Olen mahdollisesti hankkimassa japanese chin pennun, mutta pari asiaa askarruttaa.. eli lähteekö japanese chineiltä paljon karvaa? ja pitääkö niitä pestä usein ja takkuuntuuko turkki helposti? tykkäävätkö ne lenkkeillä pitkiä lenkkejä? ja paljon japanesen pentu maksaa kunnolliselta kasvattajalta?
kiitos vastanneille.
Japanese chinistä...
2
223
Vastaukset
- ezzz
Minulla oli punavalkoinen japanese chin poika koira, joka harmillisesti kuoli kaksi vuotiaana synnynäiseen sydämen vajaatoimintaan. Koirana tämä rotu on kuitenkin aivan mahtava!! Siitä ei lähde juurikaan karvoja (vaikka onkin pitkäkarvainen) ja koiraa pestään silloin kun se on likanen (niinkuin muitakin koiria). Japanese chin rakastaa lenkkeilyä ja jaksaa yllättävän pitkiä lenkkejä :) Tämä rotu ei myöskään hauku ja jos haukkuu niin se ei tule turhasta. Itse maksoin 900 euroa koirasta, joten hinta on siinä 800-1000 paikkeilla.
- chinitär
suosittelen ko rotua lämpimästi.
itselläni reilun 4kk uros ja 12v 6kk. keskihinta 1000e värivirheellien yms halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472