Kuvia Roomasta

valtov

3

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maku...

Heti meni maku kuviin, enkä halunnut katsoa enempää, kun aloitussivun kuvakin on aivan horisontti vinossa. Pitäisi nyt edes huolehtia siitä, että kuvat on suoria, ennen kuin alkaa niitä esittelemään. Hommaa itsellesi vaikkapa Googlen ilmainen Picasa-kuvankäsittelyohjelma, niin saat kuvat helposti suoraan.

• aloittelija alkaessaan

Kannattaisi ehkä vähän kiinnittää huomiota sommitteluun. Nyt muitakin kuin etusivun kuvaa vaivaa sommittelun puute; kuva on otettu niin kaukaa että koko rakennus varmaan mahtuu kuvaan, niinpä etualana on sitten puolen kuvan verran pelkkää asfalttia. Tai kuvassa, jossa "väkeä on kuin meren mutaa" on Trevin suihkulähde jossain taustalla ja päänpuolikkaita etualalla. Aatami ja Eeva ovat kuvatekstin mukaan paratiisissa, mutta kuvassa on etualalla Aatami ja puolikas Eevan päätä, taustalla sitten joku taulu, liittyykö sekin asiaan ;)
        Mene lähemmäs, rajaa rohkeasti. Turha kuvata isoja monumentteja, ja yrittää saada koko pytinki mahtumaan kuvaan - esimerkiksi kuva Colosseumista on aika onneton. Monumenteista on postikortteja ja kuvakirjoja, itse voisit yrittää vangita vaikka auringossa loikoilevan kissan Colosseumin muurilla tai varjojen leikkiä penkeillä.

• marella1989
        aloittelija alkaessaan kirjoitti:

Kannattaisi ehkä vähän kiinnittää huomiota sommitteluun. Nyt muitakin kuin etusivun kuvaa vaivaa sommittelun puute; kuva on otettu niin kaukaa että koko rakennus varmaan mahtuu kuvaan, niinpä etualana on sitten puolen kuvan verran pelkkää asfalttia. Tai kuvassa, jossa "väkeä on kuin meren mutaa" on Trevin suihkulähde jossain taustalla ja päänpuolikkaita etualalla. Aatami ja Eeva ovat kuvatekstin mukaan paratiisissa, mutta kuvassa on etualalla Aatami ja puolikas Eevan päätä, taustalla sitten joku taulu, liittyykö sekin asiaan ;)
        Mene lähemmäs, rajaa rohkeasti. Turha kuvata isoja monumentteja, ja yrittää saada koko pytinki mahtumaan kuvaan - esimerkiksi kuva Colosseumista on aika onneton. Monumenteista on postikortteja ja kuvakirjoja, itse voisit yrittää vangita vaikka auringossa loikoilevan kissan Colosseumin muurilla tai varjojen leikkiä penkeillä.

Kiitos ja kiva kun laitoit kuvia!:) itsekin olen lähdössä Roomaan joten kiva katsoa kuvia ja hienoa että muistakin paikoista on kuvia.. ihan hyviähän nuo on miksi haukutte :o on hienoa nähdä Colosseumin kuva myös tuollaisesta erilaisesta kulmasta, mielenkiintoista! paavin autokuvat oli myös hienoja ja rauniot aina yhtä kiehtovia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51