Täällä on ollu aika tiuhaan puhetta Michaelin musiikista, joten tehdäänpä tälläinen kysely.
Jackson 5,The Jacksons, kokoelma ja uudelleenjulkaisu levyjä ei oteta huomioon.
Olisi myös mukavaa, jos tulisi pientä juttua , minkä takia levy on Michaelin paras.
Levyt:
Got To Be There
Ben
Music & Me
Forever, Michael
Off The Wall
Thriller
Bad
Dangerous
HIStory: Past, Present and Future Book I
Blood on the Dancefloor: HIStory in the Mix
Invincible
Paras Michael Jacksonin levy ?
128
6691
Vastaukset
- Tinatinkerbell
Parasta vaikea sanoa...KAIKKI :D
Jokainen on omalla tavallaan paras. Invincible yllätti balladeilla positiivisesti, koska olen aina halunnut tuollaista levyä Häneltä. Parasta siis en osaa nimetä vaan KAIKKI on parhaita. Jokaisessa levyssä on oma fiiliksensä ja SE juttunsa. Erilaisia siis jokainen, ei samaa jumputusta koko ajan vaan sekä laulu että musiikki tyylit vaihtelee. Mä tykkään hirveesti GHOST musavideosta :D se on perinne halloweenina lasten kans kattoo... Kaikki musavideot on tosi MUST! Michaelista tulisi hyvä elokuva alalla ;)- joensuu_77
Ehdottomasti single "Black or White"!
- mamiyo
Olen Täysi sama mielta.... michael jackson levyjä oli kaikki mailmaan paras lyvyjä kukaan ei voi verataa jacksonin.. nimelta voin sanoa että heal the world.....kyllä kaikkia oli parhaita Michael Jackson tule elää meidän sydämessä ikuisesti... Mailmaan paras musikko ei voi kuka unodää...
May your soul rest in peace Machael Jackson! you will alway be in uor heart... - Hän oli huippulahjakas.
Off The Wall ja Thriller parhaimpia mielestäni, mutta on niitä muitakin. Pedofiili hän ei ollut. Saísi sekin, joka keräsi rahaa tästä väitteestä sanoa totuuden. Eihän se ikinä onnistu, kun päätyisi itse lukkojen taakse.
- oodes
earth song on paras, mutta muitakin hyviä on vaikka millä mitalla.
- White blond
joensuu_77 kirjoitti:
Ehdottomasti single "Black or White"!
eli biisi Black and White
- ei fani
mamiyo kirjoitti:
Olen Täysi sama mielta.... michael jackson levyjä oli kaikki mailmaan paras lyvyjä kukaan ei voi verataa jacksonin.. nimelta voin sanoa että heal the world.....kyllä kaikkia oli parhaita Michael Jackson tule elää meidän sydämessä ikuisesti... Mailmaan paras musikko ei voi kuka unodää...
May your soul rest in peace Machael Jackson! you will alway be in uor heart...Ei kait hän ole ainut maailmassa hyvien biisien esittäjä,mistä hänet tunnistaa; leikkauksista, ihonsiirrosta, ym...lööpeistä joita lehtien sivuilta saamme lukea, niistä hänet tunnistaa tavallinen suomalainen, hei HALOOO!!!
- Smelly
Mä varmaan taistelen ikuisesti Dangerous ja HIStory levyjen välillä! :)
Dangerous on tyyliltään juuri sellaista mikä iskee muhun ja sisältää mm. mun #1 lempibiisin, Give In To Me.
HIStory (ja nyt puhun vaan 2. levystä) taasen on aivan omaa laatuaan, paljon henkilökohtaisempi, onhan Michael kirjoittanu 12 levyn 15:sta biisistä ja 9 niistä yksin. Kuten oon sanonut aiemminkin ihmiset ihmettelee miksei Michael anna haastatteluja.. levyä kuunnellessa saa paljonkin vastauksia.- into in to
Give in to me - on toosi hyvä. :)
- The girl is so dangerous
DANGEROUS!
Levyn musiikki on ikuisesti tulevaisuutta. Michael Jackson teki jo vuonna 1991 Dangerous albumilla sellaista musiikkia mitä tänä päivänä tehdään.
Dangerous levy on täydellinen. Jokainen biisi on niin upea soundiltaan, laulultaan ja sanoitukseltaan sekä sovitukseltaan.
Michael Jackson oli muutenkin parhaimmillaan Dangerous aikoihin! (toistaiseksi) :)
Silti MJ:n paras biisi on They Don't Care About Us. Jokainen MJ:n levy on täydellistä tavaraa ja on vaikeaa niitä vertailla, mutta Dangerous on ylitse muiden.- M.J.<3
No nyt pukkasitte pahan...no se on todellakin aika paljon fiiliksestä kiinni että mikä levy on paras...
no mulla on suurimmat kiintymykset Thriller ja BAD-levyihin.
Thriller on ihanan huolellisesti ja tyylikkäästi tehty..edelleenki kylmiä väreitä tuo se Beat It:in alku siis ne 10 ensimmäistä sekuntia! Minusta se on vaan NIIN sairaan nerokas ja mahtava alku!! Lisäksi Billie Jean on mun ehdoton lemppari..siihen ei kyllästy koskaan! Minusta siinä on jotain mitä ei oo muissa Michaelin kappaleissa...ja jos mie kuuntelen sitä oikein keskittyneesti nii en kuule välttämättä mitään muuta taustahälinää..se on käsittämättömän hieno tunne!
ja vaikka nyt sanoinki että Thriller on huolellisesti tehty nii se ei tarkota etteikö BAD olis myös! Ei missään tapauksessa..BAD sisältää mun mielestä joukon ihania 80-luvun kipaleita joiden kuuntelu aiheuttaa aina meikäläisessä semmosen riehakkaan olon ja hyvän mielen! Lisäksi BAD on muutenki eniten se levy joka tuo mun mieleen just Michael Jacksonin koko ihanan ja vaikutusvaltaisen olemuksen..just sen pikimustan kiharapehkon, ne siistit vaatteet ja ulkonäön!
Kerrassaan mielettömän siistiä!
Ja jos toi äskönen oli hehkutusta vain noista kahesta levystä nii älkää käsittäkö väärin rakastan koko Michaelin tuotantoa ja sen kulta ei sillon ylety pelkästään 80-luvulle vaan koko uralle! Munusta on vaan niin upeaa että yksi artisti voi tehä näin monenlaista musiikkia! - mieltä
On tosiaan ainakin yks parhaista, vaikken ole mikään MJ fani koskaan ollu, nyt vasta kuunnellu sen vanhoja biisejä netissä, niin aika mahtavia kappaleita juuri tuolla levyllä on . mm Give in to Me.ssä aika makeet kitarasoundit, lopussa...
ym. monia hienoja balladeita
- meliini
Vaikea, vaikea... Sanoisin että paras on Dangerous... Tai sitten BAD. Ne ovat juuri sitä miksi fanitan juuri Michael Jacksonia. Taiteellisia, rock-pop-henkisiä ja äärimmäisen laadukkaita.
