Minkä hintaisia on lennot jamaikalle, ja millä lentoyhtiöllä mahtaisi päästä halviten? Kannattaako teidän mielestänne ottaa valmismatka vai vasta hotelli paikan päältä?
Minkälainen hintataso jamaikalla on?
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne, kaikki on vaan plussaa...
Jamaikalle?
1
1528
Vastaukset
- menetkö
" suoraan " suomesta vai etkö.
Itse lähden huomenna nyciin, menen sieltä jamaicalle.
nyc-jam. lento maksoi noin 250-300 euroa, itse varattuna netistä.
Nycin lento oli tänä vuonna 750 €. Ei siis mielestäni kallis. näin säästyy myös yhtäjaksoiselta järjettömän pitkältä lennolta.
muutenkin mielestäni kannattaa mennä ensin nyciin, olla sielä muutama päivä ja jatkaa matkaa. Lentouhtiöitä esim. nyc-jam. välillä on valittavana vaikka kuinka paljon. olisikohan oma ollut AA, muistaakseni.
Lennot varattiin www.orbitz.com:ista, mutta vaihtoehtoja siihenkin löytyy paljon.
Hieman oli hintaeroa eri firmojen välillä, tämä oli katsomistani halvin varaushetkellä.
En osaa sanoa saako hotellia paikan päältä, itse varattiin etukäteen. Luulisi että saisi varsinkin jos vaatimustaso ei ole korkea !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055095
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2612103- 911726
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3391179Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111049
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984