Olen katsellu tuollaista pyörää ja tässä muutama kysymys.
Millaiset huoltovälit ko. pyörässä on? (milloin venttiilien säädöt yms. öljynvaihdot)
Miten se muuten kulkee?? Verrataan esim. KTM exc 525 (sellaisen olen omistanu)
Ja kertokaa käytännön kokemuksia ja juttuja, sana vapaa.
ER 6n
4
949
Vastaukset
- er-6n
Itse just ostin 2008 mallin, ajettu peräti 300km..
ajoin kortin kyseisellä pyörällä ja tykästyin.. helppo ajaa..
edullinen pyörä hinnaltaan.. huoltoväleistä en nyt muista kait ne aika normaalit..
heppoja se 72 ja ihan tarpeeksi mennee... - Jokojoo
Huollot 6-tonnin välein, venttiilien säätö/tarkastus 42000km. Öljyn vaihto12tkm. ER:ssä vähemmän tehoa kuin 600:ssa sporteissa. Huippunopeutta en ole kokeillu, ja normaali ajossa yksin teho riittää varttuneemmalle motoristille. Mulla oma pyörä myytävänä nettimotossa, kun työttömyys iski.
- aloittelija.............
Siis 42 000 km eka venasäätö??
- Jokojoo
aloittelija............. kirjoitti:
Siis 42 000 km eka venasäätö??
"Valve clearance -inspect Every 42000km /26000 mile" . Eikö Kawa ole enää entisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1975355SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784379Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803128SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2392550Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1252321Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur941687Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441357Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49975- 62896
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24885