näin se vaan nykyään on:) avatkaa silmänne niin huomaatte mitä pyöriä on kohta eniten liikenteessä.
se johtuu siitä kun kaikki vanhat käppänät alkaa elää uutta nuoruutta niin siihen on oiva keino hommata sopivan laiska HD niin ei tapahdu vahinkoja, ja samalla saa leikkiä rooli leikkiä kuten pikkupoikana he leikkivät Tex Willeriä tai Zorroa.
Massojen massapyörä
43
847
Vastaukset
- identiteetti
kriisi kun omia viestejään poistelee, tais totuus kolahtaa:)
- pois otettu
joskus on hyvä muistaa asenne, ei kuulu mulle. vaikka se tulee myöhässä...
- hulluenska
katsoskun muutkin huomanneet .mikä on hyvä ja luotettava peli.aikansa kinnereillä ajeltuaan huomanneet kuinka rennosti nuo harrikka miehet menee.olen huomannut että puutuu ne paikat nuoremmillakin kun käsiään ja jalkojaan oikovat ajaessaan kyykkäreillä.mutta ajele millä ajelet ja mä nautin luotettavasta massa pelistäni.otsikkosi puhukoon pyörän puolesta joten kiitokset sulle
- peli..
mullakin toimi aina melkein viikonlopun kun viikon korjasi.vaihdoin merkkiä kun suomen kesä on lyhyt ja ajamaan tekee mieli.talvella ruuvataan,kesät ajetaan.vitutti ruuvata viikot tallissa. ja viikonloput tienpäällä..
- toi hd
meinaan
- sköbä the chopper man
peli.. kirjoitti:
mullakin toimi aina melkein viikonlopun kun viikon korjasi.vaihdoin merkkiä kun suomen kesä on lyhyt ja ajamaan tekee mieli.talvella ruuvataan,kesät ajetaan.vitutti ruuvata viikot tallissa. ja viikonloput tienpäällä..
Mitäs olet paskaa ostanut tumpelo.mulla ollut monta harrikkaa niinkuin nytkin.ikinä ei ole tielle jättänyt.vika lienee sun tumpelotaidoissa.viikon korjaa.Viikossa sen saa uuteen uskoon osaava kaveri.Mutta Sä oletkin vissii rusnari.Jos ei osaa niin vie ammattilaiselle.IDIOOTTI
- ammattilaisillakin
sköbä the chopper man kirjoitti:
Mitäs olet paskaa ostanut tumpelo.mulla ollut monta harrikkaa niinkuin nytkin.ikinä ei ole tielle jättänyt.vika lienee sun tumpelotaidoissa.viikon korjaa.Viikossa sen saa uuteen uskoon osaava kaveri.Mutta Sä oletkin vissii rusnari.Jos ei osaa niin vie ammattilaiselle.IDIOOTTI
korjattavana eikä vaan pelittäny. Niin paskan ostin, mutta vain kerran, toisin kuin sinä IDIOOTTI. Ei ne jätä tielle jos ei niillä aja. Mistä muuten johtuu että tänäkin kesänä olen nähnyt jo kymmenkunta harrikkaa hajonneena tienvarsilla. Taitaa niitä tumpeloita olla aika paljon liikenteessä. Tiesitkö että lause alkaa isolla kirjaimella. Jos on noin ääliö että kirjoittaa heikommin kuin apukoululainen tuskin osaa korjatakkaan mitään, äitikö sinulle lukee tekstit?????PS: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- Naama tummuu
ammattilaisillakin kirjoitti:
korjattavana eikä vaan pelittäny. Niin paskan ostin, mutta vain kerran, toisin kuin sinä IDIOOTTI. Ei ne jätä tielle jos ei niillä aja. Mistä muuten johtuu että tänäkin kesänä olen nähnyt jo kymmenkunta harrikkaa hajonneena tienvarsilla. Taitaa niitä tumpeloita olla aika paljon liikenteessä. Tiesitkö että lause alkaa isolla kirjaimella. Jos on noin ääliö että kirjoittaa heikommin kuin apukoululainen tuskin osaa korjatakkaan mitään, äitikö sinulle lukee tekstit?????PS: Pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Vitun runkku tätkeilijä. Pilkunnussija,,,,,,........Vedä tumppuun kusipää. Kysehän ei ole peräänpuikottaja osaamisesta vaan pilkku viitsimisestä piste Ja sitten iso kirjan.Minä taas en ole nähnyt tien varsilla muita kuin riisipellon pelejä.Ei ne jätä tielle jos ei aja, minä ajan koko ajan. Mutta mene sinä sekasikiö,pikku poikien pyllyyn vetäjä hirteen.LIHA TUMMUU TANGA JAAKKO
- "runkku tätkeilijä"
Naama tummuu kirjoitti:
Vitun runkku tätkeilijä. Pilkunnussija,,,,,,........Vedä tumppuun kusipää. Kysehän ei ole peräänpuikottaja osaamisesta vaan pilkku viitsimisestä piste Ja sitten iso kirjan.Minä taas en ole nähnyt tien varsilla muita kuin riisipellon pelejä.Ei ne jätä tielle jos ei aja, minä ajan koko ajan. Mutta mene sinä sekasikiö,pikku poikien pyllyyn vetäjä hirteen.LIHA TUMMUU TANGA JAAKKO
Onko sinulla hermoissa vikaa????. "Ja sitten iso kirjan" Tarkoitatko raamattua, miksi vedät uskonnon mukaan tähän keskusteluun. Sanoisinpa näin sivusta että noin typerää tekstiä suoltavan on täällä aivan turha vakuuttaa minkään pyörän hyvyydestä tai huonoudesta yhtään mitään. Kun tuota tekstiäsi lukee on helppo havaita ettei kaltaisesi tule ikinä selviämään ajokortin kokeista. Tiedätkö, on aina lohduttavaa kun huomaa että maailmasta löytyy itseä typerämpiä.. Tuo sinun tekstisi on masentavinta luettavaa pitkään aikaan. Tekstissäsi ei ole päätä eikä häntää, oletko ajatellut tilata aikaa lääkärille???? Älä ainakaan näytä äidillesi mitä yrität kirjoitella, saatat saada piiskaa ja joudut pesemään suusi. "Kysehän ei ole peräänpuikottaja osaamisesta vaan pilkku viitsimisestä piste Ja sitten iso kirjan." Mitä esim tuo tarkoittaa?????VOI LAPSI PARKAA...
- älykkyysosamäärä
Naama tummuu kirjoitti:
on noin 70-95 eli huomattavasti korkeampi kuin sinulla...
- kenties
"runkku tätkeilijä" kirjoitti:
Onko sinulla hermoissa vikaa????. "Ja sitten iso kirjan" Tarkoitatko raamattua, miksi vedät uskonnon mukaan tähän keskusteluun. Sanoisinpa näin sivusta että noin typerää tekstiä suoltavan on täällä aivan turha vakuuttaa minkään pyörän hyvyydestä tai huonoudesta yhtään mitään. Kun tuota tekstiäsi lukee on helppo havaita ettei kaltaisesi tule ikinä selviämään ajokortin kokeista. Tiedätkö, on aina lohduttavaa kun huomaa että maailmasta löytyy itseä typerämpiä.. Tuo sinun tekstisi on masentavinta luettavaa pitkään aikaan. Tekstissäsi ei ole päätä eikä häntää, oletko ajatellut tilata aikaa lääkärille???? Älä ainakaan näytä äidillesi mitä yrität kirjoitella, saatat saada piiskaa ja joudut pesemään suusi. "Kysehän ei ole peräänpuikottaja osaamisesta vaan pilkku viitsimisestä piste Ja sitten iso kirjan." Mitä esim tuo tarkoittaa?????VOI LAPSI PARKAA...
Pervo Eipä tuo sinunkaan osaaminen ole kovin kummoista. Ainoa asia minkä osaatkin veljesi mielestä oikein loistavasti. Ja se on hänen Perseen nuoleminen
- mielestäsi..
kenties kirjoitti:
Pervo Eipä tuo sinunkaan osaaminen ole kovin kummoista. Ainoa asia minkä osaatkin veljesi mielestä oikein loistavasti. Ja se on hänen Perseen nuoleminen
kovinkin älykäs?????? Niin ja tiedätkös mitä, minulla ei ole veljeä. "Pervo Eipä tuo sinunkaan osaaminen ole kovin kummoista. Ainoa asia minkä osaatkin veljesi mielestä oikein loistavasti. Ja se on hänen Perseen nuolemin" Ymmärrätkö edes hävetä typeryyttäsi, lue tuo tekstisi uudelleen ja mieti itsekkin kuinka tyhmä olet. Taitaa ottaa apukoulunkin käynti lujille....Ei yhtään oikein kirjoitettua lausetta, jos ruudin keksiminen olisi ollut sinun varassa puolustusvoimat ampuisivat ilmakivääreillä.
- vedä tumppuun
mielestäsi.. kirjoitti:
kovinkin älykäs?????? Niin ja tiedätkös mitä, minulla ei ole veljeä. "Pervo Eipä tuo sinunkaan osaaminen ole kovin kummoista. Ainoa asia minkä osaatkin veljesi mielestä oikein loistavasti. Ja se on hänen Perseen nuolemin" Ymmärrätkö edes hävetä typeryyttäsi, lue tuo tekstisi uudelleen ja mieti itsekkin kuinka tyhmä olet. Taitaa ottaa apukoulunkin käynti lujille....Ei yhtään oikein kirjoitettua lausetta, jos ruudin keksiminen olisi ollut sinun varassa puolustusvoimat ampuisivat ilmakivääreillä.
Kokeileppas sinäkin älyvapaa kirjoittaa, muulla kuin äidinkielelläsi.Siinä sinulle sitten sitä viisautta riittääkin.Eli jatka sinä vaan ,sitä kullin lutkuttamista.
- .....
vedä tumppuun kirjoitti:
Kokeileppas sinäkin älyvapaa kirjoittaa, muulla kuin äidinkielelläsi.Siinä sinulle sitten sitä viisautta riittääkin.Eli jatka sinä vaan ,sitä kullin lutkuttamista.
helvetin hurri osaat päätäs aukoo vaikket kirjottaa ja lukee osaakkaan....
- äitis helmaan
Ei sinunkaan latvalahon täällä tarvitse ulista.HELVETE Niin että mene äitees alapäätä nuolee
- Samat sulle
..... kirjoitti:
Ei sinunkaan tarvitse lopettaa äitees alapään nuolemista
- nää..
äitis helmaan kirjoitti:
Ei sinunkaan latvalahon täällä tarvitse ulista.HELVETE Niin että mene äitees alapäätä nuolee
sivut ole tarkoitettu suomalaisille eikä hurreille. Eikö teille homoille riitä ruotsinkieliset sivut. Helvete, satan, pärkkele, fitta
- ole suomessa,
vedä tumppuun kirjoitti:
täällä puhutaan suomea ja myös kirjoitetaan suomeksi, Jos et osaa suomea painu helvettiin täältä...
- kaikenlaisia...
äitis helmaan kirjoitti:
yhteiskunta elättää...
- pellekösä
ole suomessa, kirjoitti:
täällä puhutaan suomea ja myös kirjoitetaan suomeksi, Jos et osaa suomea painu helvettiin täältä...
Toiset ovat sidu, fiksumpia .sidu du är bara finne.Mutta jaka sinä vaan kullinlutkuttamista
- paukapäähomo
Du är bara en puppe
- on
kaikenlaisia... kirjoitti:
yhteiskunta elättää...
Sinuakin se elättää
- sitten...
parempi sekin kuin hurri...
- jaka..
pellekösä kirjoitti:
Toiset ovat sidu, fiksumpia .sidu du är bara finne.Mutta jaka sinä vaan kullinlutkuttamista
sinä, minä hurri sinä jaka??????
- on..
Mäkeen??? Onko ruotsissA??? Tiestikö mUuten että olet aiKa huono kirjoittamaan. Nyt ymmärrän kun Sanovat että joPa apinA on viisaampi kuin hUrri. Yleensä lause alkaa isolla kirjaimella, myös hurreilla, lisäksi pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- sidu sidu
pellekösä kirjoitti:
Toi fiksuus ei näemmä koske sinua, tossa tekstiäsi "Toiset ovat sidu, fiksumpia .sidu du är bara finne.Mutta jaka sinä vaan kullinlutkuttamista". On tuossa niin helvetisti virheitä että jopa koulutettu apina kirjoittaa paremmin. No, ei muuta kuin jaka, jaka ..
- ihme sä
pellekösä kirjoitti:
oikein olet puhut kulleista, oletko sää homo, seksipalstat on jossain aivan muualla, täällä kirjoitellaan harrikoista. Ymmärrän jos et osaa kirjoittaa tai lukea mutta kun auot täällä päätäsi vähän jokaiselle asiasta riippumatta.
- ????
äitis helmaan kirjoitti:
täällä meuhkaat, jos et osaa suomee niin miks puutut joka asiaan, ei me muutkaa mee viisasteleen ruåtsalaisten sivuille... Et ole vielä ikinä kirjoittanut mitään moottoripyöristä, sun mielessä ei pyöri muu kuin kullinlutkutus, mahtaa olla kova kokemus, sveduistahan on noin puolet hinttejä toinen puoli impotenttejä, sotasankareita ei ole ainuttakaan, mikä ei sinänsä ole mikään ihme....
- runkka pitten
on.. kirjoitti:
Mäkeen??? Onko ruotsissA??? Tiestikö mUuten että olet aiKa huono kirjoittamaan. Nyt ymmärrän kun Sanovat että joPa apinA on viisaampi kuin hUrri. Yleensä lause alkaa isolla kirjaimella, myös hurreilla, lisäksi pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Dra dej Åt hevete Finne
- Onanistisika
???? kirjoitti:
täällä meuhkaat, jos et osaa suomee niin miks puutut joka asiaan, ei me muutkaa mee viisasteleen ruåtsalaisten sivuille... Et ole vielä ikinä kirjoittanut mitään moottoripyöristä, sun mielessä ei pyöri muu kuin kullinlutkutus, mahtaa olla kova kokemus, sveduistahan on noin puolet hinttejä toinen puoli impotenttejä, sotasankareita ei ole ainuttakaan, mikä ei sinänsä ole mikään ihme....
Vi är betre folk
- kan panna sinut
..... kirjoitti:
Satana finne.m inä laitta sinut kiinni MInu oma sanky ja panna sinä pyllyyn. Minä tiedä sinä suomi poika olla hintti. Sinä tykkä ku minä pane sinua.
- ei jymmärrä
jaka.. kirjoitti:
sinä, minä hurri sinä jaka??????
Sina halua että minä pane sinua pylly. Mutta minä ei halua sinä likainen reikä
- ja gorilla
sidu sidu kirjoitti:
Toi fiksuus ei näemmä koske sinua, tossa tekstiäsi "Toiset ovat sidu, fiksumpia .sidu du är bara finne.Mutta jaka sinä vaan kullinlutkuttamista". On tuossa niin helvetisti virheitä että jopa koulutettu apina kirjoittaa paremmin. No, ei muuta kuin jaka, jaka ..
Mitäs sitten. ilmeisesti kuitenkin, viesti mennyt perille.
- sä olet
ihme sä kirjoitti:
oikein olet puhut kulleista, oletko sää homo, seksipalstat on jossain aivan muualla, täällä kirjoitellaan harrikoista. Ymmärrän jos et osaa kirjoittaa tai lukea mutta kun auot täällä päätäsi vähän jokaiselle asiasta riippumatta.
Hullu. Oletkos lukenut ollenkaan tätä palstaa.Taitaa Harrikat olla aika kaukana, näistä kirjoituksista.
- Nillsson..
runkka pitten kirjoitti:
Dra dej Åt hevete Finne
ÅT och Finne skall skivas med lilla bokstaven.. Kan du inte skriva????
- skall,,,,,,,,,,
Onanistisika kirjoitti:
Vi är betre folk
skrivas "bättre", är du idiot??? " betre" hehhehhehheh
- vielä..
sä olet kirjoitti:
Hullu. Oletkos lukenut ollenkaan tätä palstaa.Taitaa Harrikat olla aika kaukana, näistä kirjoituksista.
kymmeniä viestejä jos kaikkiin aijoit vastata...
- pitäisi
skall,,,,,,,,,, kirjoitti:
skrivas "bättre", är du idiot??? " betre" hehhehhehheh
Minulla olisi sinulle pieni ehdotus.Kysy äitiltäsi ,jos sinut voisi työntää, takaisin rukkaseen ja nussia uudelleen....................................................................
- CherokeeKissum
vaan, sitten niitä voi ostella pois tällanen köyhempikin.
- CherokeeKissum
olla useimmat Suomen maanteilla ajelevat pyörät massatuotantoa.
Vain harvat ja itserakennetut Harrikat poikkeavat kaavasta.
Keksi parempaa? - hulluenska
Eiphän ole toista samanlaista tullut vastaan kuin mulla.Tex Willer on muuten kova sana
- oivoi
pelottaako...mur, mur....;-)
- Anonyymi
HD on separaattoriksi huono, kun se ei käy ja se ei myöskään liiku, kun sen paskamahainen momistaja ei jaksa työntää laitettaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648