Moikka!
Mulla on tosi litteä takamus, vaikka kuinka oon yrittäny sitä treenata niin ei se vaan näytä kovinkaan paljon pyöristyvän.
nyt pitäis löytää valkoinen/pinkki bikinien alaosa ja se on kyllä ainakin tähän asti ollut tosi haastavaa, kun koko 34 on useimmiten liian iso..siis takamuksen kohdalla bikinit lörpöttävät ku on niin litteä takapuoli. Oisko kellään neuvoa mistä vois löytää hyvät/istuvat bikinihousut?
olisin äärettömän kiitollinen kaikista vastauksista! :)
bikinien alaosa
litteä takamus
2
517
Vastaukset
- stylist
katso vaikka kauppojen lasten- ja nuorten osastolta. Tyttöjen bikineissä kokoja on yleensä 164 cm asti . Ainakin luulisin että tohon kokoon saakka. Vois vaikka löytyä sopivat. Onnea etsintään :)
- :DDDDDDDDDDDDD
Mulla on päinvastoin, kyllä siis löydän hyvin bikineiden alaosia, mutta mielestäni minulla on liian ISO pehva :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275