Kylpyhuoneremontti

..

Minkähänlaisissa hinnoissa pyörii lappeenrannan firmojen kylpyhuoneremppa kustannukset?Siis työn ja asennuksen hinta (purku,vesieristykset,laatoitus..),jos itse ostaa tarvittavat laatat,peilit,pöntön ym.

3

3073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa

Voi olla, että menee hintojen kanssa ihan samoihin, ostatko tarvikkeet itse, tai asennusfirmako ne hankkii. He saavat noista rakennus ja LVI-tavaroista aika rajuja alennuksia, (voi olla esim. LVI-tavaroista 50%) jotka he pitävät itsellään. Silloin voi asennushintaa pudottaa. Mutta jos hommaat itse, saat alennusta luultavasti n. 10-15% parhaimmillaankin. Asennushintakin on sitten korkeampi, että homma kannattaa.

• pete varmasti

tekee hyvän tarjouksen! Kysy siltä. Hintaan sisältyy (perävalo)takuu

• Kuivattanut

Riippuu monesta eri seikasta luettelemasi perus duunit 40 €/h alkaen sit kuivaukset jos tarvii, kaivojen vaihdot ja muut yllärit päälle. Itselläni meni 2500 € kuivatukseen ja jyrsintään, 1000 € tasotukset ja erkat sekä 1000 € laatotus ja saumaukset. Purku hommat tein ite ja kalusteet laitoin myös ite. Oman työn osuus aikana mitattuna n. 36 - 42 h. Tosin putki ja sähkötyöt sain ilmatteeks löytyy suvusta. Mut varmaan samatunti taksa kun alussa mainitsin. Lattia oli n. 8 m2 ja seinää 25 m2 pieni sauna jonka remppasin niin rahaa meni vajaa 10 000 € kaikkineen tarvikkeineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe