ja peräsuolenpätkät lentele oikeasti--niin minusta se on vaa terapeuttista,,niin monelle- minullekkin !


      • hiusten halkomista kirjoitti:

        ja mitähän eroa on "keskustelussa alkoholin käytöstä" ja "alkoholin käytössä".

        En siis tajua, eikö täällä voi puhua vapaasti juomisesta mutta myös alkoholiongelmasta ja raitistumisesta. Luulisi että kaikille mielipiteille riittää tilaa.

        Ongelma on tietyt kuivahuikkapotilaat, jotka eivät voi sietää sitä, että jotkut osaa käyttää viinaa kohtuullisesti.

        "Keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista".

        Palstan aihe EI ole "Alkoholin käyttö".

        Etkö todella huomaa eroa?


      • saivartelijat
        Tentström-PAV-OPT kirjoitti:

        "Keskustelua alkoholin käytöstä ja alkoholismista".

        Palstan aihe EI ole "Alkoholin käyttö".

        Etkö todella huomaa eroa?

        vetäkää hame korviin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe