22.06.2009 Otavan ja Kinoproductionin kirjoituskilpailu
Kirjoita kirja ja elokuva!
Kustannusosakeyhtiö Otavan ja Kinoproduction Oy:n järjestämään lastenromaani- ja elokuvakäsikirjoituskilpailuun saapui määräaikaan mennessä 120 käsikirjoitusta.
Parhaaksi arvioidun työn kirjoittaja saa palkinnoksi 3000 euroa. Palkinto voidaan tuomariston päätöksellä jakaa myös useamman kilpailutyön kesken. Kilpailun tulokset julkistetaan Helsingin kirjamessuilla lokakuussa 2009.
Otava lunastaa ja julkaisee voittajatyön kirjana ja Kinoproduction Oy teettää sen pohjalta elokuvakäsikirjoituksen. Kirja ja elokuva julkaistaan vuonna 2010.
Kilpailun tuomaristoon kuuluvat kirjailija Katja Kallio, Alivaltiosihteeri ja tietokirjailija Pasi Heikura, Suden arvoitus -elokuvan pääroolista tuttu nuori näyttelijä Tiia Talvisara, elokuvaohjaaja&tuottaja Claes Olsson Kinoproduction Oy:stä ja tuotepäällikkö Katriina Kauppila Kustannusosakeyhtiö Otavasta.
Otavan tiedote lastenkirjakilpailusta
11
678
Vastaukset
- KS
tieto on voittajalle ja lunastettaville käsikirjoituksille ilmoitettu?
- otavalle
ja kysy. mistä toi muka täällä tiedetään?
- on voinut
otavalle kirjoitti:
ja kysy. mistä toi muka täällä tiedetään?
osallistua tämänkin palstan kirjoittajista kisaan ja saada tiedon. Siksi voidaan tietää. Höh.
- AP
on voinut kirjoitti:
osallistua tämänkin palstan kirjoittajista kisaan ja saada tiedon. Siksi voidaan tietää. Höh.
Kiitos AP, kun laitoit tiedon tiedotteesta tänne.Kävin Otavan sivuilla ja kyllä minulle vahvasti tuli tunne, että varmasti voittaja ja muut jotka saivat käsiksensä läpi tietävät jo asiasta, ovathan kustannustoimittajat nyt jo kesälomilla ja varmasti antoivat ohjeet käsisten muokkaamisesta ennen lomia, jotta kirjoittajat voivat kesällä työstää käsikset valmiiksi.
Eli enpä onnistunut mutta en ihmettele sitä yhtään.Luulin olevani erinomainen mutta sitten luin paljon kirjoja ja pöh- en ollutkaan mitään. - ap
AP kirjoitti:
Kiitos AP, kun laitoit tiedon tiedotteesta tänne.Kävin Otavan sivuilla ja kyllä minulle vahvasti tuli tunne, että varmasti voittaja ja muut jotka saivat käsiksensä läpi tietävät jo asiasta, ovathan kustannustoimittajat nyt jo kesälomilla ja varmasti antoivat ohjeet käsisten muokkaamisesta ennen lomia, jotta kirjoittajat voivat kesällä työstää käsikset valmiiksi.
Eli enpä onnistunut mutta en ihmettele sitä yhtään.Luulin olevani erinomainen mutta sitten luin paljon kirjoja ja pöh- en ollutkaan mitään.eikö kirjakin julkaista vasta 2010, joten voi olla että voittajalle ilmoitetaan vasta syksyllä? Arvailua, tietty...
- pöhö
ap kirjoitti:
eikö kirjakin julkaista vasta 2010, joten voi olla että voittajalle ilmoitetaan vasta syksyllä? Arvailua, tietty...
Mistä tiedätte että kustannustoimittajat ovat lomilla? Tiedän itse monta, jotka ovat yhä työssä ja ovat pitkälle heinäkuuhun.
- scarabaeus
... no jopas !
Voi Wallesmanni sentään, että vaan 120 ainoastaan jaksanut kässäriä lähettää.
Kyllä joku konkari taitaa voittaa.
Olis nyt ollut se 500 !- pii
tullut tarkempaa tietoa voittajalle & lunastettaville?
- Villi lupiini
pii kirjoitti:
tullut tarkempaa tietoa voittajalle & lunastettaville?
...Luulen, että sekä voittaja että lunastettavien töiden kirjoittajat ovat tässä vaiheessa selvinneet ja varmasti tietoisia asiasta itsekin. Ärsyttävää vaan olla epätietoisuudessa kuukausikaupalla. Ohi meni 99 % varmasti tällä kertaa, eikun kokka uusia kilpailuja kohti.
- uutta
Villi lupiini kirjoitti:
...Luulen, että sekä voittaja että lunastettavien töiden kirjoittajat ovat tässä vaiheessa selvinneet ja varmasti tietoisia asiasta itsekin. Ärsyttävää vaan olla epätietoisuudessa kuukausikaupalla. Ohi meni 99 % varmasti tällä kertaa, eikun kokka uusia kilpailuja kohti.
tietoa Otavan ja KinoProductionin kilpailusta?
- 15 v sitten
Satu "Tupruttajat" ei selvinnyt Otavan seulan läpi 15 vuotta sitten.
Liian huonoa kieltä ja kohderyhmä epäselvä. Sopisiko lastenoopperaksi?
"Tupruttajat" luettavissa osoitteessa abortti.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132