sormettaminen ei tunnu miltää? en tunne sillee hyvää olooo jos työnnän pari sormee sisälleni. mitä jos seksikää ei sitten tunnu? :S
SORMETTAMINEN..
7
6950
Vastaukset
- -----------
Mulla sama juttu.
Koko itsetyydytyksestä ei oikeestaan oo mulle mitään iloa. Ei tunnu miltään!
Eikä johdu siitä että oon liian nuori tai et en tiedä missä alapää on..
:/- ghfghfghfghgf
Ei minullakaan nuorena kun mastruboin tuntunut miltään kun sinne jotain työnsi. Naisillahan klitoriksen kohdalta tuntuu paljon paremmalta kuin se että sisään laittaa jotain. Yleensä nykyäänkin kun sormeilen pitää olla todella kiihottunut että viitsii sisälle koskea, mieluummin sitä koskee sinne mistä oikeasti tuntuukin joltain. Ihan normaalia.
- 512bvda426t
Sun pitää päästä tunnelmaan...Kun tunnelma on kohallaan, alapää ja kaikki muutki seksuaaliset aistit vireytyvät äärimmilleen. Ja tunnelmaan parhaiten pääsee ku tekee sitä jonku kanssa. Tai niinku monilla on kaiken maailman fetissejä,joitten avulla pääsevät tähän tunnelmaan. Jolloin seksi on Paljon parempaa ku väkisellä väännetty.
- voi tuntua paremmalta :)
No ei varmasti tunnukaan miltään syöntää sormi tai pari sisälleen, ei emättimen sisäseinämillä mitenkään ekstrasti tuntohermoja ole. Itekään en saa sillä tavalla mitään kiksejä.
Sormettamisen niksi on enemmän häpyhuulten ja klitoriksen sormeilussa. Seksissäkin ne paikat hankautuu, jolloin se tuntuu hyvältä. Mutta parin sormen työntämistä sisäänsä ei voi verrata seksiin ollenkaan.
(Ei se klittakaan välttämättä ihan suorasta kosketuksesta nauti, enemmän kannattaa hyväillä siitä lähiympäristöstä, painella sormilla jne.. mikä nyt vaan itestä tuntuu kaikkein mukavimmalta :>)- -----------
...mikään ei vaan yksinkertaisesti tunnu mukavalta... Ei oikeastaan yhtään miltään.
- mo
mä en oikeen meinaa päästä 'siihen' fiilikseen :<
oon mä pari kertaa päässy - vaikka ei ollu tarkotus :')- Anonyymi
Hiero klitorista ni tuut märäks sitte tunge sisääs jotai
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379