onko kellään kokemusta tämän hotellin all inclusive ruokailuista. ollaan tammikuussa lähdössä kysieseen hotelliin. olis hyvä tietää kannaatko otaa all inclusive vai puolihoito.
ponderosa teneriffa
3
980
Vastaukset
- hyvältä...
Olen syönyt Ponderosassa vain aamiaista, mutta harkitsisin kolme kertaa ennen kuin sitoutuisin syömään kaikki ateriani hotellin pienessä ravintolassa. Playa de las Americas on täynnä erinomaisia kohtuuhintaisia ravintoloita, joten miksi kukaan haluaisi ilmaantua joka päivä tietyllä kellonlyömällä SAMAAN paikkaan syömään?
Meillä oli taannoin Playa Blancassa Lanzarotella kahden viikon matkalla ensimmäinen viikko puolihoidolla ja toinen sitten vaan aamiaisilla ja ulkoruokinnalla. Hotelli oli hyvätasoinen, eikä sen kummemmin aamiais- kuin illallispöydästäkään puuttunut mitään. Joillekkin tuonkaltainen järjestely sopii. Olin itse silloin polvileikkauksen jälkeen "keppipotilas", joten eipä tarvinnut lähteä kylälle köpöttelemään. Muuten olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että ruokapaikkoja noissa kohteissa on runsaasti ja hintataso varsinkin kaupungeissa edullinen.
Ainakin tässä Playa Blancan hotellissa oli joka ilta erilaiset pöperöt, eli ei siihen ainakaan viikossa leipääntynyt. Kovasti tykättiin ja toisella viikolla Sotiksen klapi jo taipui pieneen kävelymatkaan rannan kalaravintoloihin.
En tunne Ponderosaa palveluineen, mutta tuo edellä kerrottu noin yleistasolla.
Jollekin päiväaikaan paljon saarella liikkuvalle puolihoito voi silti olla ihan passeli ratkaisu. Esim. yksin matkustavalle voi olla melkoinen kynnys mennä itsekseen illalla syömään. Elämäntilanteita on moniaoliko hotelli muuten hintansa väärti. minkälaiset välimatkat ympäristöön.
ei olla aiemmin käyty teneriffalla, kun mies on enempi ingles fani.
allinclusive kiinnosti sen takia , kun huomasimme tammikuussa kanarialla ruokailun kallistuneen, vaikka välillä teimme itse.
rahaa meni rutkasti enemmin, mitä allinclusive ponderosassa maksaa.
olishan se helppoa ainakin tuon miehen mielestä, hän kun ei pitkiä matkoja jaksa kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4093457Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151571En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851379- 1101377
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991348Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591306- 481199
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811115Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa291007- 34913