Paljonko on junnuilla kertynyt velkaa harrastaessaan tuning-autoja? Itse ymmärsin lopettaa ajoissa:)
Velkarahalla
4
333
Vastaukset
- söötti kundi
Ei tartte tehä velkaa, kun on varakkaat vanhemmat. Faija sponssaa mielellään hyvää harrastusta.
Tosi moni on todella kateellinen.- RockGoddess
Itse ostan tarvittavat osat silloin kun on varaa ettei kerry mitään velkavuoria. Omasta palkasta on kaikki ostettu..Isi liising sucks^^ Itse lähinnä säälin niitä joille täytyy papan kaikki kustantaa :D
Kyllähän tuota velkaa tulee ja velkaa menee,kun kukaan ei ole sponsoroinut harrastuksia. N.50 000e velkaa ottaneeni,velat melkein maksettu takaisin. Voihan sitä velkaa ottaa minunmielestäni jos on kykyä / halua maksaa se takaisin.
- zoui
Eipä tuossa mitään velkaa oo tarvinnu ruveta tekemään. Käy töissä niin on varaa rakentaa :) tv. pihassa 3kpl 400hv autoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774482Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721615
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431486- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81186- 661115
- 35966