hei.
millainen ko. kohde on? milloin sesonkiaika? olen lukenut että sesonkiaikaan meno on turhankin villiä meille, taapero tulisi mukaan matkalle.. matkan ajankhdaksi olemme ajatelleet syyskuuta.
kerrothan matkakokemuksesi :)
agia napa
lkjg
1
460
Vastaukset 1
- käynyt...
Olen ollut paikassa vain kerran kesäkuussa. Jos suuri nuorison määrä ei haittaa, siitä vaan. Hintataso tosin oli sen verran korkea, että päätin vastedes lomailla muualla.
Itseäni ei myöskään miellyttänyt taksien tapa kerätä matkustajia kyytiin kesken matkan kuin linja-autoon. Minusta taksi on kulkuneuvo, jolla sen vuokrannut kuljetetaan nopeinta tietä ilman pysähdyksiä perille. Yksi kuski oli erittäin töykeä käytökseltään. Niinpä lomailen nykyisin muualla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522