Annetaan vuokralle hyväkuntoinen kotimainen toriteltta, koko 4m x 4m. Katto puna-valko -raidallinen, tarvittaessa punaiset sivuseinät mukaan. Helppo kasata ja purkaa. Pisimmät runko-osat ovat pituudeltaan n. 2m 20cm.
Tarvittaessa myös vesikanisterit neljään kulmaan mukaan painolastiksi.
Nouto/toimitus Itä-uusimaa - Pääkaupunkiseutu - Mäntsälä Porvoo akselille.
40eur / viikko.
Yhteydenotot: teltta at hukassa.com
Toriteltta viikkovuokralla
4
905
Vastaukset
- Raitateltta
Lisäyksenä edelliseen:
- sivuseinistä kolme on umpinaista ja yhdessä on ikkuna-osa.
- tällä hetkellä teltta on vapaana ma 13.7. alkaen.
- vuokrajakso mielellään maanantai - maanantai.
- Hintaan on 40 eur/viikko ja koska vuoraajana yksityinen se ei sisällä alv.- Raitateltta
Tämä ilmoitus on edelleen voimassa.
Vk 43 on varattu, muutoin lähiajat vapaa - 25
Raitateltta kirjoitti:
Tämä ilmoitus on edelleen voimassa.
Vk 43 on varattu, muutoin lähiajat vapaaHei olisin todella kiinnostunut toriteltasta,haluaisin vuokrata sen 27.11.2009 alkaen.Tarvitsen teltan kolmeksi viikoksi.Voisitko laittaa puhelinnumerosi minulle.Ystävällisin terveisin Sabrina Erus.
- 28
25 kirjoitti:
Hei olisin todella kiinnostunut toriteltasta,haluaisin vuokrata sen 27.11.2009 alkaen.Tarvitsen teltan kolmeksi viikoksi.Voisitko laittaa puhelinnumerosi minulle.Ystävällisin terveisin Sabrina Erus.
Sähköpostiosoitteeni on horse_girl8@luukku.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665894Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512976- 312163
- 131777
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191763- 171707
- 181509
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121496- 481476
- 91443