Hakukoneyhtiö Vihtori

Idiootteja

Eikö tällasia lafkoja voi pistää toimintakieltoon. Ei MINKÄÄNLAISTA moraalia myyjillä, kauppaavat väkisin palvelujaan. Jos toi oikeesti on Fonectan omistuksessa ei voi sanoo muutaku et PASKAAN on kätensä pistäny ja SYVÄLLE!

9

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fun Lus

      Kannatta harkita funlus.org. Se on toimiva ja hyvä ja parempi kuin vihtori.

      • Yrittäjä jolla järki vielä pelaa

        Heippa! Eipä paljon ole mainoksesta hyötyä Googlessa jos on euron päiväbudjetti kun jotkut hakusanat maksavat jo yli 1 € Googlelta suoraankin ostettuna. Koko Google mainonta on suurta rahastusta, parhaat ja toimivimmat hakemistot yritystiedon hakemiseen ovat Eniro ja Fonecta. Niillä on myös numeropalvelu jota Googlella ei ole. Ja ovat hinnaltaan suorastaan inhimilliset Google mainontaan verrattuna.


      • faktaaaaaa
        Yrittäjä jolla järki vielä pelaa kirjoitti:

        Heippa! Eipä paljon ole mainoksesta hyötyä Googlessa jos on euron päiväbudjetti kun jotkut hakusanat maksavat jo yli 1 € Googlelta suoraankin ostettuna. Koko Google mainonta on suurta rahastusta, parhaat ja toimivimmat hakemistot yritystiedon hakemiseen ovat Eniro ja Fonecta. Niillä on myös numeropalvelu jota Googlella ei ole. Ja ovat hinnaltaan suorastaan inhimilliset Google mainontaan verrattuna.

        Enpä nyt suoralta kädeltä menisi Googlea rahastukseksi sanomaan. Toki mainonta siellä maksaa, mutta eikös se maksa kaikissa muissakin medioissa? Googlessa sentään maksat vain kävijöistä etkö siitä että mainostasi näytetään, kuten käytännössä kaikkialla muualla, netissä ja puhumattakaan muista medioista.

        Mainontaa Googlessa kannattaa tehdä omalle kukkarolle sopivalla budjetilla ja myös seurata sitä mitä mainonta tuottaa.
        Eniron ja Fonectan kautta et sinä eikä kukaan muukaan saa ikinä kiinni edes murto-osaa niistä potentiaalisista asiakkaista, joita Googlen kautta saa.
        Ja miksi?
        No siksi että 98% suomalaisista netin käyttäjistä hakee tiedon Googlen kautta, tarkoittaa noin 10 miljoonaa hakua joka päivä, kun Eniron ja Fonectan käyttö samaan aikaan on jossain muutaman prosentin paikkeilla.

        Järki käteen siinä Google -kampanjoinnissa, niin hyödyt sinäkin siitä. Jos ei osaaminen tai aika riitä, niin käytä ammattilaisen apua.


      • mistä kukakin maksaa
        Yrittäjä jolla järki vielä pelaa kirjoitti:

        Heippa! Eipä paljon ole mainoksesta hyötyä Googlessa jos on euron päiväbudjetti kun jotkut hakusanat maksavat jo yli 1 € Googlelta suoraankin ostettuna. Koko Google mainonta on suurta rahastusta, parhaat ja toimivimmat hakemistot yritystiedon hakemiseen ovat Eniro ja Fonecta. Niillä on myös numeropalvelu jota Googlella ei ole. Ja ovat hinnaltaan suorastaan inhimilliset Google mainontaan verrattuna.

        Meillä on erittäin hyvät kävijänseurannat nettisivuillamme ja kylmä tosiasia on, että mistään yrityshakemistoista (edes näistä suurimmista) ei tule liikennettä juuri nimeksikään sivuillemme vuositasolla.
        Google -mainonta on kyllä kalliimpi ja varmasti myös rahastusta, mutta sieltä tulee oikeasti paljon kävijöitä ja mikä tärkeintä myös asiakkaita. Ei se mikään kultakaivos ole, mutta paljon tuottaoisampi kuin yrityshakemistot joissa olimme ennen vuosikaudet asiakkaana. Selkeästi plussan puolella mennään google-mainonnassa, mutta yrityshakemistoissa meni aina miinuksen puolelle.


    • VihtoriLehtori
    • käsittämätöntä ahneu

      Myös huono kokemus. Myyjällä ja johdolla huono moraali, aggressiivinen myyntityyli. Alä meinaakaan ostaa tai joudut ostamaan väkisin

      • Niko P...

        Vihtori on siis siirtynyt toimimaan vahvemmin Fonectan brändin alla muuttaessaan nimensä Fonecta hakukonemarkkinoinniksi...Olikohan Vihtorin nimi olla jo niin ryvettynyt ja vihattu että oli pakko vaihtaa nimeä?? Itse lyön heti luurin korvaan kun minulle soittava henkilö sanoo olevansa Vihtorin/Fonectan työntekijä. En ole kokenut kuin huonoa palvelua ja suoraa kusetusta siitä yrityksestä. Teen itse google-mainontani suoraan googlen kautta, kustannukset noin 10% siitä mitä Vihtori/Fonecta minulta velottaisi. Ei enää ikinä tämän yrityksen kanssa yhteistyötä omalla kohdallani, kiitos ja näkemiin.


      • telemarkkinoija
        Niko P... kirjoitti:

        Vihtori on siis siirtynyt toimimaan vahvemmin Fonectan brändin alla muuttaessaan nimensä Fonecta hakukonemarkkinoinniksi...Olikohan Vihtorin nimi olla jo niin ryvettynyt ja vihattu että oli pakko vaihtaa nimeä?? Itse lyön heti luurin korvaan kun minulle soittava henkilö sanoo olevansa Vihtorin/Fonectan työntekijä. En ole kokenut kuin huonoa palvelua ja suoraa kusetusta siitä yrityksestä. Teen itse google-mainontani suoraan googlen kautta, kustannukset noin 10% siitä mitä Vihtori/Fonecta minulta velottaisi. Ei enää ikinä tämän yrityksen kanssa yhteistyötä omalla kohdallani, kiitos ja näkemiin.

        itse asiassa varmasti oli todella ryvettynyt. mutta EI se paska nimeä vaihtamalla miksikään muutu :)


    • Ylipanostaja

      Moi, VIHTORI teki hienot kotisivut. Mutta kun Fonekta osti vihtorin ne muka sai iliman minulta kysymättä "omistus" oikeuden samalla mun kotisivuille. Se katotaan käräjillä. Olen maksanut kotisivujen tekemisen vihtorille. Eli minun mielestä minulla on vielä oikeus minun omiin kotisivuihini. Minä en maksa domainin yllä pidosta satoja euroja vuodessa. Ja se kävijä seuranta ei tuota , ei ole tuottanut 6 vuoden aikana kuin 1 kpl. varteen otettavan yhteyden oton työn saantiini koskevan kontaktin. Mutta mainosta kyllä pukkaa PERKELE. Terv. www.panostusjarajaytyspalvelu.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe