Onko kellään kokemusta PhotoNav 4,3"..

varma.kosto

navigaattorista? Sen pitäisi sopia veneily- ja autokäyttöön mainoksen mukaan. Mukana on pohjoismaiden tiekartat ja siihen saa maksullisena merikartan esim. Helsinki-Viipuri välille.
Merikartat on Elmeri navigointi - karttaohjelmistosta.
Laitetta myy SVELSHOP!
Kiitokset kokemuksistanne jo etukäteen.

6

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkää

Menettelee välttävästi. Mutta asia korjaantuu kunhan itse alkaa modata laitteeseen uusia ominaisuuksia. Ohjeita löytyy helpsoti googlettamalla. Modaamalla laitteesta saa aivan mahtavan laitteen pienellä rahalla.

• varma.kosto

Ostin laitteen ja olen toistaiseksi käyttänyt laitetta pääasiassa autossa ja siinä siitä oli melkoinen hyöty Lapin reissulla. Olisin pyörinyt muutaman liikenneympyrän ainakin pariin kertaan. Ilman tuota laitetta. Modaaminen on minulle uusi sana.
        Tarkoittanet ohjelma päivityksiä. Niitä varmaan löytyy, kun osaa etsiä. Veneeseen minun pitää asentaa tupakansyttimen pohja, että saan virtaset riittämään. Sen jälkeen alan opiskella sen navikointi ominaisuuksia tässä rannikolla. Sen verran olen sitä käyttänyt veneessäkin, että tiedän, että koordinaatit se näyttää varsin hyvin ja sijainnin kartalla. Täytyy ostaa tuo kortinlukija, että saa opastuksen ulos meri navikoinnista. Vai onko sinulla tiedossa joku linkki, josta oppaan löytää.
        Kiitos sinulle vinkeistä. Pidetään yhteyttä.

• ohjeita
        varma.kosto kirjoitti:

Ostin laitteen ja olen toistaiseksi käyttänyt laitetta pääasiassa autossa ja siinä siitä oli melkoinen hyöty Lapin reissulla. Olisin pyörinyt muutaman liikenneympyrän ainakin pariin kertaan. Ilman tuota laitetta. Modaaminen on minulle uusi sana.
        Tarkoittanet ohjelma päivityksiä. Niitä varmaan löytyy, kun osaa etsiä. Veneeseen minun pitää asentaa tupakansyttimen pohja, että saan virtaset riittämään. Sen jälkeen alan opiskella sen navikointi ominaisuuksia tässä rannikolla. Sen verran olen sitä käyttänyt veneessäkin, että tiedän, että koordinaatit se näyttää varsin hyvin ja sijainnin kartalla. Täytyy ostaa tuo kortinlukija, että saa opastuksen ulos meri navikoinnista. Vai onko sinulla tiedossa joku linkki, josta oppaan löytää.
        Kiitos sinulle vinkeistä. Pidetään yhteyttä.

Siis tälle navigaattorille on olemassa oma sivusto, jossa keskustellaan laitteesta ja annetaan erilaisia ohjeita sen modaamiseen.

http://www.photonav.info/

• Mistä tilata tuote?

Ensin posti hävitti paketin ja Verkkokauppa.com pesi asiasta kätensä vetoamalla, että ei voi mitään Postin toimitusvaikeuksille (outoa, sillä Itellahan on heidän yhteistyökumppaninsa ja he myös rahdin lähettäjiä). Tämän lisäksi kehoittivat itse olemaan yhteydessä Postiin eli kuluttaja joutuu myös itse selvittämään hävinneen paketin kohtaloa vaikka lähettäjä (Verkkokauppa.com) on maksanut toimituksen. Tämän jälkeen paketti löytyi ja avattuani paketin näyttö oli halki. Kysyttäni asiasta (palautuksesta ja uuden tuotteen toimitusajasta) verkkokaupalta pyysivät palauttamaan paketin ja kertoivat, että nopeiten saa uuden, kun palauttaessa pyytää palauttamaan rahat tilille ja samanaikaisesti tekee uuden tilauksen Verkkokaupalta. Tästä koko asian hoidosta jäi hyvin huono maku jäljelle ja ajattelin, että parempi äänestää jaloilla eli jatkossa tilaan tuotteeni muualta.

Kannattaa myös miettiä kannattaako tuota elektroniikkaa edes tilata verkosta, sillä paketit kulkevat normaalin postin mukana ja saavat myös sen mukaisen kohtelunkin. Lisäksi tuo Verkkokaupan palautusmenettely on todella syvältä. Eipä tuotetta ole mahdollista palauttaa esim. kannettavan kohdalla, jos sen ottaa käyttöön eli asentaa tuotteen käyttövalmiiksi. Gigantista ostettaessa on sen sijaan 30 päivän palautusoikeus, jos tuotteeseen ei ole tyytyväinen. Tämän on mielestäni parempi vaihtoehto enkä enää jatkossa viitsi muutaman euron halvemman hinnan vuoksi tilata tuotetta verkkokaupasta vaan marssin Giganttiin ja testaan tuotteen ja palautan, jos en ole tyytäinen toisin kuin verkkokaupan kohdalla.

Tulipas tästä varsinainen aiheeseen liittymätön valitusvirsi ja toivottavasti Verkkokauppa.comin markkinointi näkee viesti ja parantaa toimintaansa, jotta muut säästyisivät tulevaisuudessa samalta spedeilyltä...

• ex-asiakas
      • varma .kosto

Osoittautui hyväksi, kun varastettiin autosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe