Hotel Dolomiti

Basta

Hei,

Kertokaahan kokemuksia ko. hotellista Malcesinessa!

21

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gardalle

      ko.hotellista, aamupala ym. tietoa.

      • olemme takapajulaisia

        Lukekaa Tripadvisorin sivulta asukkaiden arvostelut, jutustelut Hot.Dolomitista. Näyttää olevan puolesta ja vastaan.
        Tuo sivusto on erinomainen, kannatta lukea aina ennenkuin tilaa mitään hotellia mistä tahansa päin maailmaa.
        Suomalaiset eivät sinne kirjoittele oikeastaan koskaan, meillehän tunnetusti kelpaa mikä tahansa, olemme niin sopeutuvaisia, emmekä vieläkään osaa vaatia rahoillemme vastinetta.
        Emme osaa edes kehua mitään hotellia, vaikka aihetta olisikin.


    • Basta

      kokemuksia 1,5 kk:n aikana, joten täytyypä vaan itse mennä 2 viikon kuluttua paikan päälle ottamaan selvää! Sijainti on ainakin erinomainen...

      • TRIPADVISOR LUE !!!!!!!!

        Miten niin ei ole kokemuksia, tuolla 21 asiakasta on kertonut Hot Dolomiitista, onko 21 liian vähän, voi olla tietystikin ettet englantia ymmärrä ?
        vai onko niin, että vain maanmiehen arvosteluun luotat, meillä se on juuri päinvastoin.


      • Basta
        TRIPADVISOR LUE !!!!!!!! kirjoitti:

        Miten niin ei ole kokemuksia, tuolla 21 asiakasta on kertonut Hot Dolomiitista, onko 21 liian vähän, voi olla tietystikin ettet englantia ymmärrä ?
        vai onko niin, että vain maanmiehen arvosteluun luotat, meillä se on juuri päinvastoin.

        Miten se Tripadvisor tähän kuuluu, kun kyselen suomalaisilta tuoreita kokomuksia ko. hotellista? Onko se joku raamattu vai?

        Mutta toden totta, kukaan ei ole vielä kertonut kokemuksiaan tällä palstalla tuosta AM:n listoilla olevasta hotellista...eikä löydy edes vanhoista viesteistä.


      • anpa.
        Basta kirjoitti:

        Miten se Tripadvisor tähän kuuluu, kun kyselen suomalaisilta tuoreita kokomuksia ko. hotellista? Onko se joku raamattu vai?

        Mutta toden totta, kukaan ei ole vielä kertonut kokemuksiaan tällä palstalla tuosta AM:n listoilla olevasta hotellista...eikä löydy edes vanhoista viesteistä.

        itse en ole kyseisessä hotellissa ollut, mutta olin matkaa siihen varaamassa. Ehti paikat meneen äkkilähtöhintoja odotellessa ja nyt olen menossa hotelli Peleriin.
        Itse uskoisin että tuo Dolomiti on ihan peruskiva hotelli...myös joku tutun tuttuni oli ollut kyseisessä hotellissa viime kesänä ja kuuleman perusteella tykännyt.
        Oletko katsonut Dolomitin nettisivuja www.dolomitihotel.net?? ainakin kuvien ja virtuaaliesittelyn perusteella vaikuttaa ihan kivalta. Ja sijaintihan on mainio.
        Tietysti nää kuvat ym ei kerro hotellin palvelusta ja muusta sellasesta mutta toivotaan että sekin pelaa :)
        Oikein hyvää lomamatkaa sulle, millonkas olet lähdössä? itsellä lähtö 29.8.
        Toivotaan että säätkin suosii meitä :)


      • Basta
        anpa. kirjoitti:

        itse en ole kyseisessä hotellissa ollut, mutta olin matkaa siihen varaamassa. Ehti paikat meneen äkkilähtöhintoja odotellessa ja nyt olen menossa hotelli Peleriin.
        Itse uskoisin että tuo Dolomiti on ihan peruskiva hotelli...myös joku tutun tuttuni oli ollut kyseisessä hotellissa viime kesänä ja kuuleman perusteella tykännyt.
        Oletko katsonut Dolomitin nettisivuja www.dolomitihotel.net?? ainakin kuvien ja virtuaaliesittelyn perusteella vaikuttaa ihan kivalta. Ja sijaintihan on mainio.
        Tietysti nää kuvat ym ei kerro hotellin palvelusta ja muusta sellasesta mutta toivotaan että sekin pelaa :)
        Oikein hyvää lomamatkaa sulle, millonkas olet lähdössä? itsellä lähtö 29.8.
        Toivotaan että säätkin suosii meitä :)

