Viimeinen mahdollisuus

Elossa.

Kuuluuko satanismiin millään tavalla taikuus, musta magia, noituus tms? Vai kuuluvatko ne pelkästään sitten esim. saatananpalvonnan piiriin? Onko olemassa kirjallisuutta, jossa käsitellään satanismia em. asioiden yhteydessä?

Olen vapaamielinen agnostikko ja satanismi kiinnostaa minua. Olen myös taipuvainen uskomaan noituuteen ja erittäin kiinnostunut kokeilemaan siihen liittyviä asioita. Suoraan sanottuna haluaisin kokeilla pahoja taikoja, siis sellaisia, joissa aiheutetaan joillekin (ilkeille) ihmisille jotain (pientä) pahaa, ei-väkivaltaisella tavalla. Monet saattavat pitää tällaista aikomusta ja halua naurettavana ja lapsellisena, mutta itse pidän mahdollisina tällaisia yliluonnollisia tekoja, vaikkakaan en ehkä kovin todennäköisinä.

Olen ihan pienestä lapsesta lähtien tuntenut olevani erilainen kuin muut. Olenkin erilainen, myös muiden ihmisten mielestä. Minusta ei ole koskaan pidetty, ei missään yhteisössä koko elämäni aikana. Kun olin lapsi, muistan kuinka äitini silitti päätäni ja sanoi surullisella äänellä "Miksi kukaan ei pidä sinusta?".

Nyt olen jo aikuinen. Minulla on pari kaveria, jotka jostain ihmeellisestä syystä ovat lyöttäytyneet seuraani ja pysyneet läheisyydessäni jo useita vuosia. Toinen heistä on kiinnostunut new age -hengellisyydestä ja posiitivisesta energiasta, kanavoimisesta jne. Hän on ollut kiinnostunut kys. asioista jo varhaisesta teini-iästä alkaen. Toinen on kiinnostunut illuminatista, joskaan ei harrasta kovin aktiivisesti kys. asioita. Itse en ymmärrä kummastakaan em. hengellisyydestä mitään eikä minua myöskään oikeastaan kiinnosta.

Olen kuitenkin aina ollut kiinnostunut pahuudesta, hyvyydestä ja siitä onko tällainen vastakkainasettelu edes mielekäs ja onko sillä lopulta mitään vastaavuutta luonnossa tai edes ihmisten symbolitodellisuudessa. Oikeudentunto minulla on aina myös ollut poikkeuksellisen voimakas. Kostaminen ja koston moraalifilosofia on ollut elämässäni pysyvä teema, mieleni askartelee säännöllisesti oikeudenmukaisuuden, koston ja toisaalta armon merkityksen ympärillä. Tämä kiinnostus koston oikeutukseen ei ole mikään ihme, sillä minua kohdellaan jatkuvasti väärin ja epäreilusti, syystä jota en tiedä. Ihmisten ilkeys ei jäänyt minun kohdallani ainoastaan koulukiusaamiseen, vaan minua on kiusattu myös esim. yliopistossa ja työelämässä. Eikä kyse ole pelkästään minun omasta tulkinnastani, vaan myös muut ovat huomanneet sen, että ihmiset suhtautuvat minuun kielteisesti ilman syytä. Osa ihmisistä vaikuttaa pelkäävän minua, osa vihaavan. Olen myös kohdannut ihmisiä, jotka uskovat minulla olevan yliluonnollisia voimia (se on pitkä ja hauska tarina... :D ).

Koen ettei minulla enää ole mahdollisuuksia selvitä sosiaalisessa todellisuudessa ja että tarvitsen nyt jotain peruspsykologiaa ja sen laatimia selviytymisstrategioita väkevämpää apua. Uskonnot on koluttu läpi, ja vaikka olen erittäin kiinnostunut uskosta kokemuksellisella tasolla, uskonnoista yhteiskunnallisena ja sosiaalipsykologisena ilmiönä jne, minulle ei ole koskaan ollut mitään varsinaista hyötyä niistä. Tänä aamuna herätesäni mielessäni oli kirkkaana vastaus, viimeinen mahdollisuuteni: satanismi ja left-hand path. Onko satanismi siis "pelkkää" filosofiaa vai voiko siitä hyötyäkin jotenkin elämässään? Miten siitä voi hyötyä? En ole (enää) kiinnostunut vain filosofoinnista vaan haluan jotain kouriintuntuvaa.

5

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • implacable

      Viestejä täältä lukiessasi olisit saanut jo paljon selville. Lisäksi googlettamallakin. Mutta joo, fiksuinta olisi ehkä lukea ensi alkuun Kotkavuoren vasemman käden polku ja sitten perään Laveyn Saatanallinen Raamattu. Niissä molemmissa on paljon tekstejä rituaaleista. Silleen lyhyesti kerrottuna on myötätuntoriitti, tuhoamisriitti ja rakkausriitti. Tuhoamisriitti sinua varmaan eniten kiehtoo. Siinä on tarkoitus purkaa kaikki se paha olo, mitä kyseinen henkilö on sinulle aiheuttanut ja samalla purkaa se magiana niin, että pahalla tyypille käy hassusti. Kaikki satanistit eivät kuitenkaan usko magian toimivuuteen, vaan pitävät sitä psykodraamana. Kuitenkin on monia satanisteja, jotka uskovat siihen. Lavey myös itse uskoi siihen. Enivei. Olen itse tehnyt näitä rituaaleja ja on sattunut hassuja sattumia. Ehkä vain ironista tuuria tai sitten oikeaa magiaa. Mene ja tiedä. En kuitenkaan mielelläni puhu omista kokemuksistani vain annan suuntaa. Osta nuo kirjat jostakin ja tutustu riitteihin. Googleta myös satanismi englanniksi ja suomeksi ja tarkastele teististä satanismia. Se on samaa kuin normaali satanismi, mutta siinä magiaan uskotaan oikeasti.

      Ja ps. saatananpalvontaa ei ole erillisinä uskontona satanismista. On vain satanismia ja erilaisia Saatana-käsityksiä.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      //Tämä kiinnostus koston oikeutukseen ei ole mikään ihme, sillä minua kohdellaan jatkuvasti väärin ja epäreilusti, syystä jota en tiedä. Ihmisten ilkeys ei jäänyt minun kohdallani ainoastaan koulukiusaamiseen, vaan minua on kiusattu myös esim. yliopistossa ja työelämässä.//



      - Ajattelitko laittaa vahingon kiertämään?

      • Elossa.

        kosto on eri asia kuin vahingon kiertoon laittaminen. Ja saa nyt nähdä tuleeko kostostakaan mitään, jos henget eivät ole suotuisia =D


    • oletko kuulolla viellä

      Suosittelen että lukisit Matti kankaanniemen ja Päivi Niemen kirjan "Voimat vastakkkain" ennen kuin päätät mitään lopullista.

    • myökin_elossa

      Olisin voinut kirjoittaa täsmälleen samanlaisen aloituksen, mutta löytyikin valmis, vanha ketju! Asia on minulle hyvin ajankohtainen.

      Olen pitkään harkinnut, miten pitäisi suhtautua ihmisiin, joille ei tämän maailman keinoin mahda mitään, mutta joiden kanssa/armoilla on kuitenkin pakko elää. Poskien kääntely ei loputtomasti onnistu. Kun oikeus ja kohtuus eivät pitkälläkään aikavälillä toteudu, kostaminen alkaa tuntua oikeutetulta. Miten olette kokeeneet onnistuneenne tällä saralla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe