Voisiko joku kertoa millainen hotelli, AM tarjonnassa? Lasten (7-16v.) kanssa suunnitellaan ensi kevääksi sinne matkaa.
Onko hotelli ihan sivulla, vai onko lähistöllä kauppoja/ravintoloita? Ekaa kertaa tuohon maahan suunitellaan matkaa, joten kaikkea mahdollista kohteesta, rannoista, hintatasosta ja hotellista luettaisiin mieluusti.
Club in, Eilat
1
541
Vastaukset
- kaupungista
Josko tarkoitat keskustasta 7km päässä sijaitsevaa Club In;tä niin se on melko kaukana kaupungin palveluista, (no, paljon ja paljon, kaikki on suhteellista). Ja teitysti se, mitä lomalta hakee, ratkaisee asian.
Hotellit sinänsä kaikki on tasoltaan hyviä ja siistejä. Jos pitää snorklauksesta ja merestä muutenkin paikka hyvä.
Liikenneyhteydet varsinaiseen kaupunkiin on hyvät ja edulliset. Taksit vie muutamalla eurolla. Paikalliset bussitkin liikkuu reiteillään. Muistaakseni joistain noista kauempana olevista hotelleista olisi ollut ilmaisiakin kyytejä kaupungille?
Kaupat ja ravintolat pääasiassa sijaitsee kaupungissa, pohjoisranta alueella, missä paljon myös hotelleja sekä varsinaisen paikallisten asukkaiden puolella. (lentokenttä hauskasti jakaa kaupungin).
Eilat, niinkuin koko Israel on siisti, korkean teknologian maa. Kaupungissa on turvallista ja puhdasta. Mukavia, paljon erilaisia ostospaikkoja. Kauppaa saa tehdä ihan rauhassa.
Itse olen ollut eri kokoonpanoilla neljässä eri hotellissa. Kaikki erilaisia. Lasten kanssa tykästytty Royal Gardeniin, niin että uusi matka jo varattuna samaiseen hotelliin. Sieltä sopiva matka kävellen lintupuistoon, rannalle, kaupunkiin, rantabulevardille, ravintoloihin......
Rannat osittain pyöreää pientä kiveä, osaan ajettu pehmeä hiekka. Loivasti jyrkkenevät siistit. Uima- ja snorklausranoja usempia. Veden suolapitoisuus senverran korkea, että kelluttaa helposti. Lisäksi vesi on aina vähintää 20 asteista. Ilmasto miellyttävän lämmin ja kuiva.
Tässä joitain omai mielipiteitäni matkoistani. Vastailen mielelläni, jos vielä jotain sellaista on!!!!!!!!!!!!
Mukavaa lomasuunnittelua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892