Kawasaki vn 900/cobrat

mistä

Siis hienoo et kawaa saa esm cobrat mutta!Mistä saa niihin vanhoissa putkissa olevan tunnistimen paikikalle jotain???? neistä mistä v i., neistä ja mitä ??ois kiva kun cobrat pelais ilman häiriötekiöitä!!!

7

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vn900

      Mulle cobrat laitettiin Bike Worldissa. Ne tunnistimet on laitettu niihin cobriin paikalleen eikä oo mitään häiriöitä. En ihan varmaan kyllä tiedä mitä tarkoitat??
      Mulla siis cobrat murisee, meno maistuu ja tunnistimet tunnistaa.

      • VN900 Classic

        Olen itsekin funtsinut putkien vaihtoa ja teettä homman pajalla. Paljon sulla tuli maksamaan homma ns. täysihoitona? Tuleeko tehoa/vääntöä lisää? Pyörä on muuten makee, mutta soundit vähän kesyt.


      • mistä

        Jep siis tarkoitin netistä ja fi valon sammumaan hymm,,hyvä idea toi sun mutta ei täällä oo mitää Bike Worldia täytyy tutkia kuka laittais cobrat tunnistimineen.Kawa vn 900 08 on kyllä muuten loisto pyörä kuhan äänet saa kohdilleen;)


      • vn900
        VN900 Classic kirjoitti:

        Olen itsekin funtsinut putkien vaihtoa ja teettä homman pajalla. Paljon sulla tuli maksamaan homma ns. täysihoitona? Tuleeko tehoa/vääntöä lisää? Pyörä on muuten makee, mutta soundit vähän kesyt.

        Mulla kävi niin että ne piti jo uutena laittaa mutta eivä saaneet niitä maahan. Silloin hinta laskettiin asennuksineen 600€ ( pyörä on viimevuotinen 08 )
        Purin kaupan niiden osalta. Tavella pyörä oli huollossa, sanoivat putkien tulleen. Otin ne ja nyt hintaan 540€ myöhässä kun olivat. Listahinta pelkillä putkilla taitaa nyt olla yli 700€ huikeaa kyllä. Mutta on kesä ollut makea ääninen, katseet saa wäinö osakseen. Tehon ja väännö voisin sanoa ehkä hieman parantuneen, muutenkin on wäinössä hyvin se puoli.


      • vn900
        mistä kirjoitti:

        Jep siis tarkoitin netistä ja fi valon sammumaan hymm,,hyvä idea toi sun mutta ei täällä oo mitää Bike Worldia täytyy tutkia kuka laittais cobrat tunnistimineen.Kawa vn 900 08 on kyllä muuten loisto pyörä kuhan äänet saa kohdilleen;)

        Jep, muuta en osaa kertoa. Mutta eikös sitä asennusta saa siitä liikkeestä mistä pyörä on hankittu. Ellei myyjä ole yksityinen. Mulla on peukku niin keskellä kämmentä noiden pyörän fiksauksissa jotta annan ammatti ukkojen hoitaa ne hommat.


    • tunnistimet

      Ne mystiset "tunnistimet" on lamda-anturit, joita sytytyksensäätöboxi käyttää, ainakin uudemmassa ruisku-mallissa(itellä 08). En lähtis vaihtamaan putkia pelkkien äänten takia, vaikuttaa amislaisten touhulta. Säätöboksi mäkeen, tilalle power commanderi ja imupuolelle vapaavirtaussuotimet alkuperäisten superlonien tilalle, niin alkaa Väinöllä uusi elämä.

      • putkijutut

        Onhan nuo putket yleensäkin sikahintaisia pyörän arvoon suhteutettuna,tosin putkistoja saa välillä liikkeestä jopa 50€,ainakin silvertailia löytäny vanhempiin malleihin,eli tinkivaraa on.....kyllähän pyörä pelaa ja kestää alkuperäisillä parhaiten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe