eli kertokaas kaikenlaisia kokemuksia tuosta ihanasta rodusta :) Olen muutaman vuoden sisällä hankkimassa koiraa mieheni kanssa ja mietimme olisiko eurasier se oikea rotu meille. Olemme parikymppisiä, miehelläni on ollut koira lähes koko ikänsä, itselläni taas kokemusta ainoastaan kun olen hoitanut heidän koiriaan.
Kaikki kokemukset yms eurasiereista ovat enemmän kuin tervetulleita :)
eurasier
3
687
Vastaukset
- Suhina87
Hienoa että olette löytäneet näin hienon rodun pariin =) Itselläni on yksi 5v narttu ja olen aivan myyty, syksyllä/keväällä pitäisi tulla toinen.
Tarvitsemanne tiedot löydätte www.eurasierkerho.fi ja muistakaa lukea myös keskustelu foorumi, sieltä löytää paljon tietoa. - ainavaan.......
Itselläni on nyt 6.5vuotias uros eurasier ja hyvin on pärjäilty. ihanan pehmeä ja lempeä luonne. haukkuu hyvin harvoin ja hieman vahtii,leikkisä(edelleen) ja vain hieman varautunut. useastihan rotumääritelmässä kerrotaan että saatta olla arka ja varautunut luonne,mutta meidän pojan kohdalla ei kyllä ihan pidä paikkaansa! mut pennusta näkee kyllä aika pian et minkälainen sen perusluonne on.
kannattaa kyllä käydä tuolla eurasiersivustolla vielä lukemassa lisää ja suosittelen et jos mahdollista,niin käykää kattelemassa niitä ihan "livenä",niin saatte vielä paremman ja todenperäisemmän kuvan niiden ulkonäöstä ja luonteesta.
Ps.eurasier kiintyy hyvin voimakkaasti... :)- aloittaja
Kiitos vastauksista. Olen päivä päivältä varmempi että eurasier on se oma rotu. Ollaan syksymmällä menossa koiranäyttelyyn katselemaan ihan livenä noita hauvoja, jotta saadaan vielä parempi käsitys niistä.
Katsellaan jos jossain vaiheessa saataisiinkin pieni eukkuvauva kotiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1644537- 123126
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402173Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261934Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?461862Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6601796- 1101719
- 1341681
- 451455
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101401