Hei pitkästä aikaa!
Muistaakohan kukaan teistä täällä kävijöistä muistaa parin vuoden takaista squirtleisland.net sivustoa? Se ehti olla netissä noin vuoden ennenkuin hakkerit iskivät ja tuli ongelmia tilantarjoajan kanssa jonka lopuksi päätimme lopettaa domainista maksamisen. Gobblesin kone sai viruksen ja se piti formatoida ja siinä katosi sivujen viimeisin versio. Sitten tuli eteen kaikkea opiskelun kanssa ja sivut jäivät huomiotta, mutta tässä pari päivää sitten luppoaikana pelasin vähän Emeraldia ja muistin sivut uudelleen ja aloin selailla oman koneeni versiota niistä.
Josta kysymykseeni, olisiko teillä kiinnostusta sivujen avaamiseen uudelleen? Emme välttämättä niitä enää päivitä mutta jo olemassa olevat tiedot pitäisi miltei kaikki olla tallella. Nämä koskisivat pääosassa pelejä R&B, G&S, R&S&E, FR&LG sekä jonkun verran Diamondin ja Pearlin läpipeluuopasta. Sen lisäksi vähän informaatiota on myös animesta. Joten jos oppaille näistä vanhemmista peleistä on vielä kysyntää nii voisimme laittaa sivuston uudelleen teidän katsottavaksenne. Tekemiseen on kuitenkin mennyt paljon aikaa ja sitä on sääli heittää hukkaan.
- Towlie
SquirtleIsland
10
188
Vastaukset
- Fyro
Säkin oon elossa...
Jamin10 varmaan muistaa sut, se on täällä pyöriny aktiivisesti.
Mäkin muistan sut, mutten sitä että millä nickillä mä sillon täällä pyörin. - berrynekoh--
Yay! Mä ainaki muistan 8D Ja ne oli hyvät sivut! n___n
Mä ainaki haluun ne takasin :"--3- rndm.
Paitsi tietenkin nyt.
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Paitsi tietenkin nyt.
oho. :D
- rndm.
berrynekoh-- kirjoitti:
oho. :D
En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)
rndm. kirjoitti:
En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)
mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.
- berrynekoh--
flareon85 kirjoitti:
mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.
h0h00.
- Silver Chikorita
flareon85 kirjoitti:
ja sanoinki ihan suoraan
En oo kuullu koskaan mut tietty nyt, kuulostaa niin hyvältä et mäki haluun ne takas!
- hipsundaaling
hmmm... niin tuttu nimi Towlie Towlie Towlie.... ainiiin se olit sä! aina autoit mua poke-peleihi liittyvis asiois jos kysyin :) kiitos siitä! mutta se taisi olla vuosi 2005-2006:P :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684421Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983956- 513479
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222713Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252552Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562403- 432267
- 391897
- 471888
- 301636