Minkä hintaisia on lennot jamaikalle, ja millä lentoyhtiöllä mahtaisi päästä halviten? Kannattaako teidän mielestänne ottaa valmismatka vai vasta hotelli paikan päältä?
Minkälainen hintataso jamaikalla on?
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne, kaikki on vaan plussaa...
Jamaikalle?
1
1538
Vastaukset 1
- menetkö
" suoraan " suomesta vai etkö.
Itse lähden huomenna nyciin, menen sieltä jamaicalle.
nyc-jam. lento maksoi noin 250-300 euroa, itse varattuna netistä.
Nycin lento oli tänä vuonna 750 €. Ei siis mielestäni kallis. näin säästyy myös yhtäjaksoiselta järjettömän pitkältä lennolta.
muutenkin mielestäni kannattaa mennä ensin nyciin, olla sielä muutama päivä ja jatkaa matkaa. Lentouhtiöitä esim. nyc-jam. välillä on valittavana vaikka kuinka paljon. olisikohan oma ollut AA, muistaakseni.
Lennot varattiin www.orbitz.com:ista, mutta vaihtoehtoja siihenkin löytyy paljon.
Hieman oli hintaeroa eri firmojen välillä, tämä oli katsomistani halvin varaushetkellä.
En osaa sanoa saako hotellia paikan päältä, itse varattiin etukäteen. Luulisi että saisi varsinkin jos vaatimustaso ei ole korkea !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901399
- 47831
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde70800Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit66755- 92755
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158695- 20679
- 53618
- 51612
- 47611