Huippuvalmennuksen lääkiskurssi

harkitkaa!

Seuraavan vuoden valmennuskursseja nyt jo miettiville: kiertäkää huippuvalmennuksen kurssit HYVIN kaukaa! Kurssi on täyttä rahastusta! Olin Tampereella tänän vuonna Pitkä-kurssilla. Biologian opettaja oli 2. vuoden lääkiskäinen, joka ei osannut vastata käytännössä ainoaankaa kysymykseen oikein. Sanoipa hän myös jossain välissä, että "en tiedä mitä Galenoksessa sanotaan, mutta" siis henkilö, joka on palkattu selittämään kurssilla, että mitä galemoksessa juuri sanotaan! Osassa aiheista hän oli samoilla tiedoilla meidän kanssa liikkeellä, sillä hänellä ei vielä ollut lääkiksessä ollut kyseisestä aiheesta luentoja.. Olisi siis ollut lähes sama jos joku meistä olisi käynyt lukemassa kalvoilta suoraan asiat. Fysiikan opettaja oli kyllä fyysikko ammatiltaan, mutta ulosanti oli niin huonoa, ettei hänen sanomastaan saanut oikeen selkoa. Kurssilla ei ainoastaan opettajat olleet huonoja: mitkään käytännönasiat eivät onnistuneet: opettaja saattoi jättää tulematta, mitään luvattuja materiaaleja ei toimitettu jne.. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Mitkään palautteet ja puhelinsoitot yritykselle eivät auttaneet yhtään mitään. Huippuvalmennuksen rehtori osasi kyllä lipevästi kehua kaikennäköistä, mutta mitkään lupaukset eivät olleet lähelläkään totuutta. Osa valmennuskurssilaisista oli ollut myös viime vuonna, koska heille oli tänä vuonna tarjottu puoleen hintaan kurssi. Täysin sama touhu oli kuulemma ollut viime vuonnaki, vaikka opettajatkin olivat olleet toisia.
Itse pääsin tänä vuonna Tampereelle opiskelemaan, mutta se ei ollut mitenkään valmennuskurssin ansioita, lähinnä siitä taisiolla haittaa omalle lukemiselle. Siksi harmittaa suuresti että maksoin yli 1000 euroa kurssista, vaikka tietenkin opiekelupaikan saaminen kurssin harmiotusta poistaakin.
Suosittelen valmennuskurssille aikovia harkitsemaan muita yhtiöitä.

5

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen......

mielenkiintoista... itse olin Kuopiossa Huippuvalmennuksen kevät kurssilla ja olin siihen todella tyytyväinen. Materiaalit (1-3) lähetettiin postissa heti kun olin ilmoittautunut eli 2008 syksynä, ja materiaali 4 jaettiin ensimmäisellä lähiopetuskerralla. Meillä oli 3 pätevää opettajaa, lukion biologian opettaja (joka oli muuten loistava :D), kemian tutkija (ei ehkä paras mahdollinen opettajana, mutta hallitsi sen olennaisen - kemian) ja fysiikan tohtori vetämässä fysiikkaa. Kursseilla laskettiin paljon tehtäviä etenkin fysiikassa ja sattuipa pääsykokeessä 09 olemaan täysin vastaavanlaisia tehtäviä, kuin ne mitä olimme laskeneet (lämpösäteilyt, sydämmen tehot jne.) Tein kaikki ennakkotehtävät ja luin niin kuin Teemu Laajasalo (huippuvalmennuksen "pomo" :D) neuvoi ja nappasin 92,3 pistettä (pääsykoe raakapisteet) ja pääsin kirkkaasti Kuopion lääkikseen. :D:D

En voisi olla kurssiin tyytyväisempi. Suosittelen sitä KAIKILLE.

• kertomustasi

Satun tietämään opettajat ja ei ole ollut kuvailemiasi opettajia kurssilla. Jokin mättää kertomuksessasi... Teemu?

• Jalpe

Meni maku koko jannusta! Luulin ensin että on asiallinen tyyppi tämä Teemu Laajasalo mutta,mitä? Tehnyt gradun itsetyydytyksestä,miten voi olla edes mahdollista ja sitten rahastaa opiskelijoita firmallaan huippuvalmennus.Siis mitä! Hänenhän pitäisi kirkonmiehenä valmentaa jos valmentaa niin ilmaiseksi.Tosi törkeä jätkä joka on todellakin muuta kuin kirkonmies.

• joo.nääs

Turhaan menneet kurssirahat saa takaisin kun eroaa kirkosta.

• Justice4All

Äh.
      Huippuvalmennus on loistava. Laajasalo yksi fiksuimmista ja terävimmeistä tyypeistä jotka tiedän. Elkää morkatko vaan miettikää mikä omassa elämässä tökkii kun pitää huippuja mollata.

Peace ja tsemppiä peiliin katsomisessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5071
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3463
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1292
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      773
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      36
      757
    Aihe