        eli 22.8. on lähtö...kyllä varmaan kelit suosii molempia:) Meillä kanssa äkkilähtö ja alkuviikosta oli vielä valinnanvaraa (3 hotellia).
        Olen toki katsonut hotellin omat sivut, mutta niistä ei kovin paljoa irtoa. Juurikin kiinnostaa tuo aamiaispolitiikka ja ilmastoinnin toimivuus kun elokuussa aikas lämmintä tupannut olemaan. Sijainti kyllä ok ja ei pitäisi olla liikenteen melua kun ei ole autotien varressa.
        Pari vuotta sitten olimme hotelli Dianassa elokuun puolivälissä ja nukkumisesta ei kyllä tullut yhtään mitään: Oli niin sairaan kuuma ja siinä hotellissa EI OLE ilmastointia. Pidettiin ovet ja ikkunat auki, mutta ilma aivan seisovaa ja lisäksi oli kiva pikku ylläri: Lasinkerääjät olivat liikkeellä n. klo 4 - 5 aikoihin. Viimeistään siinä vaiheessa sitä heräsi horroksesta, kun he alkoivat tyhjentää lasinkeräyspönttöjä, joita oli aika monta Dianan lähellä olevan parkkipaikan kulmassa. Muuten tosi kiva hotelli kaikin puolin...ystävällinen henkilökunta ja aamiainen paras mitä olen Italiassa koskaan saanut ja sijaintikin mitä mainioin.
        Hauskaa lomaa sullekin=)


      • ei voi valita parasta
        Basta kirjoitti:

        eli 22.8. on lähtö...kyllä varmaan kelit suosii molempia:) Meillä kanssa äkkilähtö ja alkuviikosta oli vielä valinnanvaraa (3 hotellia).
        Olen toki katsonut hotellin omat sivut, mutta niistä ei kovin paljoa irtoa. Juurikin kiinnostaa tuo aamiaispolitiikka ja ilmastoinnin toimivuus kun elokuussa aikas lämmintä tupannut olemaan. Sijainti kyllä ok ja ei pitäisi olla liikenteen melua kun ei ole autotien varressa.
        Pari vuotta sitten olimme hotelli Dianassa elokuun puolivälissä ja nukkumisesta ei kyllä tullut yhtään mitään: Oli niin sairaan kuuma ja siinä hotellissa EI OLE ilmastointia. Pidettiin ovet ja ikkunat auki, mutta ilma aivan seisovaa ja lisäksi oli kiva pikku ylläri: Lasinkerääjät olivat liikkeellä n. klo 4 - 5 aikoihin. Viimeistään siinä vaiheessa sitä heräsi horroksesta, kun he alkoivat tyhjentää lasinkeräyspönttöjä, joita oli aika monta Dianan lähellä olevan parkkipaikan kulmassa. Muuten tosi kiva hotelli kaikin puolin...ystävällinen henkilökunta ja aamiainen paras mitä olen Italiassa koskaan saanut ja sijaintikin mitä mainioin.
        Hauskaa lomaa sullekin=)

        Am:n sivulla lukee hotellin kohdalla ; rajoitettu ilmastointi !!
        Lähetä hotellille sähköposti ja kysy ilmastoinnista ja aamiaisesta ja lasinkeräyspisteestä jos AM ei osaa sinua auttaa.
        Lasinkeräyspisteitä on kaupungissa tosi tiheässä, saattaa olla ettet taaskaan saa nukuttua.


      • yksi mielipide
        ei voi valita parasta kirjoitti:

        Am:n sivulla lukee hotellin kohdalla ; rajoitettu ilmastointi !!
        Lähetä hotellille sähköposti ja kysy ilmastoinnista ja aamiaisesta ja lasinkeräyspisteestä jos AM ei osaa sinua auttaa.
        Lasinkeräyspisteitä on kaupungissa tosi tiheässä, saattaa olla ettet taaskaan saa nukuttua.

        Me asuimme Dolomitissa, ei voi kehua, surkea aamiainen, huoneet rumia, karmea kahden tähden mörskä, ei enää koskaan Dolomitiin.


      • Basta
        ei voi valita parasta kirjoitti:

        Am:n sivulla lukee hotellin kohdalla ; rajoitettu ilmastointi !!
        Lähetä hotellille sähköposti ja kysy ilmastoinnista ja aamiaisesta ja lasinkeräyspisteestä jos AM ei osaa sinua auttaa.
        Lasinkeräyspisteitä on kaupungissa tosi tiheässä, saattaa olla ettet taaskaan saa nukuttua.

        eikä tässä parasta olla hakemassakaan:) Kun reissaa kaikki mahdolliset lomansa ja vähän päälle, niin ei viitsi aina varata matkaa etukäteen ja maksaa siitä maltaita.
        Lukee joo rajoitettu ilmastointi ja tarkemmassa kuvauksessa että ilmastointi päällä hotellin määritteleminä aikoina. Monissa hot. arvosteluissa mainitaan kuitenkin että ilmastointi on maksullinen, ja se taas on aivan eri asia kun tuo "rajoitettu" ...ja mahdollinen maksullisuuskin on yleensä ilmoitettu hoteliin kuvauksessa.
        Näin on, eri asia on sitten se miksi ne lasinkeräyspisteet pitää tyhjentää joka aamu jo klo 4 maissa?!


      • niin mitä sanottiin
        Basta kirjoitti:

        eikä tässä parasta olla hakemassakaan:) Kun reissaa kaikki mahdolliset lomansa ja vähän päälle, niin ei viitsi aina varata matkaa etukäteen ja maksaa siitä maltaita.
        Lukee joo rajoitettu ilmastointi ja tarkemmassa kuvauksessa että ilmastointi päällä hotellin määritteleminä aikoina. Monissa hot. arvosteluissa mainitaan kuitenkin että ilmastointi on maksullinen, ja se taas on aivan eri asia kun tuo "rajoitettu" ...ja mahdollinen maksullisuuskin on yleensä ilmoitettu hoteliin kuvauksessa.
        Näin on, eri asia on sitten se miksi ne lasinkeräyspisteet pitää tyhjentää joka aamu jo klo 4 maissa?!

        Mitä Aurinkom.sinulle vastasi kun kysyit asiaa ?


      • Basta
        niin mitä sanottiin kirjoitti:

        Mitä Aurinkom.sinulle vastasi kun kysyit asiaa ?

        Ilmastointi on toiminnassa hotellin määritteleminä aikoina. Ilmastointi on maksuton.

        No, reilun viikon päästä sitä on viisaampi tässäkin asiassa:)


      • niin mitä sanottiin
        Basta kirjoitti:

        Ilmastointi on toiminnassa hotellin määritteleminä aikoina. Ilmastointi on maksuton.

        No, reilun viikon päästä sitä on viisaampi tässäkin asiassa:)

        Hyvä että yksi mieltäsi painanut asia sitten selvisi. Ja yhden arvostelunkin suomalaiselta oletkin jo saanut. Valittaen totean etten itse siinä asuisi, ohi olen monasti kävellyt kyllä. Syy miksi en asuisi itse on se, että alle 3-tähden hotelliin emme majoitu ja meillä on onneksi mistä valita sillä matkustamme omatoimisesti ja Malcesinessä on yli 100 hotellia mistä valita. Jos rohkenet omatoimisesti matkustaa suosittelen sinulle hot.Augustaa ja hot.Capria, mutta meidän lempihotellin nimeä en kerro, syyn varmaan arvaatkin.


      • Basta
        niin mitä sanottiin kirjoitti:

        Hyvä että yksi mieltäsi painanut asia sitten selvisi. Ja yhden arvostelunkin suomalaiselta oletkin jo saanut. Valittaen totean etten itse siinä asuisi, ohi olen monasti kävellyt kyllä. Syy miksi en asuisi itse on se, että alle 3-tähden hotelliin emme majoitu ja meillä on onneksi mistä valita sillä matkustamme omatoimisesti ja Malcesinessä on yli 100 hotellia mistä valita. Jos rohkenet omatoimisesti matkustaa suosittelen sinulle hot.Augustaa ja hot.Capria, mutta meidän lempihotellin nimeä en kerro, syyn varmaan arvaatkin.

        Olen reissannut (Gardallakin) n. 20 vuotta ja aika usein ollut "omatoimisesti" liikkeellä, 6 kertaa tullut käytyä omalla autollakin. Siinä on tietty omat puolensa mutta kun olen katsellut elokuun lopun hintoja (mikä on juurikin toptopseason Gardalla) niin ei ihan halpoja ole hotellit ja aika täysiäkin ovat vielä.

        Nyt vaan osui niin sopivasti äkkäri kohdalle että piti iskeä kiinni. Monesti ollaan mekin ohi kuljettu kun ko. hotelli niin sopivasti on ihan keskustassa...mutta täytyy valittaen todeta, että ei ne pelkät tähdet todellakaan kaikkea merkitse. On tehty löytöjä, 2 tähden pensionaatti Malcesinessa ja petytty 4 tähden Rivan hotellissa.

        Toinen seikka miksi varsinkin viikon matkalla (Gardalle) suosin paketteja on lennot: 2,5 h ja olet perillä Veronassa, siitä tunti hotellille. Millä vaan muulla vaihtoehdolla saa reissata puoli päivää, vaihdella konetta, käyttää junaa ja bussia, ei kiitos!


      • niin mitä sanottiin
        Basta kirjoitti:

        Olen reissannut (Gardallakin) n. 20 vuotta ja aika usein ollut "omatoimisesti" liikkeellä, 6 kertaa tullut käytyä omalla autollakin. Siinä on tietty omat puolensa mutta kun olen katsellut elokuun lopun hintoja (mikä on juurikin toptopseason Gardalla) niin ei ihan halpoja ole hotellit ja aika täysiäkin ovat vielä.

        Nyt vaan osui niin sopivasti äkkäri kohdalle että piti iskeä kiinni. Monesti ollaan mekin ohi kuljettu kun ko. hotelli niin sopivasti on ihan keskustassa...mutta täytyy valittaen todeta, että ei ne pelkät tähdet todellakaan kaikkea merkitse. On tehty löytöjä, 2 tähden pensionaatti Malcesinessa ja petytty 4 tähden Rivan hotellissa.

        Toinen seikka miksi varsinkin viikon matkalla (Gardalle) suosin paketteja on lennot: 2,5 h ja olet perillä Veronassa, siitä tunti hotellille. Millä vaan muulla vaihtoehdolla saa reissata puoli päivää, vaihdella konetta, käyttää junaa ja bussia, ei kiitos!

        Olen samaa mieltä, että elokuu on kallein lomakuukausi. Olen samaa mieltä, että 2-tähdenkin voi olla löytö, nimenomaan löytö, siis poikkeus. Olen samaa mieltä, että omatoimiselta matkapäivä on pidempi.

        Emme matkusta koskaan elokuussa, väenpaljouden, kuumuuden ja kalleuden takia.
        Lomailemme aina väh.2,5 viikkoa joten matkapäivän pituudella ei ole merkitystä.
        Emme halua asua samassa hotellissa suomalaisten kanssa.

        Toivottavasti saat nukuttua ilmastoidussa huoneessa levollisesti yösi ja saat monipuolisen maittavan aamiaisen hotellissa, jonka SINÄ ITSE OLET VALINNUT.

        Älä stressaa turhaan vaan nauti lomastasi !!


      • Basta
        niin mitä sanottiin kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että elokuu on kallein lomakuukausi. Olen samaa mieltä, että 2-tähdenkin voi olla löytö, nimenomaan löytö, siis poikkeus. Olen samaa mieltä, että omatoimiselta matkapäivä on pidempi.

        Emme matkusta koskaan elokuussa, väenpaljouden, kuumuuden ja kalleuden takia.
        Lomailemme aina väh.2,5 viikkoa joten matkapäivän pituudella ei ole merkitystä.
        Emme halua asua samassa hotellissa suomalaisten kanssa.

        Toivottavasti saat nukuttua ilmastoidussa huoneessa levollisesti yösi ja saat monipuolisen maittavan aamiaisen hotellissa, jonka SINÄ ITSE OLET VALINNUT.

        Älä stressaa turhaan vaan nauti lomastasi !!

        kokemukseni mukaan parhaat kelit...ja silloin ei onneksi juurikaan huomaa suomalaisia (omatoimimatkalaisia), kun Italialaiset ja Saksalaiset ovat lomalla!


      • taas pastaa
        Basta kirjoitti:

        kokemukseni mukaan parhaat kelit...ja silloin ei onneksi juurikaan huomaa suomalaisia (omatoimimatkalaisia), kun Italialaiset ja Saksalaiset ovat lomalla!

        Pasta matkustaa sinivalkoisin siivin Suomalaisen matkatoimiston ryhmämatkalla ja istuu suomalaisten kanssa bussissa ja asuu suomalaisten veljiensä kanssa samassa hotellissa ja sama toisin päin. Mitäs vikaa siinä muuten on, toivottavasti et haise mämmille sillä samassa bussissa istumme kanssasi, ja helvetti soikoon asummekin vielä samassa hotellissa kanssasi. Sinut me kyllä tunnistetaan helposti siitä kun olet väsähtäneen näköinen kun et saa nukuttua ja taatusti mesoat aamukahvista ja olet likomärkä mennen tullen kun ei ole ilmastointia. Me aletaan vääntämään ulkomaankieltä jos sinuun törmätään. Saatana taas menee loma pilalle jonkun narisijapastan takia.


