MOTOMASTER paskapaikka!

Matti0200615

Tilasin Motomasterilta Honda CB 650 iskunvaimentimet. Kun keselin vaimentimia puhelimessa, niin kuvaa ei kuulemma voinut lähettää spostiin, mutta kysyessäni vakkutettiin vaimentimien olevan "niin hyvät, kuin käytetyt pystyvät olemaan" eli myyjän mukaan EHJÄT ja RUOSTEETTOMAT.

No vaimentimet tulivat postissa postiennakolla parin päivän päästä. Heti paketin aukaistuani havaitsin vaimentimien olevan täynnä ruostetäppää. Juoset olivat myös kärsineet paljon korroosiosta, mutta suuremmat ruosteet oli kuitenkin "kiillotettu" pois. Perus puhdistukset jälkeen huomasin vielä vaimentimen varsien olevan kuluneen pahasti, joten öljyä ei iskareista ennän löytynyt lainkaan.

No otin luonnollisesti heti yhteyttä MOTOMASTERIIN ja kysyin, että kuinkas toimitaan, niin vastaus oli että laita tänne vaan.

Vein vaimentimet takaisin postiin, mutta yllätys yllätys Motomasterilla ei ollut palautus palvelua, joten jouduin maksamaan myös palautuksesta aiheutuneet postikulut itse.

Tänään palautuksesta on kulunut aikaa kolme viikkoa ja iskareiden hinta tuli vihdoin tililleni. Hävisin kaupassa 2kertaa postimaksut ja suuhun jäi vitullinen kusetuksen maku kyseisestä yrityksestä.

EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN KYSEISTÄ FIRMAA.

Parempaa palvelua saa esim. spinnin wheel,lista Ruotsista tai vaikka e-bay sivustoilta.

37

9244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

      Spinnin Wheel on lopettanut.

      • ceepeemiäs

        Itse taasen tilasin tuolta samasta paikasta juurikin muuten samasta pyörästä etulokasuojan.Hinta oli 50 erkkiä ja oli parempi kun luulinkaan.Pistin sen 750 malliin ja meinaan jatkossakin tilata osia sieltä uusia sekä käytettyjä.Ainut kusetus mikä tulee mieleen oli että oli liian halpa kuntoon nähden.Taitaa Matti poika olla niitä jotka eivät saa suuta auki oikeassa paikassa ja sitten täällä itketään tuommoisia turhanpäiväisyyksiä...


      • hömmmmmmm
        ceepeemiäs kirjoitti:

        Itse taasen tilasin tuolta samasta paikasta juurikin muuten samasta pyörästä etulokasuojan.Hinta oli 50 erkkiä ja oli parempi kun luulinkaan.Pistin sen 750 malliin ja meinaan jatkossakin tilata osia sieltä uusia sekä käytettyjä.Ainut kusetus mikä tulee mieleen oli että oli liian halpa kuntoon nähden.Taitaa Matti poika olla niitä jotka eivät saa suuta auki oikeassa paikassa ja sitten täällä itketään tuommoisia turhanpäiväisyyksiä...

        ite tilasin motomasterilta koko koneen ja ei oo ollu mitn vikaa yli ajettu mäntä ja muuta mut pelittää.


      • bergsman

      • KUMMA FIRMA
        ceepeemiäs kirjoitti:

        Itse taasen tilasin tuolta samasta paikasta juurikin muuten samasta pyörästä etulokasuojan.Hinta oli 50 erkkiä ja oli parempi kun luulinkaan.Pistin sen 750 malliin ja meinaan jatkossakin tilata osia sieltä uusia sekä käytettyjä.Ainut kusetus mikä tulee mieleen oli että oli liian halpa kuntoon nähden.Taitaa Matti poika olla niitä jotka eivät saa suuta auki oikeassa paikassa ja sitten täällä itketään tuommoisia turhanpäiväisyyksiä...

        MYYJÄN PALAUTETTA tyytyväisenä asiakkaana : )
        Ajattelin lukaista foorumeita ja olin varma että tuollaiselta firmalla on oltava täällä jotain HUONOA palautetta- ja olihan sitä!
        Nykypäivänä kun paskasta palvelusta on niin helppo antaa palautetta niin sen takia yritysten onkin seurattava näitä foorumeita ja yritettävä parhaansa mukaan antaa toiminnastaan hyvä kuva!


