Moikka!
Mulla on tosi litteä takamus, vaikka kuinka oon yrittäny sitä treenata niin ei se vaan näytä kovinkaan paljon pyöristyvän.
nyt pitäis löytää valkoinen/pinkki bikinien alaosa ja se on kyllä ainakin tähän asti ollut tosi haastavaa, kun koko 34 on useimmiten liian iso..siis takamuksen kohdalla bikinit lörpöttävät ku on niin litteä takapuoli. Oisko kellään neuvoa mistä vois löytää hyvät/istuvat bikinihousut?
olisin äärettömän kiitollinen kaikista vastauksista! :)
bikinien alaosa
litteä takamus
2
541
Vastaukset
- stylist
katso vaikka kauppojen lasten- ja nuorten osastolta. Tyttöjen bikineissä kokoja on yleensä 164 cm asti . Ainakin luulisin että tohon kokoon saakka. Vois vaikka löytyä sopivat. Onnea etsintään :)
- :DDDDDDDDDDDDD
Mulla on päinvastoin, kyllä siis löydän hyvin bikineiden alaosia, mutta mielestäni minulla on liian ISO pehva :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430525
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602536Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien661918- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681658- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962