ponderosa teneriffa

onko kellään kokemusta tämän hotellin all inclusive ruokailuista. ollaan tammikuussa lähdössä kysieseen hotelliin. olis hyvä tietää kannaatko otaa all inclusive vai puolihoito.

3

1045

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvältä...

Olen syönyt Ponderosassa vain aamiaista, mutta harkitsisin kolme kertaa ennen kuin sitoutuisin syömään kaikki ateriani hotellin pienessä ravintolassa. Playa de las Americas on täynnä erinomaisia kohtuuhintaisia ravintoloita, joten miksi kukaan haluaisi ilmaantua joka päivä tietyllä kellonlyömällä SAMAAN paikkaan syömään?

• Meillä oli taannoin Playa Blancassa Lanzarotella kahden viikon matkalla ensimmäinen viikko puolihoidolla ja toinen sitten vaan aamiaisilla ja ulkoruokinnalla. Hotelli oli hyvätasoinen, eikä sen kummemmin aamiais- kuin illallispöydästäkään puuttunut mitään. Joillekkin tuonkaltainen järjestely sopii. Olin itse silloin polvileikkauksen jälkeen "keppipotilas", joten eipä tarvinnut lähteä kylälle köpöttelemään. Muuten olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että ruokapaikkoja noissa kohteissa on runsaasti ja hintataso varsinkin kaupungeissa edullinen.
        Ainakin tässä Playa Blancan hotellissa oli joka ilta erilaiset pöperöt, eli ei siihen ainakaan viikossa leipääntynyt. Kovasti tykättiin ja toisella viikolla Sotiksen klapi jo taipui pieneen kävelymatkaan rannan kalaravintoloihin.

En tunne Ponderosaa palveluineen, mutta tuo edellä kerrottu noin yleistasolla.
        Jollekin päiväaikaan paljon saarella liikkuvalle puolihoito voi silti olla ihan passeli ratkaisu. Esim. yksin matkustavalle voi olla melkoinen kynnys mennä itsekseen illalla syömään. Elämäntilanteita on monia

• oliko hotelli muuten hintansa väärti. minkälaiset välimatkat ympäristöön.
        ei olla aiemmin käyty teneriffalla, kun mies on enempi ingles fani.

allinclusive kiinnosti sen takia , kun huomasimme tammikuussa kanarialla ruokailun kallistuneen, vaikka välillä teimme itse.

rahaa meni rutkasti enemmin, mitä allinclusive ponderosassa maksaa.
        olishan se helppoa ainakin tuon miehen mielestä, hän kun ei pitkiä matkoja jaksa kävellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      92
      1507
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      38
      1145
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      920
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      164
      761
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      730
    6. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      200
      685
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      679
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      647
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      580
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      578
    Aihe