      • taneli mäyry
        ceepeemiäs kirjoitti:

        Itse taasen tilasin tuolta samasta paikasta juurikin muuten samasta pyörästä etulokasuojan.Hinta oli 50 erkkiä ja oli parempi kun luulinkaan.Pistin sen 750 malliin ja meinaan jatkossakin tilata osia sieltä uusia sekä käytettyjä.Ainut kusetus mikä tulee mieleen oli että oli liian halpa kuntoon nähden.Taitaa Matti poika olla niitä jotka eivät saa suuta auki oikeassa paikassa ja sitten täällä itketään tuommoisia turhanpäiväisyyksiä...

        HÖPÖ HÖPÖ!
        Vai vielä liian halpa- olipas näppärästi firman pojat kirjoittanut!


      • hieman ärsyyntynyt
        ceepeemiäs kirjoitti:

        Itse taasen tilasin tuolta samasta paikasta juurikin muuten samasta pyörästä etulokasuojan.Hinta oli 50 erkkiä ja oli parempi kun luulinkaan.Pistin sen 750 malliin ja meinaan jatkossakin tilata osia sieltä uusia sekä käytettyjä.Ainut kusetus mikä tulee mieleen oli että oli liian halpa kuntoon nähden.Taitaa Matti poika olla niitä jotka eivät saa suuta auki oikeassa paikassa ja sitten täällä itketään tuommoisia turhanpäiväisyyksiä...

        KUMMALLISTA ASIAKASPALVELUA !
        KÄYKÄÄPÄ ITSE PAIKANPÄÄLLÄ TOTEAMASSA. FIRMA ON, RAATOJA EI JUURIKAAN NÄY MISSÄÄN JA PALVELU ON JÄÄTÄVÄÄ VAIKKA RAHAA ON JA TIETÄÄ MITÄ HALUAA. EI VAAN PALVELLA VAAN ASIAKAS KOETAAN HÄIRIÖKSI "TOIMINNALLE"


    • Pussylicker666

      Itse olen saanut ihan hyvää palvelua.

    • Hondamies x

      Kyllä pitäisi ymmärtää, että ei parikymmentä vuotta vanhoja iskareita voi enää käyttää.
      Et kai autoosikaan hae purkaamosta ikäloppuja vanhoja iskareita?
      Hondan iskarit ovat alunperinkin aivan löysät, ettei niillä uutenakaan mitää tee.
      Vaihdoin omaan Honda CB 500 -78 malliseen heti Marzocchi vaimentimet niiden uuden veroisten
      Honda pumppujen tilalle. Jo alkoi kestää matka-ajoa kaks päällä.
      Iskunvaimennin kauppaan mars, mars! Museotarkastajille ja pussihousu miehille voit laittaa sitten
      vliaikaisesti ne komeat kromi "vaimentimet"

    • tyytyväine asiakas

      idiootti,sitä saa mitä tilaa.. vanhan kansan viisas sanonta. ostat vanhat käytetyt iskarit ja luulet että ovat kuosissa.
      MOTOMASTER on yks parhaimmista paikoista mistä melkei jatkuvalla syötöllä eli joka kuu tai joka toinen kuu tilailen crossipyöriin osia, 2 pyörää nelari ja piikkine 2t kone nii aina on tullu sitä mitä pitää ja hintakaa ei o hiponu pilviä että älä mustamaalaa oman virheen takia yhtä suomen hienoimmista varaosaliikkeistä. ollu asiakkaana jo vuoden ja tulen olemaan nii kauan ku puoti on pystyssä.
      ovat jopa ilmaiseksi antaneet minulle neuvoa muutamassa asiassa mistä muut oisivat luultavasti laskuttaneet...

      T: TYYTYVÄINEN ASIAKAS:
      ps. ja tsemiä motomasterin jätkille ku jaksatte tällästä kitinää kuunnella...

