Annetaan vuokralle hyväkuntoinen kotimainen toriteltta, koko 4m x 4m. Katto puna-valko -raidallinen, tarvittaessa punaiset sivuseinät mukaan. Helppo kasata ja purkaa. Pisimmät runko-osat ovat pituudeltaan n. 2m 20cm.
Tarvittaessa myös vesikanisterit neljään kulmaan mukaan painolastiksi.
Nouto/toimitus Itä-uusimaa - Pääkaupunkiseutu - Mäntsälä Porvoo akselille.
40eur / viikko.
Yhteydenotot: teltta at hukassa.com
Toriteltta viikkovuokralla
4
926
Vastaukset
- Raitateltta
Lisäyksenä edelliseen:
- sivuseinistä kolme on umpinaista ja yhdessä on ikkuna-osa.
- tällä hetkellä teltta on vapaana ma 13.7. alkaen.
- vuokrajakso mielellään maanantai - maanantai.
- Hintaan on 40 eur/viikko ja koska vuoraajana yksityinen se ei sisällä alv.- Raitateltta
Tämä ilmoitus on edelleen voimassa.
Vk 43 on varattu, muutoin lähiajat vapaa - 25
Raitateltta kirjoitti:
Tämä ilmoitus on edelleen voimassa.
Vk 43 on varattu, muutoin lähiajat vapaaHei olisin todella kiinnostunut toriteltasta,haluaisin vuokrata sen 27.11.2009 alkaen.Tarvitsen teltan kolmeksi viikoksi.Voisitko laittaa puhelinnumerosi minulle.Ystävällisin terveisin Sabrina Erus.
- 28
25 kirjoitti:
Hei olisin todella kiinnostunut toriteltasta,haluaisin vuokrata sen 27.11.2009 alkaen.Tarvitsen teltan kolmeksi viikoksi.Voisitko laittaa puhelinnumerosi minulle.Ystävällisin terveisin Sabrina Erus.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329