SquirtleIsland

Tow1ie

Hei pitkästä aikaa!

Muistaakohan kukaan teistä täällä kävijöistä muistaa parin vuoden takaista squirtleisland.net sivustoa? Se ehti olla netissä noin vuoden ennenkuin hakkerit iskivät ja tuli ongelmia tilantarjoajan kanssa jonka lopuksi päätimme lopettaa domainista maksamisen. Gobblesin kone sai viruksen ja se piti formatoida ja siinä katosi sivujen viimeisin versio. Sitten tuli eteen kaikkea opiskelun kanssa ja sivut jäivät huomiotta, mutta tässä pari päivää sitten luppoaikana pelasin vähän Emeraldia ja muistin sivut uudelleen ja aloin selailla oman koneeni versiota niistä.

Josta kysymykseeni, olisiko teillä kiinnostusta sivujen avaamiseen uudelleen? Emme välttämättä niitä enää päivitä mutta jo olemassa olevat tiedot pitäisi miltei kaikki olla tallella. Nämä koskisivat pääosassa pelejä R&B, G&S, R&S&E, FR&LG sekä jonkun verran Diamondin ja Pearlin läpipeluuopasta. Sen lisäksi vähän informaatiota on myös animesta. Joten jos oppaille näistä vanhemmista peleistä on vielä kysyntää nii voisimme laittaa sivuston uudelleen teidän katsottavaksenne. Tekemiseen on kuitenkin mennyt paljon aikaa ja sitä on sääli heittää hukkaan.

- Towlie

10

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fyro

      Säkin oon elossa...
      Jamin10 varmaan muistaa sut, se on täällä pyöriny aktiivisesti.

      Mäkin muistan sut, mutten sitä että millä nickillä mä sillon täällä pyörin.

    • berrynekoh--

      Yay! Mä ainaki muistan 8D Ja ne oli hyvät sivut! n___n

      Mä ainaki haluun ne takasin :"--3

      • rndm.

        Paitsi tietenkin nyt.


      • berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

        Paitsi tietenkin nyt.

        oho. :D


      • rndm.
        berrynekoh-- kirjoitti:

        oho. :D

        En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)


      • rndm. kirjoitti:

        En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)

        mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.


      • berrynekoh--
        flareon85 kirjoitti:

        mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.

        h0h00.


      • berrynekoh-- kirjoitti:

        h0h00.

        ja sanoinki ihan suoraan


      • Silver Chikorita
        flareon85 kirjoitti:

        ja sanoinki ihan suoraan

        En oo kuullu koskaan mut tietty nyt, kuulostaa niin hyvältä et mäki haluun ne takas!


    • hipsundaaling

      hmmm... niin tuttu nimi Towlie Towlie Towlie.... ainiiin se olit sä! aina autoit mua poke-peleihi liittyvis asiois jos kysyin :) kiitos siitä! mutta se taisi olla vuosi 2005-2006:P :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe