Suomalaisille ja muille pohjoismaalaisille tarjolla lastenhoitoapua suomeksi ja ruotsiksi, niille vanhemmille jotka haluavat viettää illan kahdestaan ulkona. Asumme Gran Canarialla 3 lapsemme kanssa joten hoito järjestyy joko hotellilla tai kotonamme jossa myös leikkiseuraa 4v,6v ja 10v pojista.
yhteystiedot löytyvät sivulta www.ridingcanarias.com
Lastenhoito apua
2
554
Vastaukset
- kiitos ei
käytä apuanne ja täällä markkinointi on kiellettyä. Jos ei osaa edes tuota niin miten osaisi huolehtia myöskään lapsista? Minusta aika epätoivoista puuhastelua moinen juttu.
- toinen näkökulma
Vastaavan tyyppisiä viestejä esiintyy kaikilla palstoilla, enkä nyt kuitenkaan olisi niin sallimaton. Viesti oli minusta asiallinen ja varmasti tavoittaa kohderyhmänsä.
Pohtisin pikemminkin sitä, että jos lasten kanssa lähdetään reissuun, pitääkö ne tenavat tunkea ulkopuoliseen hoitoon. Eikö edes 1-2 viikkoa voisi viettää vaan perheen kesken? Tenavat käyvät päivähoidossa/koulussa ja tarvitsevat lomaa ja kiireetöntä yhdessäoloa vanhempiensa kanssa. Jos vanhemmat haluavat mennä rilluttelemaan, sitten pitää järjestää ihan erillinen matka ja jättää lapset suosiolla kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892