      • Oikea asiakas

        JOOPA JOO. AIKA PAKSUA JA LÄPINÄKYVÄÄ PALAUTETTA.
        Asiakaspa tosiaan... ; )


    • Matti hoi

      Aloittajan viesti oikein vilisee kirjoitusvirheitä,kamalaa luettavaa! Kertoneeko miehestä jotain...

      • Uskovainen nainen

        Juu aloittajan viesti on ihan normaali PETTYNYT ASIAKAS joita tuo virma tuottaa harvasen päivä !


    • matti älä mee??

      kyllä huomaa että on jääny vitulline kusta suuhu. niele kiukkusi,tyhmästä päästä kärsii,sitä saa mitä tilaa. ostat parikytä vuotta vanhat iskarit ja kuvittelet niitte olevan ehjät eikä tartte laittoo yhtään.
      kukkuu kukkuu viri viri tööt tööt.

    • Kuitin saa pitää

      Kummastuttaa tuo ettei kyseisellä firmalla ole palatuspalvelua ja kumminkin harjoittaa postimyyntiä.

      Ehkä olen vain niin nuori motoristi etten ole totunut huonoon palveluun?

      • lue ohjeet ensin?

        typerykset saa huonoo palveluu,mitäs riskaat. käytettyjen osien palautuspalvelu? lueppa säännöt huolella ennenku tilaat nii ei tartte jälkeenpäi itkee !
        eiku ensi tilataa,sitte itketää ja tajutaa lukee ohjeet kun virhe on tehty,ois sun faija saanu opetella kondomin käyttöö paremmin eikä tökkiä siihe reikiä.


      • Pyllyhikeä
        lue ohjeet ensin? kirjoitti:

        typerykset saa huonoo palveluu,mitäs riskaat. käytettyjen osien palautuspalvelu? lueppa säännöt huolella ennenku tilaat nii ei tartte jälkeenpäi itkee !
        eiku ensi tilataa,sitte itketää ja tajutaa lukee ohjeet kun virhe on tehty,ois sun faija saanu opetella kondomin käyttöö paremmin eikä tökkiä siihe reikiä.

        IHANKO ITE HERRAT KIRJOITTELEE KU VITUTTAA TÄÄ HUONO PALAUTE?


    • penis

      moi

    • Jontussss

      Joo vituttaa kans vähä toi noitten firma! Tilasin crossiini rattaita.. 13-51. Tänään hain paketin ja ylläri! sieltä tulikin 14-53 jotka olivat aivan vääränlaiset. No tulipahan tämäkin asia selväksi ettei tule enää kyseistä paikkaa käytettyä.. Ja huomenna soitto sinne!

    • ENTINEN ASIAKAS

      TUO FIRMA O PERSEESTÄ!
      Noi kaikki hyvät kommentit on niiden itsensä kirjoittamia.
      Firmojen markkinoinnissa seurataan luonnollisesti myös näitä keskustelufoorumeja ja kirjoitellaan tänne kehuja. Negatiivisista palautteista lukija voi olla melko varma että on totta!
      MUTTA ASIAAN: Käytiin kaverin kanssa paikanpäällä ja palvelu oli melkoista. Sori mutta nyt ei ole aikaa palvella. Noita 300 raatoa ei myöskään saanut katsoa että olis tiennyt mitä osia tarvitsisi. SAMAA "PALVELUA" oli saanut myös eräs tuttu joka oli jo tilannut sieltä läjän tavaraa. Silläkin loppui asiakassuhde siihen paikkaan. Pitäkööt romunsa.

    • Ninjasti

      Motomaster ei ole hyvä paikka vaikka sivuillaan paljon lupaakin. Kokemusta huolloista on itselläni ja negatiivista pelkästään. Esim. kaikki paikat jotka oli avattu oli jätetty löysälle . Etupään stefojen vaihdon jälkeen ohjaustanko oli ihan irti huomasin kun hain pyörän ja tein ensi-kiihdytyksen. Venttiilinkoppa vuoti öljyä
      oli itse hemmo tehnyt jonkunsortin tiivisteen joka ei pitänyt ja kaiken kruunasi kun koppakin oli löysästi kiinni. Takahaarukka irrotettiin laakereiden vaihdossa josta muistona jäljet,elikkä ruuvipenkin rautaleukojen pyöllysten jäljet on nyt stanssattuna aluhaarukkaan voi s..tana!!! Ei ole voinut leukojen suojia käyttää tai niitä ei ole. Ketju-ratas paketin asennuksessa oli epäkeskohelat(ketjujen kiristys helat) laitettu väärin päin. Eli joka paikan sai sitten itse tehdä ikäänkuin uusiksi.
      Soitin asiasta ja kaveri pahoitteli että harmi kun oli tullut niin monta mokaa.
      Ei ikinä enää peltilehmää sinne.

