Olen katsellu tuollaista pyörää ja tässä muutama kysymys.
Millaiset huoltovälit ko. pyörässä on? (milloin venttiilien säädöt yms. öljynvaihdot)
Miten se muuten kulkee?? Verrataan esim. KTM exc 525 (sellaisen olen omistanu)
Ja kertokaa käytännön kokemuksia ja juttuja, sana vapaa.
ER 6n
4
1141
Vastaukset
- er-6n
Itse just ostin 2008 mallin, ajettu peräti 300km..
ajoin kortin kyseisellä pyörällä ja tykästyin.. helppo ajaa..
edullinen pyörä hinnaltaan.. huoltoväleistä en nyt muista kait ne aika normaalit..
heppoja se 72 ja ihan tarpeeksi mennee... - Jokojoo
Huollot 6-tonnin välein, venttiilien säätö/tarkastus 42000km. Öljyn vaihto12tkm. ER:ssä vähemmän tehoa kuin 600:ssa sporteissa. Huippunopeutta en ole kokeillu, ja normaali ajossa yksin teho riittää varttuneemmalle motoristille. Mulla oma pyörä myytävänä nettimotossa, kun työttömyys iski.
- aloittelija.............
Siis 42 000 km eka venasäätö??
- Jokojoo
aloittelija............. kirjoitti:
Siis 42 000 km eka venasäätö??
"Valve clearance -inspect Every 42000km /26000 mile" . Eikö Kawa ole enää entisensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640