Off the wallista en niinkään piittaa.- dangerous!!
elikkä siis dangerous!! se on vaan niin mielettömän hyvä! mutta huom kaikilta michaelin levyiltä löytyy upeita biisejä joita on melkein mahdotonta laittaa järjestykseen, oma lempaari biisini on billie jean (thriller levyltä)
- meliini
dangerous!! kirjoitti:
elikkä siis dangerous!! se on vaan niin mielettömän hyvä! mutta huom kaikilta michaelin levyiltä löytyy upeita biisejä joita on melkein mahdotonta laittaa järjestykseen, oma lempaari biisini on billie jean (thriller levyltä)
Voishan tässä ruveta noita biisejäkin järjestykseen laittaa...?
Määpä teenkin ihan vain omaksi huvikseni top 10:n
1. Give in to me
2. Leave me alone
3. Stranger in Moscov
4. Workin day and night
5. Beat it
6. Wanna be starting something (erityisesti remix-versio Thriller 25:stä)
7. Smooth criminal
8. Streetwalker
9. Speed demon
10. Earth song - komediaa!
meliini kirjoitti:
1. Give in to me
2. Leave me alone
3. Stranger in Moscov
4. Workin day and night
5. Beat it
7. Smooth criminal
8. Streetwalker
9. Speed demon
10. Earth songHehheh. Smellykin, minkä lie ikäinen...
Mutta: Off the Wall ja Thriller ovat parhaita, todellisia kevyen musiikin mestariteoksia. Näillä levyillä Michael todisti olevansa huippulahjakkuus. - gamma
komediaa! kirjoitti:
Hehheh. Smellykin, minkä lie ikäinen...
Mutta: Off the Wall ja Thriller ovat parhaita, todellisia kevyen musiikin mestariteoksia. Näillä levyillä Michael todisti olevansa huippulahjakkuus.Hehheh. Komediaa olet sinä :D
Ei mulla mitään sua vastaan ole, mutta joskus voi tulla hieman lempeämmin vastaan kuin heti heittää negatiivistä kommenttia. Mutta kukin tavallaan.
Dangerous taitaa olla Michaelin paras levy. Tosin Thrillerissä on myös omaa taikaansa.
Oikeastaan jokainen Michaelin levy on omalla tavallaan paras. Jokainen on niin erillainen, että on erittäin vaikeaa valita paras levy. - kenties
komediaa! kirjoitti:
Mutta: Off the Wall ja Thriller ovat parhaita, todellisia kevyen musiikin mestariteoksia. Näillä levyillä Michael todisti olevansa huippulahjakkuus.lapsi/teini Off the Wall- ja Thriller-levyjen ilmestymisen aikaan? Nimittäin ihminen usein "pyhittää" sen ajan musiikin ja kokee sen parempana. Musiikkia on ihan helvetin vaikea arvostella objektiivisesti.
Ja ihan oikeasti, Smellyn viestit on asiallisia. Kymmenen kertaa asiallisempia kuin sinun. Ei se jatkuva toisten yläpuolelle asettuminen kypsyydestä kerro. Sinuun tosin aletaan jo kypsyä. - Smelly
komediaa! kirjoitti:
Mutta: Off the Wall ja Thriller ovat parhaita, todellisia kevyen musiikin mestariteoksia. Näillä levyillä Michael todisti olevansa huippulahjakkuus.Naurat muiden viesteille, mutta silti jatkat itse aivan samanlailla! Ha, mikä pelle!
Niin ja mitä mun iästä, miten se tähän liittyy? - Ninnuliiini
Smelly kirjoitti:
Naurat muiden viesteille, mutta silti jatkat itse aivan samanlailla! Ha, mikä pelle!
Niin ja mitä mun iästä, miten se tähän liittyy?Ooooooooooooooonnnnnn Dangerous!!!!! =D Koskaaa aina ku kuuntelen sitä mulle tulee mieleen Kreikka, hotellin parveke, aurinko ja drinkki (toki alkoholiton). Tämä siksi et olin ostanut sen levyn just ennen Kreikan matkaa ja kuuntelin sitä siellä sit. Ja aina kun kuuntelen sen levyn kappaleita ni tulee mieleen se kaikki ihana. :) Ja aina kun menee Kreikkaan ni se levy täytyy olla mukana!
Kerran se jopa katos! Ja sitte menin heti ostaan uuden ku si löysin sen vanhan ja nyt mulla on kaks! xD :D Taisin kertoo tän jo josku tääl.. - se on,
Ninnuliiini kirjoitti:
Ooooooooooooooonnnnnn Dangerous!!!!! =D Koskaaa aina ku kuuntelen sitä mulle tulee mieleen Kreikka, hotellin parveke, aurinko ja drinkki (toki alkoholiton). Tämä siksi et olin ostanut sen levyn just ennen Kreikan matkaa ja kuuntelin sitä siellä sit. Ja aina kun kuuntelen sen levyn kappaleita ni tulee mieleen se kaikki ihana. :) Ja aina kun menee Kreikkaan ni se levy täytyy olla mukana!
Kerran se jopa katos! Ja sitte menin heti ostaan uuden ku si löysin sen vanhan ja nyt mulla on kaks! xD :D Taisin kertoo tän jo josku tääl..levyn kuuntelu on hyvin henkilökohtaista ja siihen liittyy subjektiivisia kokemuksia ja muistoja, mutta jään odottelemaan, kun eräs neitimäisesti poraava kyynikko haukkuu tämänkin viestin alimpaan teinihelvettiin.
- Omena@
se on, kirjoitti:
levyn kuuntelu on hyvin henkilökohtaista ja siihen liittyy subjektiivisia kokemuksia ja muistoja, mutta jään odottelemaan, kun eräs neitimäisesti poraava kyynikko haukkuu tämänkin viestin alimpaan teinihelvettiin.
Hauskaa, että ne henkilöt, jotka haukkuvat teineiksi yrittävät uskotella, että he ovat ''parempia'' ihmisiä kun he eivät ihkuta/fanita Michael Jacksonia.
Heillä myös tuntuu olevan tarve koko ajan uskotella, että Michaelin kulta ajat olivat Off The Wall & Thriller aikoihin. Jos se kulta aika oli silloin niin mitä sitä pitää jokaisessa viestissä uskotella faneille.
Joten yrittävätkö he uskotella siksi, että he ovat epävarmoja vai onko syynä jokin muu. En tiedä.
En ymmärrä sitä, että kaikki ns. ''vihaajat'' hehkuttavat Off The Wall albumia Michaelin parhaaksi vaikka se on huom. ! Omasta mielestäni hänen surkein levynsä. Itselläni iskee paljon kovempaa BAD, Dangerous ja HIStory.
Mutta jokaisella on omat makunsa.
Vielä lopuksi. Michael on monelle artistille ja tanssijalle esikuva, voiko näistä muista artisteista sanoa samaa, joita nämä ''vihaajat'' tyrkyttävät meille faneille ?
Olisi kiva tietää, mitä ''vihaajien'' päässä liikkuu, mutta en yritä taaskaan itse olla ns. muiden yläpuolella ja haukkua muita.
[Off: En tarkoita vihaajalla mitenkään kirjaimellisesti vaan ennemminkin kuvainnollisesti]
Ehkä olen teinifani, mutta sentään nautin elämästä ja Michael Jacksonin musiikista. - ?????
komediaa! kirjoitti:
Mutta: Off the Wall ja Thriller ovat parhaita, todellisia kevyen musiikin mestariteoksia. Näillä levyillä Michael todisti olevansa huippulahjakkuus.mut mä en oo ainakaan mikään teini, ikää on lähelle 30 vee.. ja oon pienestä pitäen fanittanu jacksonia.. ja mun mielestä sen paras levy on dangerous! siinä on vaan niin mageita biisejä ja on mahtava kokonaisuus, tosin muutkin jacksonin levyt on huippuja, vaikea niitä on järjestykseen laittaa! kakkossijalla mulla henk koht on thriller levy
- ....,,,,..,,..
meliini kirjoitti:
1. Give in to me
2. Leave me alone
3. Stranger in Moscov
4. Workin day and night
5. Beat it
7. Smooth criminal
8. Streetwalker
9. Speed demon
10. Earth songtäytyy myöntää heti alkuun etten ole mikään erityinen Jackson-fani mutta tuo Earth song on aina iskenyt tosi lujaa muhun. Kun olin murrosikäinen, se oli yksi elämäni soundtrackeista. Harmittaa tuo Michaelin kohtalo. Joskus unohdetaan että huippulahjakkaat ihmiset ovat aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä kestä yhtään sen enempää. Näin heille sitten käy. Rauha vaan muistolleen.
- ....,,,,..,,..
meliini kirjoitti:
1. Give in to me
2. Leave me alone
3. Stranger in Moscov
4. Workin day and night
5. Beat it
7. Smooth criminal
8. Streetwalker
9. Speed demon
10. Earth songtäytyy myöntää heti alkuun etten ole mikään erityinen Jackson-fani mutta tuo Earth song on aina iskenyt tosi lujaa muhun. Kun olin murrosikäinen, se oli yksi elämäni soundtrackeista. Harmittaa tuo Michaelin kohtalo. Joskus unohdetaan että huippulahjakkaat ihmiset ovat aivan tavallisia ihmisiä, eivätkä kestä yhtään sen enempää. Näin heille sitten käy. Rauha vaan muistolleen.
- =))))))))))))))
PARAS LEVY JA THRILLER BIISI JÄÄ SOIMAAN PÄÄHÄN JA SE MUSAVIDEOKIN ON VITUN HYVIN TEHTY !
- Gregorius
...ensiapukurssilla sävelletty kappale "Kuinka lasta pannaan"
- gxsr
paras kappale hhmmm luultavasti, kuinkas nyt nenä pannaan kun miikhelin hades otti
- Tää ketju ei
gxsr kirjoitti:
paras kappale hhmmm luultavasti, kuinkas nyt nenä pannaan kun miikhelin hades otti
ole etusivulla vaika yli 5000 lukijaa.
silti siellä on alle 5000 lukijan ketjuja...
- se on....
Thriller!!!!! Olen kuullut levyn ja pari muutakin esim Badin ja Dangerousin niin paras näistä Michaelin levyistä on tämä Thriller.
- The best album
He is the king of Pop!
Jos oiken nyt muista niin Dangerous albumilla oleva Give it to me -biisi. Varmasti ehkä parhaimpia Michaelin biisejä. Niin koskettavan riipaiseva, mutta niin jumalainen.
Jään ikuisesti kaipaamaan hänen tanssityyliään ja lauluääntänsä. Uskomaton, todellakin. - Michael fani
kyllä se Smooth Criminal paras on siinä on niin mukaansa tempaava soundi ja niin täydellisesti toteutettu musiikkivideo
- 12sdaeffd
Levyistä en tiedä, mutta kappale Man For All Seasons on good
- Viuh viuh?
Kyseinen kappale on Robbie Williamsin, ei Michael Jacksonin hahaha!
:p
- mc
THRILLER ON NIIN PARAS JA TOKANA OFF THE WALL! Terveisin fanittaja yli 25 vuotta!
- mc
Muuten; tsekatkaapa Jacksonsien live versio; 'Can you feel it'!! Siita fiilista jos mistaan. Ja myos; Sunshine, moonlight, good times & boogie!!
- Yksi MJ fani
Parhaat kappaleet on tässä:
One Day In Your Life
Human Nature
Baby Be Mine
The Girl Is Mine
Pretty Young Thing (Demo)
Say Say Say (With Paul McCartney)
Break Of Dawn
Dangerous
Got To Be There
Ain't No Sunshine
I Can't Help It
Off The Wall
What More I Can Give- Siitä
State of shok, duettona Jaggerin kanssa.
- groove women
Off the wall.
Toisena tulee Thriller - verybad
Bad on paras, ja todellaki se video
- biisi.
taitaa olla singing in the rain...mutta sehän ei tainnut olla Jacksonin kipale?Nyt ei muistu mieleen yhtään tämän vainajan biisiä. Vai oliko se who's stop the rain,ei kyllä se oli kuutamon siltaa tjn.
- oopss
Blac ice tai Hells Bells !
- ...
omasta mielestäni paras biisi on Earth Song. Video on aivan mahtava ja mielestäni sen tulisi jokaisen ihmisen tänä päivänä nähdä.
Michael Jackson oli ensimmäinen idolini. Olin aivan hullu fani ja soitin siskon HIStory-albumia päivät pitkät. Sisko pääsi Helsingin keikalle ja olin siitä todella kateellinen, vaikka olinkin silloin vasta 7-vuotias.
Itse muistelen tätä popin kuningasta suurella haikeudella, siitä mitä hän on musiikillisesti saavuttanut ja miten hän on tehnyt itsestään suurimman legendan sekä ollut suurena vaikuttajana muille supertähdille.
Lepää rauhassa MJ.- Eidgigannut
ja lauloi kinisemällä epämiehekkäästi.Mitätön esiintyjä kaikkiaan.
- ....
Paras biisi Earth Song, samoin video. Oli erittäin kallis musavideo tehdä.
- meliini
Eidgigannut kirjoitti:
Mitätön!? Ja PAH! Hän oli/on suurenmoinen taiteilija. Eikä kaiken tarvitse olla "miehekästä." Suomalaisen miehen mielestä "miehekäs" kuvaa karvaista, makkaraa mussuttavaa, ärisevää gorillaa. En voi nähdä Michaelia laulamassa heviä tai vastaavaa. Ja tanssiminenko on sun mielestä sitä, kun heilutetaan päätä hullun lailla niin että metrin pitkä rasvaletti heilahtelee edestakaisin?
- lauloi heviä
meliini kirjoitti:
Mitätön!? Ja PAH! Hän oli/on suurenmoinen taiteilija. Eikä kaiken tarvitse olla "miehekästä." Suomalaisen miehen mielestä "miehekäs" kuvaa karvaista, makkaraa mussuttavaa, ärisevää gorillaa. En voi nähdä Michaelia laulamassa heviä tai vastaavaa. Ja tanssiminenko on sun mielestä sitä, kun heilutetaan päätä hullun lailla niin että metrin pitkä rasvaletti heilahtelee edestakaisin?
siinä Black or White-kappaleen puolivälissä. Ja vähän krediittiä miehekkyydelle, on se jotain ihan muuta kuin makkaransyöntiä. En itekään jaksa sitä Don't Stop-biisin kiekunaa.
- ...
.... kirjoitti:
Paras biisi Earth Song, samoin video. Oli erittäin kallis musavideo tehdä.
Maailman kalleimpien musiikkivideoiden joukkoon se toki kuuluukin, mutta mieluummin katon musavideota, johon on pulitettu useampi seteli, mutta jossa on oikeasti tärkeetä sanomaa. Parempaa se on, kuin sellanen, jossa videon teemana on poltella niitä rahoja ilmaan tuliterässä autossa, naisten samalla tarjoten peräänsä, niin kuin niiden henki ja elämä olisi sen varassa... Tämän päivän videoihin viitaten siis.
"Scream" on käsittääkseni vielä tänäkin päivänä kaikkien aikojen kallein musiikkivideo, mutta eihän siinäkään itse raha ole teemana, vaan sen avulla on saatu omasta mielestäni hieno taideteos, minielokuva niin sanotusti. - Taidat olla palikka
Eidgigannut kirjoitti:
Eihän hän kovin huonokaan voinut olla n. 700 miljoonan kappaleen levymyynnillä! Taitaa saada hakea vastaavaa yksittäistä artistia, Madonna voisi olla, mutta tuskin vaikka enpä hänen myytyjen levyjen määrää tiedä.
- andoverhall
BILLIE JEAN!!!!
- SE
NÄIN ON.
- kyllä maailma on
sairasta porukkaa täynnä kun kumartavat täläästä pedofiilikuningasta.
- vanhapiru.
Kun olet noin varma asiasta? Minä jotenkin epäilen että sinä ja muut yrittivät vain rahastaa tuulesta temmatuilla väitteillään! Toki vain Mikael tietää totuuden...
- hmm.
Levyistä en yhtään tiedä, kun niitä en omista mutta mitä youtubesta olen kuunnellut Jackon biisejä, niin ehdoton suosikki on Heal the World. Jotenkin niin herkkä, kaunis ja TOTTA PUHUVA laulu.
Kunnioitan Michaelia ja hänen tekojaan. Tämä mies jos kuka ansaitsee paljon arvostusta.
King of Pop in our memories.
Rest in peace, Michael Jackson! - ....
No mielestäni The Bad oli ehkä kokonaisuutena se paras levy. Loistavia kaikki muutkin.
- .....
Tarkoitin levyä Dangerous!!! Olen pienissä sievissä, joten ajatuksenkulku ja kirjoitus takkuaa.
- ....................
"Man in the mirror" kappale oli Michaelin paras
- mörkö...
Jacksonin parhaimmat levyt ovat Thriller ja Bad. Thrilleriltä varsinkin biisit Thriller, Billie Jean ja Beat it, mutta on levyn muutkin biisit loistavia. Badilta varsinkin biisit Smooth Criminal ja Man in the mirror.
- jaa
thiller
- pirjo____
Black or White
- Se laulaa
ettei oo väliä onko ystäväni/naiseni musta vai valkoinen. Silti kaikki vaimot ja tyttöystävät ym oli aina valkosia, ettei vaan lapset olis mustia.
- sejokinn
Tirreli on paras levy =).
- kyllähän
minunkin on pakko vastata oma mielipiteeni ja se on WHO IS IT? Meinaan se paras biisi. Ja se on totta että yksi suurimmista ellei suurin poptähti on poissa, rauha hänelle, onneksi voimme nauttia hänen musiikistaan niin kauan kuin omia elonpäiviä riittää
- MinäminäSinä
kyllähän kirjoitti:
minunkin on pakko vastata oma mielipiteeni ja se on WHO IS IT? Meinaan se paras biisi. Ja se on totta että yksi suurimmista ellei suurin poptähti on poissa, rauha hänelle, onneksi voimme nauttia hänen musiikistaan niin kauan kuin omia elonpäiviä riittää
:)
- azil6
Bad
- prrh
michaelin paras levy oli music & me : ja paras musiikki beat it
- michael <3 love!
rrrr minulla oli poikä kaveri muttä jatin hänet michaelin takia thahdoin olla hjänen vvaimmo michael oli maailman sootein mies ennenkuin hän teki itsestänsä ruman!!!! .mitä sanotte oliko michael ruma aluks:-----------------------------------------------------------.entä sen jälkeen:------------------.................
- .muscle.men.
oli surullista kun michael kuoli. mutta sen paras musiikki oli : beat it ja levy : dangerous.
- oma ite
Eihän tolla voinut olla ees kaikki kotona kun yritti tulla leikkauksien avulla joksikin muuksiksi kun on.EIKä sen musiikki niin hyvää ollut.
- voi leikkauksen
avulla tulla joksikin muuksi kuin on..? Onko lihava, joka käy rasvaimussa oikeasti lihava, vaikka näyttää laihalta? Michael leikkautti ittestään naisellisen miehen näkösen, ja sitähän se olikin.
- Bekka
"Come Together", siis upea koveri Beatlesin (mielestäni Lennonin) biisistä.
"Don't Stop 'til You Get Enough", jota nostaa myös ilmestymisen ajankohta, kun samoihin aikoihin olin alkanut päästä luvalla diskoon.
"Beat It"
"Billie Jean", vaikka harmillisesti päässyt kulumaan.
Kaikki nää viimeiset 2 ja puoli vuosikymmentä olen ollut sitä mieltä, että iso osa M.J:n musan hienoudesta kuuluu tuottaja Quicy Jonesille, huippujazzmiehelle. Itse artistia siis väheksymättä.
Ja siis kun Jackson oli ostanut Beatlesin biisien julkaisuoikeudet 80-luvulla (Biitlesin jätkien myytyä ne pois jo 70-luvun alussa Applen konkan, ym. takia), niin olisi kiva tietää, mitä niille käy, jos ne vielä olivat hänellä toissa päivään asti. - Bekka
"Come Together", siis upea koveri Beatlesin (mielestäni Lennonin) biisistä.
"Don't Stop 'til You Get Enough", jota nostaa myös ilmestymisen ajankohta, kun samoihin aikoihin olin alkanut päästä luvalla diskoon.
"Beat It"
"Billie Jean", vaikka harmillisesti päässyt kulumaan.
Kaikki nää viimeiset 2 ja puoli vuosikymmentä olen ollut sitä mieltä, että iso osa M.J:n musan hienoudesta kuuluu tuottaja Quicy Jonesille, huippujazzmiehelle. Itse artistia siis väheksymättä.
Ja siis kun Jackson oli ostanut Beatlesin biisien julkaisuoikeudet 80-luvulla (Biitlesin jätkien myytyä ne pois jo 70-luvun alussa Applen konkan, ym. takia), niin olisi kiva tietää, mitä niille käy, jos ne vielä olivat hänellä toissa päivään asti. - yksi todella
parhaimmista kappaleista on Liberian Girl! Dangerous levy oli kokonaisuudessaan hyvä,sain sen 15 kesäisenä vinyyliversiona,ja jestas että sitä tuli kuunneltua :) Eli iällä on varmaan paljon vaikutusta.(Parhain ikä olla vaikutuksille altis :) )
Miehellä on paljon helmiä ja jokaisella meillä liittyy muisto kappaleeseen jos toiseen..... - nemijou
Thiller ehdottomasti. (:
- mielestäni...
who is it
billie jean
dirty diana
smooth criminal
leave me alone
in the closet
thriller
liberian girl
siinä nyt muutamia parhaita - maruschka
Musiikki hyvää, tanssi upeaa ja mies piti meikata hirviöksi ei toisin päin - se oli Michaelia aidoimmillaan...
Kaikki oli ylivoimasesti parhaita =)
R.I.P. Mike- paskaa.
koko tuotanto.
- ainakin..
paskaa. kirjoitti:
koko tuotanto.
Beat It oli ihan hyvä kappale.
- ainakin..
paskaa. kirjoitti:
koko tuotanto.
Beat It oli ihan hyvä kappale.
- goldfisu
Off the Wall on minusta paras albumi. Kyseiseltä plätyltä löytyy myös oma Michael-lempibiisini, Stevie Wonderin kirjoittama I Can't Help It.
Thriller on myös hyvä levy. Bad on jo kirjavampi, mutta mm. I Just Can't Stop Loving You on oikein hyvä. Dangerousissa on edellisiä vähemmän kehumista. History-biiseissä on ihan itua. Melkein hävettää myöntää, mutta Invincible on jäänyt tsekkaamatta ja saattaa pysyäkin. - OLISI PARAS
jos hän olisi ehtinyt sen vielä levyttää!
- tidittittidiidii
Thriller on paras.. muita on black or white, beat it, billie jean ja wanna be startin something
- on
väärä tieto että michael jackson olisi myynyt 750-miljoonaa albumia. se on oikeasti myynyt 220-miljoonaa albumia ja 130-miljoonaa singleä. kokonaisuudessaan
noin 350-miljoonaa. tykkään michael jacksonin musasta erittäin paljon, mutta asioiden vääristäminen on väärin. sillä ei beatlesitkään ole myyneet kuin yli 500-miljoonaa albumia, eikä jotain yli miljardi. tästä näette miten paljon kukin artisti on myynyt euroopassa.
http://wiki.answers.com/Q/Does_Madonna_the_best-selling_female_artist_in_Europe - traveller71
Tässä parhaat
BEAT IT
DIRTY DIANA
EARTH S0NG
BAD - trompi
Ompas paljon levyjä. Yksi parhaimmista biiseistä oli ainakin Billie Jean :-)
- biisit
ovat ehdottomasti Smooth Criminal ja Billie Jean.
R.I.P. MJ - joutsen-x
Dangerous: Who is it?
Thriller: Beat it
Uskomattomia biisejä on todella paljon. Uskomattoman upea tuotanto, vertaillaanpa keneen tahansa artistiin tänä päivänä.
Michael Jackson was a superstar,
now he is a legend.
R.I.P - apple...
Parhaat on "Human Nature", "Be Not Always" sekä vanhemmasta tuotannosta "Girl You're So Together" (on ehkä virallisesti Jackson 5 -bisii).
PS. Hienoa että tässä ketjussa ei ole pahemmin kommentoitu lapsellisia herjaviestejä. - koska
on niin paljon.
- levyjä nyt
loppujen lopuksi kyllä ole kovin montaa.
- ...
täys paska kysymys, ei näin suuresta ja merkittävästä artistista voi kysyä, mikä on paras, kaikki kuuluu michaeliin. R.I.P MJ!
- Hattuapina
Kaikkihan ne ovat! Jos pitää nyt erikseen valita niin kannatan parhaimmiksi kahta kappaletta: Billie Jane ja They don´t care about us.. Niitä riittää, mutta tuossa ne joita olen viimeksi kuluttanut paljon. :)
- PRESTONTK
OLI MUKANA JA SÄVELSIKÖHÄN MYÖS BIISIN ELI - WE ARE THE WORLD- eli se rauhan biisi, jonka nimeä en muista ulkoa. sorryyy.
- oli tietenkin
viimeinen!
- Tomppak
oli se Beat It:)
Oisko Thriller? - km
Moi!
En todellakaan ymmärrä miksi tänne tulee noita michaelin vihaajia vinkumaan ja vainajaa haukkumaan ja panettelemaan, eivätkö he tiedä että sellainen on oikeasti saa-tanan töitä? Saa-tanasta peräisin...
No uskonnot sikseen ja ihanempiin asioihin. Michael on syytön kunnes toisin todistetaan ja eipä toisin todistettu. Häntä ei ole koskaan tuomittu yhtään mistään. Tästä olen iloinen, että hän kuoli syyttömäksi julistamisen jälkeen eikä esim. oikeusprosessi jäännyt kesken kaivelemaan yhtään ketään, kenenkään mielialoja...
Sitten aiheeseen; parasta levyä en osaa oikein mainita. Tykkään niistä kaikista suunnattomasti :)) !!!
Mutta omasta mielestäni mieluisimpia kappaleita ovat (satunnaisessa järjestyksessä); Earth song, Human nature, Billie Jean, Dangerous, Ain`t no sunshine, Ben, Heal the world, they don`t care about us, You are not alone, who is it, Jam, Speechless, cry, what ever happens, Beat it, Thriller, The way you make me feel etc.
Michael oli/on hyvin tärkeä ihminen minulle; oli koko aikana kun kasvoin lapsesta aikuiseksi, eikä niin merkittävää henkilöä niin vain unohdeta. Ei aina tarvitse olla läsnä, jotta jostain voi tykätä. Michael rakasti myös fanejaan takaisinpäin, jolle te haukkujat ette voi mitään. Helppo se on tulla nollaamaan toisten tekemisiä, mutta kuinkas moni teitä jää kaipaamaan tai teitä rakastaa loppujen lopuksi, kun olette niin ilkeitä jo tässä vaiheessa elämäänne? Syytä miettiä.- Nenna.
Ehdottomasti Dirty Diana, Billie Jean ja Beat it. Ei järjestyksessä.
Olkoon nyt rauhassa hän. - Rosada_Gatito
ovat ehdottomast Black or White sekä Billie Jean.
On toki muitakin todella hyviä biisejä, mutta nämä ovat suosikkini. - kjyf
Rosada_Gatito kirjoitti:
On toki muitakin todella hyviä biisejä, mutta nämä ovat suosikkini.että kuoli, säästäkää rahat ja jauhakaa minkinruuaksi
- Täysi raukka
No hellan lettas, ompa siinä arvot ja ihnteet. Kuule se jaksonihan oli täysin epänormaali ja kieroutunut tollo joka huonoilla elämän tavoilla vei itse itsensä tuhoon ja jätti vielä miljoona velat muitten maksettaviksi eikä kyennyt edes olemaan isä (mies) lapsilleen.
Joka tuommoista raukkaa ihailee ei ole ihmiskäsityksissään ameebankaan tasolla eettisesti eikä moraalisesti saati inhimillisesti. Oksenna housuihisi ja syösy sementtiin - MJ
Rosada_Gatito kirjoitti:
On toki muitakin todella hyviä biisejä, mutta nämä ovat suosikkini.Ihmiset hyvät, fanit ja arvostelijat, kuunnelkaa Off The Wall ennen kuin vastaatte ''Billie Jean'' tai vastaavaa. Levy on täydellinen. Jos ymmärtää musiikkia, niin varmasti on samaa mieltä tästä. Puhdasta magiaa alusta loppuun. HUOM MJ oli 20- vuotias kun se julkaistiin! Osoittaa nerouden... Don't Stop 'Til You Get Enough, Rock With You, Working Day And Night, Get On The Floor, Off The Wall, Girlfriend, She's Out Of My Life, I Can't Help It, It's The Falling In Love ja Burn This Disco Out. Kaikki viimeistä yksityiskohtaa myöten upeita.
Ja, vaikka asiat esim. ulkonäköä koskien ei pitäisi kuulua muille, niihin tutustuneena tarkemmin voin sanoa hatereille, että älkää uskoko kaikkea mitä media ja lööpit julkaisevat/ovat julkaisseet. Ihmiset rakastavat skandaaleja ja julmia huveja. Antiikin Roomassa jo syötettiin jengiä leijonille suurena kansanhuvina. Tutustukaa asioihin kunnolla niin huomaatte että ''Wacko-Jackon'' jutut, ihonvalkaisut ynnä muut ovat yllättävän loogisia. MJ oli perfektionisti myös ulkonäkönsä suhteen (normaalia varsinkin valokeilassa ja hänen historiallaan), mutta kärsi myös immuunisairaudesta, joka tuhosi kudoksia. Siksi varmasti vaalensi ihon kokonaan kun se oli täynnä valkoläikkiä sekä käytti happinaamaria ulkona usein. Ollaan suvaitsevampia ja hyväksytään erilaisuus, kuten MJ. Se on rikkautta. R.I.P. nero ja lämmin, hieno ihminen, Michael Jackson. - VOI VOI
Täysi raukka kirjoitti:
No hellan lettas, ompa siinä arvot ja ihnteet. Kuule se jaksonihan oli täysin epänormaali ja kieroutunut tollo joka huonoilla elämän tavoilla vei itse itsensä tuhoon ja jätti vielä miljoona velat muitten maksettaviksi eikä kyennyt edes olemaan isä (mies) lapsilleen.
Joka tuommoista raukkaa ihailee ei ole ihmiskäsityksissään ameebankaan tasolla eettisesti eikä moraalisesti saati inhimillisesti. Oksenna housuihisi ja syösy sementtiinJUNTTIA. Ota asioista selvää ja koita päästä pinttyneistä ennakkoluuloistasi. Älä usko kaikkia lööppejä. Olet valovuosien päässä ihmisenä siitä, mitä Michael oli. Tee edes jotain hyvää tälle maailmalle ja älä jaa idiotismiasi yleisillä palstoilla.
- M . J FaNi :(
Täysi raukka kirjoitti:
Joka tuommoista raukkaa ihailee ei ole ihmiskäsityksissään ameebankaan tasolla eettisesti eikä moraalisesti saati inhimillisesti. Oksenna housuihisi ja syösy sementtiinjakson oli/on mun mielestä ainakin hyvän tahtoinen,vaikka oli saada tuomion
hyväksikäytöstä.mutta... Täysi raukka olet sinä kun puhut vainajista noin eikö sulla parempaa tekemistä ole? mihin säkin elämäs tuhlaat?se on kuollut eikä takaisin tule ,mutta tulen aina muistamaan michael jacksonin! - ecomies
MJ kirjoitti:
Ihmiset hyvät, fanit ja arvostelijat, kuunnelkaa Off The Wall ennen kuin vastaatte ''Billie Jean'' tai vastaavaa. Levy on täydellinen. Jos ymmärtää musiikkia, niin varmasti on samaa mieltä tästä. Puhdasta magiaa alusta loppuun. HUOM MJ oli 20- vuotias kun se julkaistiin! Osoittaa nerouden... Don't Stop 'Til You Get Enough, Rock With You, Working Day And Night, Get On The Floor, Off The Wall, Girlfriend, She's Out Of My Life, I Can't Help It, It's The Falling In Love ja Burn This Disco Out. Kaikki viimeistä yksityiskohtaa myöten upeita.
Ja, vaikka asiat esim. ulkonäköä koskien ei pitäisi kuulua muille, niihin tutustuneena tarkemmin voin sanoa hatereille, että älkää uskoko kaikkea mitä media ja lööpit julkaisevat/ovat julkaisseet. Ihmiset rakastavat skandaaleja ja julmia huveja. Antiikin Roomassa jo syötettiin jengiä leijonille suurena kansanhuvina. Tutustukaa asioihin kunnolla niin huomaatte että ''Wacko-Jackon'' jutut, ihonvalkaisut ynnä muut ovat yllättävän loogisia. MJ oli perfektionisti myös ulkonäkönsä suhteen (normaalia varsinkin valokeilassa ja hänen historiallaan), mutta kärsi myös immuunisairaudesta, joka tuhosi kudoksia. Siksi varmasti vaalensi ihon kokonaan kun se oli täynnä valkoläikkiä sekä käytti happinaamaria ulkona usein. Ollaan suvaitsevampia ja hyväksytään erilaisuus, kuten MJ. Se on rikkautta. R.I.P. nero ja lämmin, hieno ihminen, Michael Jackson.Off The Wall sisältää toki muutaman Jacksonin parhaista biiseistä, mutta en silti yhdy näkemykseesi, jonka mukaan se on miehen paras levy. Sitä nimittäin vaivaa jonkin tasoinen epätasaisuus. Se on ehkä esimakua tulevasta.
Thriller on mielestäni Off The Wallia parempi kokonaisuus. Oma suosikkini on kuitenkin Bad, joka on Thrillerin tapaan eheä kokonaisuus ja sisältää kaksi ehdotonta lempibiisiäni: Man in The Mirror ja Smooth Criminal. Dangerousilla on oma erikoinen paikka sydämmessäni, koska se oli ensimmäinen Jacksonin levy, jonka kuulin vuonna 1992. Siitä lähtien onkin fanitettu vain ja ainoastaan Popin Kuningasta. Se ei kuitenkaan levynä ole Jacksonin parhaimmistoa, vaikka sisältääkin aimo läjän hittejä.
HIStory on hieno levy ja pahasti aliarvostettu. Ehkä hieman liian mahtipontinen, mutta kuninkaalle se sallittakoon :) Blood on The Dance Floor on omalla tavallaan Jacksonin paras levy, vaikka sisältääkin vain muutaman aidosti uuden biisin. Invincible puolestaan on hieman epätasainen vaikka, kuten joku jo totesikin, sisältää pari Jacksonin hienointa balladia.
Summa summarum: Jacksonilta ei ole koskaan ilmestynyt mitään aidosti huonoa. Hänen huonoinkin biisinsä on nykypäivän poppareiden virityksiin verrattuna ilmiömäinen. Jokainen MJ:n levy on hyvä omalla tavallaan.
- 79T
ehdottomasti Billie Jean
- Erkki Junkkarinen
Ehdottomasti tuo oli miikkalin paras tuotos.
- on ehdottomasti paras.
Toiseksi hillittömin on jätkän humppa. Rehellisesti sanoen jätkä oli perseestä.
- levy.
Minusta paras levy on ehdottomasti Let There Be Rock!
- biisi (:
Tykkään kaikista, mut parhaita..
Smooth Criminal
Ben
Got to be there
Beat it - MJ
Michaelin paras levy on selkeästi Off The Wall (mielestäni :)) Thriller on vahva, mutta muutamat tyylivirheet, esim. P.Y.T.:n loppunostatus sekä rock-vaikutteet häiritsevät. Off The Wall sen sijaan on niin vahva kokonaisuus, että se jää historiaan yhtenä parhaista albumeista populaarimusiikin historiassa. Levyltä on vaikea valita parasta biisiä, mutta oma suosikkini on varmaan Don't Stop 'Til You Get Enough. Ja Baby Be Minet ja muut huomioonottaen se on mielestäni paras koko neron tuotannossa. Biisi on täydellinen. Fantastiset rytmisektiot (Michaelin sovittamat), torvet, jouset ja tietysti upea anti Michaelilta sekä taustalaulajilta. Biisi on vastustamattoman funky ja sielua löytyy. Yksi parhaista biiseistä ikinä!! Biisi on levytetty ennen kuin Michael varmasti joutui pettymään ihmisiin (pahimpana pedofiliasyytökset), vaikka on tehnyt pelkkää hyvää muille. Sääli, ettei erilaisuutta hyväksytä tässä maailmassa. Mieli on vielä surullinen, mutta ainakin Jackson ehti elämässään tekemään enemmän kuin tuplasti vanhemmat ja koskettamaan miljoonia ihmisiä. Musiikki elää aina.
- elisa25
Michael jackson on minulle edelleen ja tulee aina olemaan minun lempilaulaja. On hankala sano mikä michaelin laulu tai levy oli parhain. minä pdän kaikista, joka kerta jos kuulin radiosta michael jacksonia niin volume nappia isommalle. Minulle michael jackson oli mustahiuksinen prinssi. Tulen kaipaamaan michael jacksonia. Michael Jackson on minulle ja tulee aina olemaan Popinkuningas.
- puuhapeke
on ainaskin meikäläisen lemppari ollu jo monia vuosia :)))
- ehdottomasti
paras on se metsämökin tonttu, siinä on kunnon jytinää.
- U-kko
Thriller tietysti.
- ovat
D.S., Smooth Criminal, History, Bad.
- Ivy80
Paras Jackson 5 biisi on With a child´s heart ja Man in the Mirror
- Fani......
Paras levy ehkä kuitenkin dangerous.. HIstory myös, samoin kuin oikeastaan koko MJ:n tuotanto. Kuin joutuisi lapsistaan valitsemaan parhaimman!
Biisit joita rakastan vielä enemmän kuin muita:
-Give in to me (ultimate favorite)
-Will you be there
-Stranger in Moscow
-She's out of my life
-Dangerous
-They don't care about us
-Beat it
-You rock my world
-Smooth criminal
-We are the world
Anw, kaikki biisinsä mestariteoksia..
MJ in my heart forever & ever, love you so much- Gone Too Soon
Michael Jackson oli sairaan median uhri. En pysty kuvailemaan sitä vihaa, mitä minulle tabloidit, ''Iltalehdet'' sun muut ''The Sunit'' tuottavat.
Michael ei tosiaankaan ollut lasten ahdistelija. Michael oli täysin syytön mies. En voi käsittää, mikä on se pahuuden voima, joka saa ihmiset tekemään sellaisia julmuuksia toinen toiselleen. Rahankiilto silmissä syytetään toista ehkäpä yhdestä maailman sairaimmasta ja kamalimmasta asiasta - pedofiliasta. Kyllä se oli aikamoinen shokki itse Michaelille, kuten kuulusteluvideosta nähdään. Aivan sairas, epäuskottava väite. Jackson on kokenut niin paljon pahaa, että Herra päätti kutsua hänet takaisin Taivaan kotiin. Siellä ei häntä kukaan pääse haavoittamaan, ei kukaan. Minä en enää henkilökohtaisesti tule koskaan avaamaan esimerkiksi Iltalehteä, sen verran tarpeekseni olen saanut median tekemistä murhista. Ja mitä tekivät lehdet, mitkä ovat tehneet nämä viimevuodet Michaelin elämästä helvettiä levittämällä hänestä kuvaa ''pedofiilina'' ja ''hirviönä''?
No, hän onkin yhtäkkiä arvostettu kuningas, hänestä näytetään ennenjulkaisemattomia videoita, joissa hän on leikkimässä lastensa kanssa, hymyilemässä, olemassa oma ihana itsensä, iloinen, hyväntahtoinen, persoonallinen Michael Jackson. Julkaistaan toimittajien haastatteluja, joissa he kumoavat kaikki pahat väitteet Michaelista, vaikka vielä kolme kuukautta sitten kirjoittelivat mielipuolisia juoruja Jacksonin terveydentilasta ja elämästä muutoin.
Se on vain pieni osa tätä karua totuutta maapallostamme.
Tämä on sairas yhteiskunta, jossa elämme. Se on niin epäreilu ja sadistinen, että pahaa tekee. Ihmisoikeuksista ei välitetä, onkohan niitä edes olemassakaan.
Pahaa tekee. Olen tässä muutaman päivän itkeskellyt. Olen kai vain liian heikko.
Anteeksi tämä avautumiseni, tosiaankin ihan väärä aihe, siksipä laitan tähän loppuun omasta mielestäni parhaat levyt. Rakastan The Jackson Fiven tuotantoa todella paljon, Got to be there on oikea mestariteos.
Miken soolouralta mainitsisin albumit Bad ja Thriller, jotka ovat ehkä eniten lähellä sydäntäni. Off The Wall-kiekkokin on kyllä täynnä mestariteoksia, ''Don't stop 'til you get enough'' varsinkin on aika hekumallinen, alkupuheensa kanssa. Voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että arvostan ja ihailen jokaista levyä. Jokainen levy on kovin tärkeä.
Lepää rauhassa, kuningas. Merkitset mulle enemmän kuin monet uskovatkaan.
Saavutit vihdoin sen rauhan, mitä et eläessäsi koskaan pystynyt saamaan.
Kiitos kaikesta. Kiitos. En unohda sinua koskaan. Olit sellainen persoona, joita tähän maailman kaivattaisiin enemmänkin, mutta joita ei ole enempää kuin se yksi kappale.
Musiikkisi on se syy, miksi jaksan nousta ylös aamuisin. Musiikkisi avulla tunnen olevani elossa. Vaikka jokin osa itsestäni kuoli pois sinun mukanasi.. Pidä siitä osasta hyvää huolta, taas tavatessamme voit antaa sen minulle takaisin.
God bless Michael's family, especially his loving children.
God bless the fans.
I hope the world could be a better place, someday. - Paras kappale ?
Gone Too Soon kirjoitti:
Michael Jackson oli sairaan median uhri. En pysty kuvailemaan sitä vihaa, mitä minulle tabloidit, ''Iltalehdet'' sun muut ''The Sunit'' tuottavat.
Michael ei tosiaankaan ollut lasten ahdistelija. Michael oli täysin syytön mies. En voi käsittää, mikä on se pahuuden voima, joka saa ihmiset tekemään sellaisia julmuuksia toinen toiselleen. Rahankiilto silmissä syytetään toista ehkäpä yhdestä maailman sairaimmasta ja kamalimmasta asiasta - pedofiliasta. Kyllä se oli aikamoinen shokki itse Michaelille, kuten kuulusteluvideosta nähdään. Aivan sairas, epäuskottava väite. Jackson on kokenut niin paljon pahaa, että Herra päätti kutsua hänet takaisin Taivaan kotiin. Siellä ei häntä kukaan pääse haavoittamaan, ei kukaan. Minä en enää henkilökohtaisesti tule koskaan avaamaan esimerkiksi Iltalehteä, sen verran tarpeekseni olen saanut median tekemistä murhista. Ja mitä tekivät lehdet, mitkä ovat tehneet nämä viimevuodet Michaelin elämästä helvettiä levittämällä hänestä kuvaa ''pedofiilina'' ja ''hirviönä''?
No, hän onkin yhtäkkiä arvostettu kuningas, hänestä näytetään ennenjulkaisemattomia videoita, joissa hän on leikkimässä lastensa kanssa, hymyilemässä, olemassa oma ihana itsensä, iloinen, hyväntahtoinen, persoonallinen Michael Jackson. Julkaistaan toimittajien haastatteluja, joissa he kumoavat kaikki pahat väitteet Michaelista, vaikka vielä kolme kuukautta sitten kirjoittelivat mielipuolisia juoruja Jacksonin terveydentilasta ja elämästä muutoin.
Tämä on sairas yhteiskunta, jossa elämme. Se on niin epäreilu ja sadistinen, että pahaa tekee. Ihmisoikeuksista ei välitetä, onkohan niitä edes olemassakaan.
Pahaa tekee. Olen tässä muutaman päivän itkeskellyt. Olen kai vain liian heikko.
Anteeksi tämä avautumiseni, tosiaankin ihan väärä aihe, siksipä laitan tähän loppuun omasta mielestäni parhaat levyt. Rakastan The Jackson Fiven tuotantoa todella paljon, Got to be there on oikea mestariteos.
Miken soolouralta mainitsisin albumit Bad ja Thriller, jotka ovat ehkä eniten lähellä sydäntäni. Off The Wall-kiekkokin on kyllä täynnä mestariteoksia, ''Don't stop 'til you get enough'' varsinkin on aika hekumallinen, alkupuheensa kanssa. Voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että arvostan ja ihailen jokaista levyä. Jokainen levy on kovin tärkeä.
Kiitos kaikesta. Kiitos. En unohda sinua koskaan. Olit sellainen persoona, joita tähän maailman kaivattaisiin enemmänkin, mutta joita ei ole enempää kuin se yksi kappale.
Musiikkisi on se syy, miksi jaksan nousta ylös aamuisin. Musiikkisi avulla tunnen olevani elossa. Vaikka jokin osa itsestäni kuoli pois sinun mukanasi.. Pidä siitä osasta hyvää huolta, taas tavatessamme voit antaa sen minulle takaisin.
God bless the fans.
I hope the world could be a better place, someday.TIETYSTI KAIKKI olivat parhaita ja täydellisiä ALBUMEJA JA KAPPALEITA , kaikki !!!
R.I.P. Michael Jackson :( Heaven was needing a hero :( - surullinen ja vihainen
Gone Too Soon kirjoitti:
God bless the fans.
I hope the world could be a better place, someday.Gone too soon, puit sanoiksi kaikki ajatukseni, kiitos siitä. Aivan samoin tunnen, ja noin viikon verran tuntenut suorastaan fyysistä kuvotusta nykymaailmaa kohtaan... Miten paha voi ihminen olla?
Olisi se Jordankin vain pysynyt hiljaa loppuun asti, nyt kun on hieman liian myöhäistä myöntää pedofilia-syytösten olleen vain suuri vale rahanhimossa.
Todellakin itkettää M:n kohtalo..Hän oli niin aidosti hyvä ihminen, ja mikä oli palkka?
Tärkeintä on kuitenkin tietää ja uskoa, että lähipiirinsä oli 100% takanaan ja tukenaan, tietenkin uskollisimmat fanit, ja että hän tiesi olevansa rakastettu. Ei yhtä laajasti kuin joskus (kiitos median), mutta kuitenkin.
Michael Jackson...mitä kunnioitusta, ihailua ja lämpöä tunnenkaan sinua kohtaan. Olet leposi ansainnut, kuningas.
(we love you more)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846