    • Kalle

      Joo saman tyypistä palvelu minäkin sain kyseisestä firmasta ( kyseessä oli sähköpuolen osia).

    • sininen ajatus

      Ja sama homma minullakin, palvelua tuli niin kauan, että maksoin osat. Osa osoittautui vääräksi, vaikka sanottiin, että sopii. Nyt ei sitten kaupan purku onnistu, kun ei saa yhteyttä firmaan...

    • suosittelija

      Motomasterilta saanut moneen ongelmaan hyvää palvelua. Moni muu yritys ei ala neuvomaan vian etsintää puhelimitse, että saa oikeat osat tilattua.
      Ehkä olet tuppisuu, joka mumisee jotain käsittämätöntä haltijakieltä puhelimeen.

      • jepjep6

        Et mumisija, mutta varmaan motomasterilla töissä?


    • Kotari2007

      Käytettyjen osien kauppa on aina riskipeliä varsinkin jos ei lähetetä kuvia,Minä itse myyn käytettyjä osia ja lähetän kuvan aina,ostaja näkee mitä saa se on reilua ja pyörätuntemus pitää olla kohdillaan jos ei tiedä miten oma pyörä käyttäytyy tiellä silloin pitää vaihtaa autoon vaikka,näin on marjat.

      • Matti.

        Nyt neljä vuotta myöhemmin voin todeta etten ole vieläkään kyseistä firmaa ostoksillani tukenut.

        Taitaa sama laadukas palvelu jatkua vieläkin, kun viestiketju kasvaa säännöllisesti.

        Ja vielä niille, jotka kyseenalaistivat käyettyjen iskareiden hankintaa. --> Kyseessähän oli museopyörä, johon ei yksinkertaisesti löytynyt tuohon aikaan uusia, alkuperäisen kaltaisia iskunvaimentimia. Ja kun tarkoituksena oli museoida kyseinen pyörä, niin ainut vaihtoehto oli hankkia hyväkuntoiset käytetyt. Ja sellaiset tosissaan myös löytyivät rehelliseltä kauppiaalta.

        matti0200615


    • J.K.P.

      Jaa-a... Tuolta tilasin alkuviikosta Yamaha RD YPVS:n sylinterinkannen, kun ei niitä enää nykyään ihan joka paikasta löydy. Nyt tätä ketjua lukiessani alkaa jo hirvittää että minkälainen osa sieltä mahtaa tulla, onko kiero tai poreella tms. Puhelimessa vakuuttivat kyllä että täysin ehjä on. Saa nähdä onko, vai täytyykö minunkin liittyä parjaajien joukkoon. Aiemmin olen käyttänyt MP-PITSTOP -purkaamoa eikä siitä ole pahaa sanottavaa. Osista on kuvat ja hinnat on kohdallaan. No, katsotaan mitä "paskaa" Motomasterista lähettävät, onko firma "maineensa" veroinen vai onko koko ketju jonkun yksittäistapauksen kirvoittamaa katkeraa panettelua...

      • Mitäs tilailette

        osia vanhoihin pascoihinne joidenka kuuluis olla kierrätettyä metallia eikä ajossa jonkun pöllön alla joka ei käy itsekkään ihan täysillä!


      • Yzzzzzzzzz
        Mitäs tilailette kirjoitti:

        osia vanhoihin pascoihinne joidenka kuuluis olla kierrätettyä metallia eikä ajossa jonkun pöllön alla joka ei käy itsekkään ihan täysillä!

        Täys paska koko motomaster. Niin hämärää toimintaa firmalla. Onneksi en tuolta paskapuljusta ostanut mitään vaikka heihin yhteydessä olinkin.


