Ifolor Designer ongelma!

Kaktustytto

Nyt on pikkaisen paha tilanne:
Ifolor kuvakirja herja: "kaikkia paikanvaraajia ei ole täytetty 2/220". Osaako joku kertoa, mistä voi olla kyse? Kirja ei suostu lähtemään eteenpäin verkossa.....
Olen tarkistanut kirjan monen monta monituista kertaa.
Kirja on noin kymmenes, mitä olen tilaamassa jo, eikä se koskaan ole herannut tällaista.
Ensimmäistä kertaa tosin olen nyt kokonaan mustavalkoista kirjaa tilaamassa, aiemmin ovat olleet värikuvia. Nyt on aataminaikuisia mustavalkonegoja skannattu ja laitettu kirjaksi. Resot riittävät ja kuvat ovat ok kokoisia, eli siitä ei ole kyse. Ifolorin aspalta ei voi kysyä, kun ovat auki klo 16:een.
Kirja pitäisi saada tänään lähtemään tilaukseen. Oletin sen lähtevän normaalisti, mutta jumittaa tilausvaiheessa tuota herjaa, enkä keksi syytä!

5

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veksi-53

      Virheilmoitus tarkoittaa, että jollain sivulla tai kannessa on tyhjiä kuva- tai tekstielementtejä eli esim. kuvapaikka, johon ei ole viety kuvaa.
      Käsittääkseni ohjelma kuitenkin antaa mahdollisuuden jatkaa tilausta, vaikkei kaikkiin tyhjiin koloihin mitään laittaisikaan.

      • Kaktustytto

        Sehän tässä huolestuttaa, kun missään ei näy tyhjiä koloja. Esikatselu antaa oikean määrän tekstiä ja kuvia. Kirja on menossa 60-vuotislahjaksi. Yhtään tyhjää oikeata kuvapaikkaa ei ole. Ainoastaan sisäkansi ja takakansi ovat "puoliaukeamia, eli vain toisella puolella on kuva".


      • veksi-53
        Kaktustytto kirjoitti:

        Sehän tässä huolestuttaa, kun missään ei näy tyhjiä koloja. Esikatselu antaa oikean määrän tekstiä ja kuvia. Kirja on menossa 60-vuotislahjaksi. Yhtään tyhjää oikeata kuvapaikkaa ei ole. Ainoastaan sisäkansi ja takakansi ovat "puoliaukeamia, eli vain toisella puolella on kuva".

        Itse olen onnistunut laittamaan kuvaelementtejä päällekäin ja ainoastaan päällimmäiseen liittänyt kuvan, jolloin näkyvän kuvan taakse jää tyhjä paikka. Sen saa näkyviin määrittelemällä näkyvän kuvan taaimmaiseksi.

        Periaatteessa ei kai haittaa mitään, vaikka taustalle jäisikin tyhjä paikka.


      • Kaktustytto
        veksi-53 kirjoitti:

        Itse olen onnistunut laittamaan kuvaelementtejä päällekäin ja ainoastaan päällimmäiseen liittänyt kuvan, jolloin näkyvän kuvan taakse jää tyhjä paikka. Sen saa näkyviin määrittelemällä näkyvän kuvan taaimmaiseksi.

        Periaatteessa ei kai haittaa mitään, vaikka taustalle jäisikin tyhjä paikka.

        Juttelin Ifolorin aspan kanssa heti aamutimaan.
        Kyse on bugista eli se vaan joskus jää luulemaan, että kuvapaikka on tyhjä, vaikka siinä olisi kuva. Jos vaikka vaihtaa kerran kuvaa, niin se menee jo siitä sekaisin.
        Eli ihan ohjelmabugi. Siitä ei tosin tietenkään ole mainintaa UKK kohdassa Ifolorin sivuilla. Pitää jonottaa aspaan:) En uskaltanut olettaa moista, koska jos sitten se olisikin tulostunut tyhjänä sivuna, olisi joutunut tekemään ja maksamaan uuden 96-sivuisen kirjan. Ne DeLuxe-versiot on aika arvokkaita.


      • mutta kumminkin
        Kaktustytto kirjoitti:

        Juttelin Ifolorin aspan kanssa heti aamutimaan.
        Kyse on bugista eli se vaan joskus jää luulemaan, että kuvapaikka on tyhjä, vaikka siinä olisi kuva. Jos vaikka vaihtaa kerran kuvaa, niin se menee jo siitä sekaisin.
        Eli ihan ohjelmabugi. Siitä ei tosin tietenkään ole mainintaa UKK kohdassa Ifolorin sivuilla. Pitää jonottaa aspaan:) En uskaltanut olettaa moista, koska jos sitten se olisikin tulostunut tyhjänä sivuna, olisi joutunut tekemään ja maksamaan uuden 96-sivuisen kirjan. Ne DeLuxe-versiot on aika arvokkaita.

        Itse ihmettelin joskus samaa ongelmaa ja räpläämällähän siitä pääsi. Tein siis juuri kuten sinua neuvottiin.

        Anyways, Ifolorin ohjelma ei ole huonoin kokeilemani. Äsken tein Tictacilla yhden kansion ja sen epäloogisuus kyllä kypsytti. Ifolorin printti on myös aika kirotun hyvää hintaan nähden, joten se tulee olemaan jatkossa suosikkini - nyt vain on kilpailijan kansioita ilmaiseksi iso liuta, joten käytän ne ensin pois.

        Nettitikku tiputti hyvän alun jälkeen gprs:lle. Kypsää odotusta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3986
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2151
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1654
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1438
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      21
      1353
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1238
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe