lopputyön

SEMINAARI,,

Kun diplomityö on valmis ja on sen luovutuksen aika eli se viimeinen seminaari, dippatyön seminaari tms. Onko siellä paikalla vastaväittäjä tyyppinen henkilö kuten tohtorien väitöksessä. Onko minun syytä varautua hankaliin kysymyksiin ja parempi osata niihin vastata tai koko homma kaatuu.

Nä olisi hyvä tietää koska teen työn omasta aiheesta, ei ole valvojaa, joudun matkaamaan kauan siihen tilaisuuteen ja painattamaan itse dippatyökirjat. Niihin palaa rahaa kaikkinensa. Mietin vaan että olisko parempi luovuttaa jo tässä vaiheessa jos edessä yksi täydellinen sekamelska.

Älkääkä kysykö, mikeset kysy proffalta, no,proffa ei halua auttaa mitenkään. Tavoitteena on 2010 kevät.

Jos palautan proffalle draftina lopputyön ja kysyn laitanko kirjaksi, niin jos sanoo että kyllä, niin tarkoittaako se itä, että se menee sitten läpi viimeisessä seminaarissa?

2

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEM..

eikö kukaan täällä ole palauttanut dippatötä?

• olisi pitänyt

jo varsinaisena opiskeluaikana käydä katsomassa ja kuuntelemassa muutama diplomityöseminaari, niin asia olisi tullut täysin selväksi. Mutta opiskelijallahan on aina parempia kiireitä...

Mutta yhden neuvon voin silti antaa: älä missään tapauksessa laita työtäsi kansiin, ennen kuin joku yliopiston puolelta on käsikirjoituksesi lukenut ja antanut luvan työn kansittamiseen. Menee muuten turhaan rahaa hukkaan omaehtoisessa ja -päisessä toiminnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      87
      1833
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      145
      1298
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1120
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      64
      988
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      82
      921
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      85
      850
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      836
    8. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      833
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      827
    10. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    Aihe