Olen katsellu tuollaista pyörää ja tässä muutama kysymys.
Millaiset huoltovälit ko. pyörässä on? (milloin venttiilien säädöt yms. öljynvaihdot)
Miten se muuten kulkee?? Verrataan esim. KTM exc 525 (sellaisen olen omistanu)
Ja kertokaa käytännön kokemuksia ja juttuja, sana vapaa.
ER 6n
4
1141
Vastaukset
- er-6n
Itse just ostin 2008 mallin, ajettu peräti 300km..
ajoin kortin kyseisellä pyörällä ja tykästyin.. helppo ajaa..
edullinen pyörä hinnaltaan.. huoltoväleistä en nyt muista kait ne aika normaalit..
heppoja se 72 ja ihan tarpeeksi mennee... - Jokojoo
Huollot 6-tonnin välein, venttiilien säätö/tarkastus 42000km. Öljyn vaihto12tkm. ER:ssä vähemmän tehoa kuin 600:ssa sporteissa. Huippunopeutta en ole kokeillu, ja normaali ajossa yksin teho riittää varttuneemmalle motoristille. Mulla oma pyörä myytävänä nettimotossa, kun työttömyys iski.
- aloittelija.............
Siis 42 000 km eka venasäätö??
- Jokojoo
aloittelija............. kirjoitti:
Siis 42 000 km eka venasäätö??
"Valve clearance -inspect Every 42000km /26000 mile" . Eikö Kawa ole enää entisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619