    • jepjep6

      Todella huonoa palvelu MOTOMASTERILTA. Tilasin motocross pyörään "katkeamattomat" ASV:n kahvat. Selvisi että ovatkin erittäin huonolaatuiset kopiot, vaikka laittomasti mainostettiin alkuperäisinä. Palautus kuulema onnistuu -> lähetin ne takaisin, itse piti maksaa postikulut. Nyt kulunut 2kk ja vaikka oon laittanu mailia ja soitellut niin eivät ole palauttaneet rahoja. Viimeinen kerta kun moisen paska lafkan kanssa asioin.

    • yamaha1231

      Itekki käytin yamaha wiagraa "huollossa".

      Ekaa kertaa ku tulin pelipaikalle olin että ei vittu. koko takaselkänoja skraaduilla, kromisuojiin stanslattuna ruuvipenkin leukojen jälkiä, hitsattu paikoilleen, kumi "vaihdettu" näytti olevan joku vanha paska taas alla, etujarru huollettu, no melkeen ensimmäisessä kurvissa ojaan. en tiiä olivatko ajaneet ja keulineet yli..

    • matti meik

      Toivon että kaikki kommentoijat kertovat oikeita faktoja firmasta. Istellä on hyvä kokemus netissä tilaamastani osasta. Mutta aikanani paikan päällä käydessä totesin että antaapi olla. olin ohikulku matkalla ja ajattelin piipahtaa firmassa. Olisin tarvinnu ovensuussa pihalla seisovasta pyörästä pienen osan. osa oli irrotettavissa pyörästä ihan melkein ohikävellen. Kysyin että : paljonkohan osa mahtoi maksaa? Vastaus oli: Nyt ei ole aikaa tule joku toinen päivä. Kerroin että olin ohikulkumatkalla ja en viitsisi tulla muutaman euron osaa erikseen hakemaan. kerroin että jos on kiire voisin vaikka jättää rahat pöydälle ja ohimennen itse ottaa osan. Vastaus oli: meillä ei asiakkaat irrottele osia. Ymmärrän toki asian mutta siinä ajassa kun se hölisi kieltäviä päätöksi olisi voinu irrottaa ja kertoa hinnan. Mutta Jäi osa ostamatta ja paljon muutakin osaa. Harmillista:( Meillä kaililla ol joskus pahat päivät ja tulee tiuskittua. Mutta oliskohan jotain tehtävä asiakas palvelun suhteen ennen kun asiakkaat vähenee. Olen myös saanu hyvää palvelua masterilta.

    • Anonyymi

      Kuluttajariitalautakunnan ratkaisulla piti saatavat hakea, todella ylimielistä käytöstä siihen saakka. Jätti osan rahoista palauttamatta. Kuluttajariitalautakunnan suosituksen jälkeen maksoi. Ei mitään käsitystä kaupan käynnistä postitse jne.

      Jotka tilaatte käytettyjä osia varautukaa siihen ettette riita/palautus asioissa saa kaikkea todennäköisesti takaisin ilman kuluttajariitalautakunnan ratkaisuehdotusta.

    • Anonyymi

      Ei pitkällä kepilläkään lähelle kyseistä firmaa, se siitä pohjalaisten rehellisyydestä

    • Anonyymi

      Kannattaa varoa voi olla sekaantunut talousrikoksiin, kuitteja vaikea saada, ainakin ennen

    • Anonyymi

      Palvelu pelannut, saanut neuvoa puhelimessa ongelman ratkaisuun. Viis satkuun koitettiin jännitteen säädintä, ja sai magneetonkin mukaan koetettavaksi josko se sopisi ja korjaantuisi ennen osto päätöstä.. hommaa tuntuu olevan paljonkin, vaikka komenteissa ivataan ja puhutana firman miehistä mitkä täällä puoluatelee, pitäisi muistaa että kyseessä yhden miehen firma. Vääriä osiakin jos tuele, niin ne tulee taas jostain maahantuojalta yleensä suoraan, ei oikein suuria varastoja autotallissa pidetä varmasti joka mopoon.. Kitisijät vieköön moponsa vaikka jokiniemeen, sieltäkin toki löytyy juttua jos parjata haluaa😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe