Hei onko kokemusta hinta haarukasta paljonko kustantaa nartun sterilointi?
Pakko leikkuuttaa valeraskauksien takia.
leikkauksen hinta
4
338
Vastaukset 4
- paljonkin
Tein itse kyselyjä eri paikoista ja haarukka oli 250 eurosta 750 euroon. Leikkautin halvimmalla, hommaan kuului vielä antipiootit samaan hintaan.
- Lapinporokoiran omistaja
leikkautin oman lapinporokoirani hintaan 200e.
Leikkauksen hinta riippuu koiran koosta ja painosta. - tällä
Lapinporokoiran omistaja kirjoitti:
leikkautin oman lapinporokoirani hintaan 200e.
Leikkauksen hinta riippuu koiran koosta ja painosta.palstalla puhuta ihan oikean kokoisista koirista, eikä mistään mini koirista. Hinta 250 euroa 70 kg koiran leikkauksesta.
- hinta
tällä kirjoitti:
palstalla puhuta ihan oikean kokoisista koirista, eikä mistään mini koirista. Hinta 250 euroa 70 kg koiran leikkauksesta.
Kaupungin ja kunnaneläinlääkärit aina halvempia kuin yksityiset klinikat ja ainakin täälläpäin (pirkanmaa) on kaupunkien el.lääkäreinä nuoria tyttöjä, jotka osaavat kyllä sellaisen leikkauksen suorittaa, jos saat mukaan pari ihmistä, jotka voivat leikkauksessa avustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541466Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt201112- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21519- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423