Hei pitkästä aikaa!
Muistaakohan kukaan teistä täällä kävijöistä muistaa parin vuoden takaista squirtleisland.net sivustoa? Se ehti olla netissä noin vuoden ennenkuin hakkerit iskivät ja tuli ongelmia tilantarjoajan kanssa jonka lopuksi päätimme lopettaa domainista maksamisen. Gobblesin kone sai viruksen ja se piti formatoida ja siinä katosi sivujen viimeisin versio. Sitten tuli eteen kaikkea opiskelun kanssa ja sivut jäivät huomiotta, mutta tässä pari päivää sitten luppoaikana pelasin vähän Emeraldia ja muistin sivut uudelleen ja aloin selailla oman koneeni versiota niistä.
Josta kysymykseeni, olisiko teillä kiinnostusta sivujen avaamiseen uudelleen? Emme välttämättä niitä enää päivitä mutta jo olemassa olevat tiedot pitäisi miltei kaikki olla tallella. Nämä koskisivat pääosassa pelejä R&B, G&S, R&S&E, FR&LG sekä jonkun verran Diamondin ja Pearlin läpipeluuopasta. Sen lisäksi vähän informaatiota on myös animesta. Joten jos oppaille näistä vanhemmista peleistä on vielä kysyntää nii voisimme laittaa sivuston uudelleen teidän katsottavaksenne. Tekemiseen on kuitenkin mennyt paljon aikaa ja sitä on sääli heittää hukkaan.
- Towlie
SquirtleIsland
10
209
Vastaukset
- Fyro
Säkin oon elossa...
Jamin10 varmaan muistaa sut, se on täällä pyöriny aktiivisesti.
Mäkin muistan sut, mutten sitä että millä nickillä mä sillon täällä pyörin. - berrynekoh--
Yay! Mä ainaki muistan 8D Ja ne oli hyvät sivut! n___n
Mä ainaki haluun ne takasin :"--3- rndm.
Paitsi tietenkin nyt.
- berrynekoh--
rndm. kirjoitti:
Paitsi tietenkin nyt.
oho. :D
- rndm.
berrynekoh-- kirjoitti:
oho. :D
En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)
rndm. kirjoitti:
En muutenkaan käy suomalaisilla poke-sivuilla (paitsi tietenkin tällä -.-)
mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.
- berrynekoh--
flareon85 kirjoitti:
mä kävin sillä sivulla, joskus. Ja minusta ne on hyvät.
h0h00.
- Silver Chikorita
flareon85 kirjoitti:
ja sanoinki ihan suoraan
En oo kuullu koskaan mut tietty nyt, kuulostaa niin hyvältä et mäki haluun ne takas!
- hipsundaaling
hmmm... niin tuttu nimi Towlie Towlie Towlie.... ainiiin se olit sä! aina autoit mua poke-peleihi liittyvis asiois jos kysyin :) kiitos siitä! mutta se taisi olla vuosi 2005-2006:P :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402