      • Ihana Garda
        anpa. kirjoitti:

        itse en ole kyseisessä hotellissa ollut, mutta olin matkaa siihen varaamassa. Ehti paikat meneen äkkilähtöhintoja odotellessa ja nyt olen menossa hotelli Peleriin.
        Itse uskoisin että tuo Dolomiti on ihan peruskiva hotelli...myös joku tutun tuttuni oli ollut kyseisessä hotellissa viime kesänä ja kuuleman perusteella tykännyt.
        Oletko katsonut Dolomitin nettisivuja www.dolomitihotel.net?? ainakin kuvien ja virtuaaliesittelyn perusteella vaikuttaa ihan kivalta. Ja sijaintihan on mainio.
        Tietysti nää kuvat ym ei kerro hotellin palvelusta ja muusta sellasesta mutta toivotaan että sekin pelaa :)
        Oikein hyvää lomamatkaa sulle, millonkas olet lähdössä? itsellä lähtö 29.8.
        Toivotaan että säätkin suosii meitä :)

        majoitut? Peleriin olisi vielä paikkoja 29.8.09 lenolle, taitaa olla am:n viimeinen lento 2viikon matkalle?
        Paljonko maksoit?
        Olemme olleet gardalla 15.9. olleella maakuntalennolla, ja lämmintä oli, muutaman kerran ripsutti, uintivesi oli ihanan lämmintä.


      • Basta
        taas pastaa kirjoitti:

        Pasta matkustaa sinivalkoisin siivin Suomalaisen matkatoimiston ryhmämatkalla ja istuu suomalaisten kanssa bussissa ja asuu suomalaisten veljiensä kanssa samassa hotellissa ja sama toisin päin. Mitäs vikaa siinä muuten on, toivottavasti et haise mämmille sillä samassa bussissa istumme kanssasi, ja helvetti soikoon asummekin vielä samassa hotellissa kanssasi. Sinut me kyllä tunnistetaan helposti siitä kun olet väsähtäneen näköinen kun et saa nukuttua ja taatusti mesoat aamukahvista ja olet likomärkä mennen tullen kun ei ole ilmastointia. Me aletaan vääntämään ulkomaankieltä jos sinuun törmätään. Saatana taas menee loma pilalle jonkun narisijapastan takia.

        vai mikä tuli? Viittasin kyllä ed. kirjoituksessani näihin ns. "omatoimimatkailijoihin" jotka aina ovat vähintään päätä ylempänä meitä muita "turisteja". Eikä ryhmämatkoissa mitään vikaa ole, en kai minäkään niitä muuten käyttäisi...


      • Basta
        Ihana Garda kirjoitti:

        majoitut? Peleriin olisi vielä paikkoja 29.8.09 lenolle, taitaa olla am:n viimeinen lento 2viikon matkalle?
        Paljonko maksoit?
        Olemme olleet gardalla 15.9. olleella maakuntalennolla, ja lämmintä oli, muutaman kerran ripsutti, uintivesi oli ihanan lämmintä.

        Tuli reissu Malcesineen heitettyä, ilmat suosi ja kaikki meni ok. Hotelli Dolomiti oli hyvällä paikalla ja palvelu ystävällistä. Ilmastointi pelasi ja yöt sai nukuttua hyvin ilman mitään meteleitä ja häiriöitä. Sijainti tosiaan mitä mainioin, ei kuitenkaan pääväylän varrella vaan siitä hieman järvelle päin. Aamiainen (ei buffet) riittävä, varsinkin kahvit olivat maistuvia, ei mitään automaattikuraa kuten alkaa olemaan aika yleisesti hotelleissa nykyään. Kaikin puolin hyvä hotelli edulliseen hintaan, voisin mennä uudelleenkin.


    • ei mikään turhan tarkka

      Sijainti on todella per....stä, miten voi asua jollakin niin syrjäisellä kujalla että on vaikea löytää kotiin jos on pienessä kännissä ? Valoa saa lampusta näköalaa ei ole ollenkaan. Kilometri rantaan alamäkeä ja ainakin kaksi takaisin ennen kun opit tuntemaan missä murjussa asut. Siinä sulla pohj Italialaista ihanuutta. Onneksi ei tule käytyä huoneessa kun nukkumassa jos silloinkaan pystyy ilman talikynttilöitä tupattuna korviin. Aamupala on samanlainen kun Matkustajakoti Pilvilinassa Pihtiputaalla, runsas ja riittävä, riippuen tietysti mihin on tottunut. Tattaripuuroa ei saa talkkunalla mutta muuta kyllä. Suosittelen hotellia lämpimästi, tästä ei voi hotellit muuta kun tulla paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe