Meillä aloitettiin peruspesun jälkeen twister kivenhoitojärjestelmällä lattioiden pesu. Tässä on kolme vaihetta Twister valkoinen. twister keltainen ja twister vihreä, värit tarkoittavat laikkoja. Twister valkoinen vaihe on takana ja seuraavaksi siirrytää twister keltaiseen. Mutta onko teillä kellään kokemusta tästä. Ihmettelen vaan et missä vaiheessa sen kivilattian pitäs alkaa kiiltää?? Pomon antamia pesuohjeita olen noudattanut ainakin itse vapaa päivien tuuraajista en tiedä. Kiiltoa odottelen jo kovosti mielenkiinnolla.
TWISTER KIVENHOITOJÄRJESTELMÄ
4
3634
Vastaukset
- Maisuli
Joo olen tietoinen twisteristä..sillä tulee noin parissa kuussa himmeä kiilto..3m kivenhoitojärjestelmä antaa ehkä enemmän kiiltoa..vähän samanlainen systeemi kuin twister, mutta vähempi kemikaaleja ja paremmat tulokset..tosin riippuu lattian kuluneisuudesta.Joskun kestää kauemminkin.Parhaimmat tulokset olen nähnyt Hakon timanttilaikoilla..saman tapainen hiontaan perustuva lattioiden hoitojärjestelmä..laikat kalliimpia kuin 3m:llä ja twisterillä, mutta peilikiiltävät lattiat.Mutta jokaisella näistä omat hyvät puolensa...
- hömppä
no tuolla kaupalla on kyllä aikas kuluneet lattiat, sellaiset harmahtavat . No meillä on valittu tämä kiillon Twister kivenhoitojärjestelmä niin sillä kait se vaan pitää eteenpäin mennä. Citymarketissa 30km päässä käytetään samaa systeemiä ja lattia kiiltää. Siellä kyllä onki melko uus lattia ku kauppa on viimevuona avattu, ei mitenkään pinttyneet ja kuleneet, niinkuin minun kohteessa.
- haalaaja
minkä hintaista tämmöinen on
- blackrat
Meillä on Taski twister laikat käytössä. Onhan ne olevinaan timanttilaikkoja, mutta ei niillä mitään peilipintaa saa aikaiseksi, mutta kohtuu hyvännäköisen kiillon kuitenkin.
Itse olen peruspessyt twistereillä satoja neliöitä mosaiikkibetoni lattioita.
Jos on oikeen likainen, olen aloittanut punasella laikalla, eli kaikista kovimmalla. Lattianhoitokoneella 5-8 yliajoa, sit vaihtanut valkoisen laikan ja sillä 8-10 yliajoa, sit keltaisella ja vihreällä 10 yliajoa.
Punainen laikkahan vie mosaiikkibetonista kaiken pinnan. Siitä tulee täysin matta ja eri värinen, mutta kun olet päässyt laikoissa vihreään asti lattiassa on taas pinta.
Mosaiikkibetonikäytäviin olen käyttänyt yhdistelmäkoneessa keltaisia ja vihreitä laikkoja säännöllisesti sen jälkeen kun lattia on peruspesty.
Keltainen laikka pesee paremmin kuin vihreä, kun taas sillä vihreällä saa enemmän kiiltoa.
Punaista twisteriä voi käyttää myös vahatuissa tiloissa pintapesulaikkana.
Vihreän kiiltoa saa lisättyä, kun sitä käyttää kuivakiillottamiseen HS koneessa.
Vinkkinä jos joku käyttää twistereitä yhdistelmäkoneessa vahatuilla lattioilla, niin oman kokemukseni mukaan vihreä timantti hieroo vahaan kiinni kaikki kengistä jääneet mustat jäljet.
Eli ainakin mun työpaikalla joidenkin kengistä jää mustia skraiduja lattiaan, osa lähtee kun hinkkaa jalalla, sillain et moppi on jalan alla....mutta osa jäljistä ei lähde mihinkään.
Anyway, jos ei halua, että kyseiset jäljet jämähtävät lattiaan en suositttele timanttia ennenkuin ne skraidut on saatu alta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882