Velkarahalla

Paljonko on junnuilla kertynyt velkaa harrastaessaan tuning-autoja? Itse ymmärsin lopettaa ajoissa:)
4400
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ei tartte tehä velkaa, kun on varakkaat vanhemmat. Faija sponssaa mielellään hyvää harrastusta.
Tosi moni on todella kateellinen.

Äänestä
  • Itse ostan tarvittavat osat silloin kun on varaa ettei kerry mitään velkavuoria. Omasta palkasta on kaikki ostettu..Isi liising sucks^^ Itse lähinnä säälin niitä joille täytyy papan kaikki kustantaa :D

Äänestä

Kyllähän tuota velkaa tulee ja velkaa menee,kun kukaan ei ole sponsoroinut harrastuksia. N.50 000e velkaa ottaneeni,velat melkein maksettu takaisin. Voihan sitä velkaa ottaa minunmielestäni jos on kykyä / halua maksaa se takaisin.

Äänestä

Eipä tuossa mitään velkaa oo tarvinnu ruveta tekemään. Käy töissä niin on varaa rakentaa :) tv. pihassa 3kpl 400hv autoja

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eiWRXSTi kirjoitti:

Paljonko on junnuilla kertynyt velkaa harrastaessaan tuning-autoja? Itse ymmärsin lopettaa ajoissa:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu