Kosiiko miehet nykyään naisia oma-aloitteisesti, vai ovatko ne naiset, jotka sitä kumppaneilleen ehdottavat?
Kertoisitteko omista kokemuksistanne?
Kuka kosii
2
603
Vastaukset
- epäromanttinen morsias
Me oltiin asuttu yhdessä sulhaseni kanssa jo pari vuotta. Olimme puhuneet avioliitosta ja tulevaisuudesta ja todenneet, että eiköhän me olla aina yhdessä. Yksi päivä talvella käveltiin kaupungilla ja kultasepän kohdalla ja sulhaseni kysyi, että pitäiskö käydä ostamassa sormukset. Sanoin, että mennään vaan. Viikon päästä ne tulivat kaiverruksesta ja sitten juhlallisesti laitettiin ne sormiin ja mentiin kaverille pelaamaan singstaria.
Mulle juuri sopivan romanttista. Ja kohta on häät. Isot häät onkin (n. 200 kutsuttua), muttei mitään valkoisia pilviunelmamekkoja eikä avoautoja. Kappelivihkiminen ja kunnon bileet kaikille sukulaisille ja kavereille.
Meidän tyyli on tämmöinen. - meihen tehtävä
on kosia. Mutta pelkästään miehen uskalluksen puutteeseen ei suhdetta kannata kaataa. Vähintä mitä nainen voi tehdä, on rohkaista miestä tuohon tärkeään askeleeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888